Lada Vesta

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dandy
Příspěvky: 878
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

Re: Lada Vesta

Příspěvek od dandy »

Ladoš Vestoš píše:Má někdo zkušenost s převodovkou s robotem Amt? Podle ruských videi je docela pomalá, asi bude spiš na klidnou jízdu
nemci ju vlani testovali: https://auto.hnonline.sk/novinky/106318 ... ladu-vesta

poznámka k budíkom "teplomerom":
WV takto funguje už cca 20 rokov. Mám to odsledované vo viacerých exemplároch Passata a po jednom kuse Fabie, Octávie, Superbu, ročníky 97-13 (benzín aj nafta) a ručička sa nehne. Pôvodne som to pripisoval dobrej práci termostatu, ale servisáci ma vyviedli z omylu, keď som sa pýtal na biedne kúrenie v traktorovej octávke počas dlhšieho voľnobehu pri teplotách pod nulou. Je to vraj kvôli upokojeniu vodičov.
Asi preto upokojenie MB Viano 3.0 roč.07 teplomer nemá vôbec.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Lada Vesta

Příspěvek od vodis »

Při velkých mrazech a jízdě s kopce bez výkonu, nebo se zařazenou rychlostí, mi ručička teploměru u naftového Rapida z roku 2015 klesala někam k 70 stupňům a olej spadl podle palubáku něco pod šedesát. Tak to třeba moc nekecá.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Ladoš Vestoš
Příspěvky: 43
Registrován: sob črc 15, 2017 21:23

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Ladoš Vestoš »

no jo autobild vůbec neberu, vždyť oni dávají škodovky a wolskwageny na první místa testů, kvůli takovým přednostem jako kufr...ty jejich testy jsou kolikrát silně subjektivně pojatý. Hlavně že ty koncernový auta jsou za hubičku že :-P Tam si rozhýčkaný německej redaktor přesedne z mercedesu a jde hodnotit jízdní vlastnosti Lady, tak at jdou s timto do ...a když si přečtete jejich 100 000 km testy, tak se dočtete že měl Ford Mondeo 1.5 ecoboost průměrnou spotřebu 10 l/km! Tak jak s tím proboha jezdí? Mají testovat reakce při ŘÍZENÍ PRŮMĚRNÉHO ŘIDIČE a ne s tím honit limity na německých dálnicích! :( Takový testy pak nemají vypovídající hodnotu a pak tady napišou jak řízení lady nemá drajv agilnost atd...žvásty! Já jsem ve vestě jel a pro mě je důležité, že je zase o dost dál, oproti našim autům co máme dál. A kdyby nejezdili jak prasata, tak i ten automat bude stíhat
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada Vesta

Příspěvek od radek mb »

A není úkolem testu auta dostávat až na samotný okraj jízdních možností? Podle mě je to, co jsi napsal, absolutní nesmysl. Mimochodem, definuj mi průměrného řidiče. Občas mám pocit, že jsou tu někteří lidé paranoidní a hledají spiknutí proti Rusku za vším.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Jan Vaníček
Příspěvky: 1109
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Jan Vaníček »

Je to o tom, že co člověk, to názor. Vezmu-li onen zmiňovaný "koncern", všude se u O3 zmiňuje, jak blbou má zadní nápravu, chlapci na škoda fóru kvůli tomu skoro nespí :). A já řeknu, že po přechodu z O2 s víceprvkem na O3 ( se kterou mám už najeto téměř 200tis) jsem se nedostal do situace, kdy bych to při běžné jízdě pocítil. Ano, je to znát, pokud dám do kufru od ca 400kg nákladu, to pak auto plave a tuhle se mi pěkně rozhýbala lafeta, když jsem na ní vezl 2t dřeva. Ale jinak nikdy. A tak je to se všemi podobnými názory.
Opakuji to pořád a stále, jsem rád, že se Lada díky Renaultu zvedá z popela, fandím všem příznivcům a skalním fanouškům značky, ale z druhé strany si přiznejme, že se díky Vestě, když to trochu přeženu konečně dostala do 21 století, tedy na úroveň běžnou západních aut na přelomu milénia. Samozřejmě, očekávání a konečně i splnění toho, že konečně přijel nový model a ne jen ixtá evoluce Samary ( stejně jako Š1000-136) byť i v něm najdeme některé prvky předchozích modelů (viz 136/Favorit) ještě neznamená že je perfektní a bez chybiček. A tak si to uvědomme a tak na to nahlížejme. Dívejme se do budoucna, jestli se Vestou Ladě podaří prorazit a Renault udělá něco podobného jako VW ve Škodě, tedy rozjedou další projekt většího vozu, který by mohl být alternativou třeba Octavie, Superbu. Tam bych mohl o Ladě začít uvažovat, jen mám strach, že to Renault nebude potřebovat. A ještě jedno velmi důležité. Nelze srovnávat starou západní ojetinu se statisíci kilometry na hrbu a novou Ladu. To pak Lada logicky vítězí, stejně jako jakékoliv jiné levné nové auto. Sám jsem si to vyzkoušel, když jsem si opačně k Ladě ( na kterou jsem nedal dopustit) v devadesátkách koupil nový P106, což bylo malé třídveřové auto s litrovým motorem a já v tom okamžiku Ladu "odložil". Stejně jako když jsem následně vyměnil tříletý P206 za dvouroční Octavii. Takže jak píše Radek, neberme každou výtku jako útok, překonejme/překonejte euforii z nového modelu a uvědomme si, do jaké třídy patří a jakou používá techniku a že vše není top. A top to často není ani u těch nejprémiovějších značek, kde se zase hledají jakékoliv možné úspory, o koncernu se radši ani nezmiňuji, byť je to asi nejlepší, v čem jsem v rámci mých fin.limitů dlouhodobě jezdil v rámci srovnání. Honza
Ladoš Vestoš
Příspěvky: 43
Registrován: sob črc 15, 2017 21:23

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Ladoš Vestoš »

radek mb píše:A není úkolem testu auta dostávat až na samotný okraj jízdních možností? Podle mě je to, co jsi napsal, absolutní nesmysl. Mimochodem, definuj mi průměrného řidiče. Občas mám pocit, že jsou tu někteří lidé paranoidní a hledají spiknutí proti Rusku za vším.
tak zrovna ale strhávat řízení u Lady vesty, není potřeba. Řízení je hodně slušný vzhledem k ceně. přeci nebudou na západě chválit ruské auto, to mě nerozmluvíš, že tam měří všem stejný metr! Nikde to tak nefunguje a v době vyhrocených vztahů zvlášť. Průměrný řidič? Třeba ten, který auto nehuntuje(studený jizdy pod plynem, nebo styl "brzda-plyn,), neboť ví, že nemá finanční možnosti si pořizovat auta jak na běžícím pásu.
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Lada Vesta

Příspěvek od vodis »

Takže průměrný řidič je průměrný, protože nemá moc peněz? :roll:
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Ďusi
Příspěvky: 12
Registrován: pát úno 02, 2018 10:34

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Ďusi »

Ladoš Vestoš píše:pro mě je důležité, že je zase o dost dál, oproti našim autům co máme dál.
Po pravdě mě moc nezajímá, že je Vesta lepší, než 2103 nebo Samara. Mě zajímá, jestli je stejně dobrá, jako focus 1,6 kombi nebo jiný srovnatelný vůz.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Vašátor »

Pokud bych měl zprůměrovat řidiče, s kterými se na silnici setkávám, tak bude průměrem jízda svižná a klidná. Ale to jen díky tomu, že necelá půlka řidičů jedou jak s hnojem a necelá druhá půlka jsou jezdci rally. Těch klidných a svižných je opravdu velmi málo.

Jak už bylo řečeno, testování vozidla má poukázat hlavně na jeho krajní meze.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Jajo
Příspěvky: 628
Registrován: ned říj 22, 2017 10:37
Bydliště: Žilina

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Jajo »

Myslím, že pre väčšinu ľudí je priemerný vodič ten, ktorý si na auto zarobil hlavne "vlastnými rukami". Tým pádom si kúpil auto "na aké má" a hlavne až má naň cenovo primeranú prevádzku a údržbu, čiže žiadny prémiový model(aj keď Vesta je prémiový model Lady :lol: ), alebo podobnú blbosť. Auto používa hlavne na dopravu do práce, návštevy príbuzných a sem tam, ak mu zvýšia nejaké peniaze, tak nejaký ten výlet s rodinkou... Snaží sa auto šetriť a stará sa oň, až mu vydrží čo najdlhšie a jazdí hlavne podľa predpisov a nevystavuje auto neustále maximálnym jeho technickým možnostiam..., čiže takémuto "priemernému vodičovi" stačí aj "priemerné" auto za rozumnú cenu, či už nové alebo ojazdené. Čiže priemerný vodič pokiaľ využíva v aute max. 50 kW výkonu(aj to iba pri výnimočnom objehaní :D ), tak takému je zbytočne auto s 300 kW výkonu, lebo také auto by len "dusil"...
A čo sa týka tých testov. Tak ja nie som 100 percentný zástanca žiadneho auta, ale veľmi ma vytáča ak "redaktor" ktorý testuje konkrétne auto ho porovnáva s kade čim. Ak by mali byť testy korektné ku všetkým autám, tak by mali testovať auto vzhľadom k jeho cene, výkonu, váhe, výbave, cene ND, cene celkovej prevádzky, dostupnosť servisu,... Čiže nemajú porovnávať hrušky s jahodami. Nemôžu napríklad porovnávať zrýchlenie lacného rodinného auta s drahým super športiakom... A keď už niečo také aj spravia, tak by mali dodať aj to, že či ten lepší výsledok toho lepšieho autá stojí za ten rozdiel ich cien. Však napr. ak má auto za 9 000€ zrýchlenie 0-100 za 12s a auto za 50 000€ ho má 6s, tak vzhľadom na obrovský rozdiel cien je ten výsledok pre "priemerného vodiča" nepodstatný. Ale ak sa porovnávajú dve autá cca za rovnakú cenu a s cca rovnakými parametrami, a jedno má napr. to zrýchlenie o 2 sekundy lepšie, tak taký výsledok už v rozhodovaní pomôže hocikomu. Jednoducho, motoristické redakcie by mali mať autá rozdelené aspoň do nejakých cenových, príp. výkonových skupín a na každú skupinu aj zvlášť testovacieho človeka, ktorý sa venuje iba danej skupine. Až to nerobia ako teraz, že jeden človek odjazdí na aute za 50 000€ 20 000 km, a potom presadne napr. do Vesty, odjazdí na nej 100 km a hneď píše aké to má slabiny a zlú techniku a lacné materiály.... A hlavne nech píšu aj to, že napr. auto keď má nejakú techniku lacnú, tak či za tú cenu je až tak zlá a koľko má cca životnosť a hlavne potom koľko stojí jej výmena... Nech berú aj do úvahy to, že do autá za 10 000€ sa nedá "narvať" napr. prevodovka za 10 000€, a musia riešiť auto ako celok, že či je v ňom všetko zosúladené v rámci ceny, či sa nedalo niekde radšej ubrať a niekde radšej pridať... Proste na záver, majú sa dívať na auto očami človeka ktorý sa rozhoduje kúpiť auto v cene "od - do", prípadne len "do" alebo "okolo" nejakej ceny, čiže porovnávať to konkrétne auto s inými autami vzhľadom ku finančným a iným možnostiam kupujúceho...
Škoda Octavia I 1,9 TDI 66 kw r.1997 (07_2006 - 06_2019)
Lada Vesta sedan LUX- biela r. 2017 - prvá Žiline, jedna z prvej várky pre Slovensko :-) (04_2017- )
Lada Vesta SW Cross LUX - hnedá r. 2019 - prvá v Lada Žilina,ul. Kragujevská :-) (06_2019 - )
Ladoš Vestoš
Příspěvky: 43
Registrován: sob črc 15, 2017 21:23

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Ladoš Vestoš »

Jajo píše:Myslím, že pre väčšinu ľudí je priemerný vodič ten, ktorý si na auto zarobil hlavne "vlastnými rukami". Tým pádom si kúpil auto "na aké má" a hlavne až má naň cenovo primeranú prevádzku a údržbu, čiže žiadny prémiový model(aj keď Vesta je prémiový model Lady :lol: ), alebo podobnú blbosť. Auto používa hlavne na dopravu do práce, návštevy príbuzných a sem tam, ak mu zvýšia nejaké peniaze, tak nejaký ten výlet s rodinkou... Snaží sa auto šetriť a stará sa oň, až mu vydrží čo najdlhšie a jazdí hlavne podľa predpisov a nevystavuje auto neustále maximálnym jeho technickým možnostiam..., čiže takémuto "priemernému vodičovi" stačí aj "priemerné" auto za rozumnú cenu, či už nové alebo ojazdené. Čiže priemerný vodič pokiaľ využíva v aute max. 50 kW výkonu(aj to iba pri výnimočnom objehaní :D ), tak takému je zbytočne auto s 300 kW výkonu, lebo také auto by len "dusil"...
A čo sa týka tých testov. Tak ja nie som 100 percentný zástanca žiadneho auta, ale veľmi ma vytáča ak "redaktor" ktorý testuje konkrétne auto ho porovnáva s kade čim. Ak by mali byť testy korektné ku všetkým autám, tak by mali testovať auto vzhľadom k jeho cene, výkonu, váhe, výbave, cene ND, cene celkovej prevádzky, dostupnosť servisu,... Čiže nemajú porovnávať hrušky s jahodami. Nemôžu napríklad porovnávať zrýchlenie lacného rodinného auta s drahým super športiakom... A keď už niečo také aj spravia, tak by mali dodať aj to, že či ten lepší výsledok toho lepšieho autá stojí za ten rozdiel ich cien. Však napr. ak má auto za 9 000€ zrýchlenie 0-100 za 12s a auto za 50 000€ ho má 6s, tak vzhľadom na obrovský rozdiel cien je ten výsledok pre "priemerného vodiča" nepodstatný. Ale ak sa porovnávajú dve autá cca za rovnakú cenu a s cca rovnakými parametrami, a jedno má napr. to zrýchlenie o 2 sekundy lepšie, tak taký výsledok už v rozhodovaní pomôže hocikomu. Jednoducho, motoristické redakcie by mali mať autá rozdelené aspoň do nejakých cenových, príp. výkonových skupín a na každú skupinu aj zvlášť testovacieho človeka, ktorý sa venuje iba danej skupine. Až to nerobia ako teraz, že jeden človek odjazdí na aute za 50 000€ 20 000 km, a potom presadne napr. do Vesty, odjazdí na nej 100 km a hneď píše aké to má slabiny a zlú techniku a lacné materiály.... A hlavne nech píšu aj to, že napr. auto keď má nejakú techniku lacnú, tak či za tú cenu je až tak zlá a koľko má cca životnosť a hlavne potom koľko stojí jej výmena... Nech berú aj do úvahy to, že do autá za 10 000€ sa nedá "narvať" napr. prevodovka za 10 000€, a musia riešiť auto ako celok, že či je v ňom všetko zosúladené v rámci ceny, či sa nedalo niekde radšej ubrať a niekde radšej pridať... Proste na záver, majú sa dívať na auto očami človeka ktorý sa rozhoduje kúpiť auto v cene "od - do", prípadne len "do" alebo "okolo" nejakej ceny, čiže porovnávať to konkrétne auto s inými autami vzhľadom ku finančným a iným možnostiam kupujúceho...
krásně napsáno. :D redakce píšou podle mě dost subjektivně, někteří redaktoři jsou prostě rozmazlení z testů premiovějších aut. Když ti redaktor napíše v testu Lady Vesty v SM jako mínus pružnost a kultura chodu, tak je to prostě subjektivnost, aneb taky...jak kdyby v Ladě mohli za to, že se v bruselu zbláznili s normami...motor je utlumen značně právě těmi normami...kdyby radši omezili třeba leteckou dopravu ...a to je test jinak v SM docela objektivní, časopis beru, testují i takový ty auta, co si prostě nebudu moct jen tak pořídit, horší je to s autobildem třeba, zkritizovat co se dá i tu cenu, jak kritizovali a vubec třeba nezohlednili složitost dovozu z Ruska a výbavu, popřípadě třeba, velikost oproti ,s prominutím krabici od Dacie( a že Lada aspon pořádně topí, narozdíl od třeba 0.9 tce motoru v Dacii u řidičových noh- vzadu ani není výdech na nohy!) a motat do toho ještě Putina je prostě bulvár, nic jiného. To bych taky mohl se navážet do toho, do jaké míry je třeba škodovka ještě české auto, kor když ho třeba v Kvasinách ještě vyrobí nějací třeba Rumuni...
Uživatelský avatar
Makar
Příspěvky: 377
Registrován: stř čer 28, 2017 00:06
Bydliště: Trenčianský kraj

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Makar »

Ešte nedávno bolo na každej druhej Fábii a Oktávke hrdo označenie MPI, čiže systému nepriamého viacbodového vstrekovania.
Ľudia a servisáci tieto autá s týmito motormi milovali pre vysokú spoľahlivosť a nízke servisné náklady. Po našich cestách dodnes
jazdia stovky tisíc týchto aut aj s viac ako 300 tisíc najazdenými kilometrami (napr. otcová 12-ročná Oktávka MPI :wink: )
Ale hold marketing automobiliek zavelil zmenu k masívnemu používaniu trojválcových nízkoobjemových turbomotorov, tak sa aj
všetky média prispôsobili a začali pľuť na to, čo kedysi vychvaľovali do nebies :mrgreen:
Napr. manageri automobilky Škoda a koncernu VW môžu MPI motory vyhlásiť za sväté, veď ich predali kvantum a odrazu keď sú
podobné MPI motory v Lade Veste už ich kritizujú :rolleyes:
Čo dodať? Názor odborníka: https://autozurnal.ta3.com/z-praxe-sukr ... lebo-turbo
Všimli ste si, že ako ideálny motor odporúča atmosféru objemu 1,6l MPI, presne motor čo má Lada Vesta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moja Ruska - Lada Vesta Luxe tmavošedá metalíza 608-Pluton, r.v. 2017
Ruská hudba pre MMS Lada Vesta https://uloz.to/!BAClaWd9bETy/ruska-hud ... a-vesta-7z
Rozprávky pre MMS Lada Vesta https://uloz.to/!MGcuJ8chUXGp/rozpravky ... esta-sk-7z
Moja Lada Vesta a doplnky https://feromakar.rajce.idnes.cz/Moja_Lada_Vesta_2019
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Cory »

Mpi je sam o sebe system, ktory v praxi funguje vyse 30 rokov. Podobne ako motor, ktory je vo Veste. Kym nebudu schopni upravit mechanicku cast motora tak, aby doslo k vyssej efektivite prenosu momentu z klukoveho mechanizmu, stale sa motor bude euronormami len dusit.

V Rusku si jeden pan patentoval benzinovy motor, ktory ma kompresny pomer 22:1. Je to 1,5ka 2110 so 160konmi a zerie to 3,5l. Jeho syn to dalej upravil a znizil spotrebu na 2,9. Lenze to automobilky nechcu. Ani samotni rusi, ask by poklesli predaje paliva.

Vsimli ste si rozdiely medzi normami? Prakticky od E3 sa v Ladach s e-gazom nic nezmenilo. Ziadne cidlo naviac, ziaden system, ktory by tu normu zdvihol.

Rozdiel medzi Priorou E4 a E5? Od 0 do 50°C sa drzia o 200ot vyssie otacky, o par stupnov vyssi predstih a chudobnejsia zmes, aby sa rychlejsie ohrial katalyzator. Dalej je vsetko rovnake.

V rusku sa predavali Vesty E5. U nas E6. Onedlho budem vediet porovnat obe mapy. Sam som zvedavy na rozdiel.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6581
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Lada Vesta

Příspěvek od JmJ »

Stavite se k tomu vsemu dost divne. Delate, jak kdyby jenom lada musela plnit euro normy, jak kdyby jenom lada vesta musela byt idealem vaseho vymysleneho prumerneho ridice, tedy vas.

Jednak bych rekl ze prumerny ridic neni prumerny majitel, druhak bych rekl, ze podle poctu zkonzumovanych aut je prumerny ridic/majitel nekdo uplne jiny, nez jste si vy vysnili. Tedy testy a auta samotna na vas az tak necili. Jak kdysi kdosi z ladafora podotkl, hrube pres polovinu oktavek se proda do firem. Takze tak.

K vasi steskum na to, ze za dynamiku vesty muzou euro normy a ze je tedy vrcholem drzosti, aby si na dynamiku v testu nekdo stezoval - Kolik jste toho najezdili treba v poslednim benzinovem golfu? Ano, souhlasim, slavna tsi me take desi, ale to auto pri kubature 1.4 jede dost dobre. Mozna i lip nez moje 1.6 s papirovymi 99 kW. A plni e6? Plni. A jak tu jeden z vas chvastave psal - ma to vase auto? Ma tohle v nabidce vase vesta? Takze co ma redaktor psat? Vi, ze jinde to jede lip.

Ad to, ze redaktor ma v aute najezdit x tisic, aby mohl psat o tom, jaky je interier. Krom jineho. Ze je v tesle interier horsi nez jsem zvykly z lepsich evropskych aut, sem poznal po 5 km jizdy.

Jiste k celkovemu testu je potreba najet slusnou porci km, ale spoustu veci poznate velmi rychle. Zvlast, kdyz k tomu autu pristupujete jako k dalsim kramu, ktery musite vyzkouset a ne jako k vasi modle, kterou jste si koupili za vlastni a musite se vsemozne utesovat, ze jste penize nevyhodili oknem. To neni rypanec, to je konstatovani, dela to tak vetsina lidi a nejen u aut.

Takze pekne spokojene jezdete v autech, ktere vam vyhovuji, piste zajimavosti, zkusenosti, ale prestante kolem sebe kopat jako clenove nejake sekty. Neda se to uz "poslouchat".
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
grafi2
Příspěvky: 696
Registrován: stř zář 13, 2017 19:40
Bydliště: SK, BB kraj

Re: Lada Vesta

Příspěvek od grafi2 »

Ach jaj ... Zas mlátenie prázdnej slamy
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“