Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Snažím se důsledně dodržovat fyzikální zákony a nezpůsobit průser. Jinak se neomezuju.
Takže jsem se spotřebou 8,5l celkem spokojenej. Nejvíc jsem ujel na jednu nádrž 700km. Tedy spotřeba okolo 5,5l, takže vím, že to jde. Ale je to dost nuda.
Takže jsem se spotřebou 8,5l celkem spokojenej. Nejvíc jsem ujel na jednu nádrž 700km. Tedy spotřeba okolo 5,5l, takže vím, že to jde. Ale je to dost nuda.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Spotřebu už nijak neměřím, ale vždycky tankuju za litra, to když svítí hladový oko a v nádrži se nic nepřevaluje ani v zatáčkách. Za 1000 Kč ujedu v pohodě 500 km. Kombinovaně, přes týden courám jen po městě do práce a o víkendu sem tam za humna. Když jsem ji před dvěma lety naposledy měřil, napočítal jsem 6,1 l/100 km (na dovolené 6000 km). Pečlivě měřeno a zapisováno. Spotřeba je u Lady 211x opravdu velké pozitivum.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Nafotil jsem prodřenou hadici od plastového krytu pro vzduchový filtr. Ostrou spodní hranou málem prodřela hadici k chladiči. Naposlední chvíli jsem zabránil úplnému proražení hadice obroušením té hrany plastu pilníkem a vytvořil jsem hladký rádius.
Na další fotce jsou dříve zmiňované objímky ze zadních světel.
Na další fotce jsou dříve zmiňované objímky ze zadních světel.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Další fotka zachycuje uchycení žárovky v parabole potkávacího světla. Problémem je ten hliníkový odlitek a jeho pofidérní vsazení do paraboly.
Následující fotka zobrazuje termostat. Prý ho může "probudit" omačkání hadice v jeho okolí. Povšimněte si těch pitomých ruských sponkových objímek. Při větším utažení dojde k jejímu přestřižení.
Následující fotka zobrazuje termostat. Prý ho může "probudit" omačkání hadice v jeho okolí. Povšimněte si těch pitomých ruských sponkových objímek. Při větším utažení dojde k jejímu přestřižení.
Dodge Avenger 2.0 VVT
nevim na jaky material a tvar se ty hadice nasazuji, ale ja mam tyhle sponky(objimky) na mym werglu a mel jsem je i na starem a nikdy jsem nemel problem, ze bych tim hadici ponicil nebo ze bych se o to nejak musel starat. cimz nerikam, ze sou ty sponky genialni, jen konstatuju, ze to s nima neni tak hrozny
ovsem ten dekl od filtru, co se prohlodal skrz hadici, to je zavada k pohledani
ovsem ten dekl od filtru, co se prohlodal skrz hadici, to je zavada k pohledani
VAZ 2104 1.3 1989
JMJ: Tlakové hadice je třeba řádně dotáhnout a u ruských sponek hrozí přestřižení. Šnekový závit se opírá o 1 mm šířky plechu o tloušťce 0,málo. Třeba tady nahoře to nehnije, ale dole u nádrže, kdy je sponka namáhána korozí a bordelem... nešla ani dotáhnout, málem se rozpadla (to bylo hned po koupi, sáknul tam beňol, u 2,5 roku starého auta!) Dal jsem tam českou s prolisem a je to O.K. Pokud by jednou muselo dojít na výměnu termostatu, koupím si i nové sponky. Tady těm nevěřím.
Jiri by mohl vyprávět...
Jiri by mohl vyprávět...
Dodge Avenger 2.0 VVT
aha, takze se delaji sponky, ktere vypadaji hodne stejne, jen jsou sikovneji udelane? to sem nevedel, omlouvam se, podoba me zmatla. mozna ze mam ty "lepsi" (davali se do werglu az behem jeho provozu).tavri píše:JMJ: Tlakové hadice je třeba řádně dotáhnout a u ruských sponek hrozí přestřižení. Šnekový závit se opírá o 1 mm šířky plechu o tloušťce 0,málo. Třeba tady nahoře to nehnije, ale dole u nádrže, kdy je sponka namáhána korozí a bordelem... nešla ani dotáhnout, málem se rozpadla (to bylo hned po koupi, sáknul tam beňol, u 2,5 roku starého auta!) Dal jsem tam českou s prolisem a je to O.K. Pokud by jednou muselo dojít na výměnu termostatu, koupím si i nové sponky. Tady těm nevěřím.
Jiri by mohl vyprávět...
VAZ 2104 1.3 1989
tak az vystrizlivim, tak se schvalne podivam, co za sponky v tom svym kramu vlastne pestujuBrandy píše:Muzu potvrdit, ze tyhle sponky jsou uplne nanic. Nejde to poradne utahnout. Ten pasek hned povoli a sroub se protoci. Lepsi jsou ty, co maji "ozubeni" vylisovany (v tom pasku nejsou diry skrz). Je fakt, ze oba typy vypadaji skoro stejne.
VAZ 2104 1.3 1989
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Přesně ty mám. Jinak na starým autě byl jen takovej kus plechu a ten se navíjel na "prořízlej šroub". To bylo taky k vzteku, ale zase to nic nestřihalo...Brandy píše:Muzu potvrdit, ze tyhle sponky jsou uplne nanic. Nejde to poradne utahnout. Ten pasek hned povoli a sroub se protoci. Lepsi jsou ty, co maji "ozubeni" vylisovany (v tom pasku nejsou diry skrz). Je fakt, ze oba typy vypadaji skoro stejne.
Ty objímky jsou teda fakt "geniální", když to vidim, Tavri. Skoro jako když jsem naposled spravoval osvětlení SPZ alobalem (ale aspoň svítí)
Objímka na parabole je podobná i u wessemů na 2101, až na to, že to nečumí tak daleko za parabolou a je to z plastu...
Zkrátka, dodělej doma...