Sanie 2101 je kratsie ako z 2103? Pouzi sanie z 1,7Spi, urez prirubu a navar karburatorovu. SPičkove sanie ma rovnako dlhe kanaly. Tie vyfukove kanaly maju priemer 30mm aj v sedle? Potom by snad malo byt vymenene aj sedlo za väčšie. Vyfukove ventily su z jedneho materialu alebo z dvoch? Tam by som sa T-čkovej verzie bál, aby sa to nahodou v mieste spoja neulomilo. Ale neboj sa, niekto to vyskusat musi
Na ten ostrek piestu bacha, nemusi to robit dobrotu v tom zmysle, ze to v nizkych otackach znizuje tlak, ale hlavne sa moze zbierat olej cez odvadzacie kanaliky pod stieracie kruzky. Inymi slovami, znizi schopnost odvadzania oleja spod stieracich kruzkov a potom sa v kruzkoch usadza karbon a postupne zacne motor zrat olej. Spravne by bolo pouzit ostrekovacie trysky s ventilkami, ktore otvoria az pri urcitom tlaku, resp. urcitych otackach.
Co sa tyka vacky, snad tu o par mesiacov ukazem aky krasny volnobeh ma vacka 298/290 (11,7/11,7) prekrytim 1,6
Co sa tyka lozisk, je to tak ako pise Majo. Casom sa pridieraju loziska na ojniciach, vacsinou je to uz po 40-50tis. km viditelne.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)