Ok díky moc, jen nechápu proč tam tu pravou pojistku nemám, ani konektory k ní tam v tom plastu nejsou!!!
Relátka mám z nivy to nestačí??? Popis na nich jsem nezkoumal...
Tu jednu 50A na ten ohřev jsem našel, a od plusu baterky jdou 2 tenčí kabliky červenej a černej... Zítra prozkoumám, možná jsou od neustálého nandavání baterky přelomené...( Kéž by)
Ale díky moc, koupím si asi voltmetr
Jasný taková zkoušečka...
Naposledy upravil(a) Ondra1,7mpi dne úte zář 12, 2017 20:28, celkem upraveno 1 x.
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
relatka v Nive su standardne(starter, truba, svetla atd...). Relatka k vstrekovaniu GM SPI(palivove cerpadlo, hlavne rele a rele ventilatora) su nestandardne a nejdu pouzit ziadne ine. Takye ak si ich poprehadzoval, bud vyhadze poistky alebo to len jednoducho nepojde.
Standardne rele ma silove kontakty proti sebe zvislo(30 a 87), a ovladacie kontakty takisto proti sebe vodorovne(85 a 86).
GM rele ma silove kontakty vedla seba a takisto ovladacie... fotku neviem narychlo najst, ale myslim ze popis je jasny..,
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Ok, dam se to toho!!!! Moc jste mi s Majem pomohli!!! Kdybych měl víc času šlo by to rychleji...
Jen jsem nepochopil ten rozdíl v relátkách, jak je rozpoznám?
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Ahoj, prosím o pomoc... Nedokážu identifikovat jedno relé v autě. Mám schémata, ale barevné značení neodpovídá. Potřebuji identifikovat relé z fotky https://img23.rajce.idnes.cz/d2303/14/1 ... .jpg?ver=2 to levé. Barvy vodičů - růžový (silný), růžovočerný (slabý), šedočerný (slabý), sedý (silný). Mám schéma na vstřikování. Celou elektroinstalaci mám taky, ale v šíleně blbé kvalitě. A to jsem postahoval co šlo a brouzdal jsem i na ruských stránkách, ale nic...
Toto relé sepne a vypne společně s kontrolkou checkengine.
Procetl jsem a je tu toho dost. Nahodil jsem vosk do podbehů a rozcvakalo se pri nastartovanem motoru relatko za pojistkovkou. Mam tam asi3 (v kuse konektor) 1 je k cerpadlu paliva uprostred a napravo od nej to jedno cvaka a rele je mirne odlisne od tech 2 vlevo. Motor funguje, vse se jevi ze funguje kdyz rele odpojim, taky auto funguje. Pri cvakani to je lehce znat v napeti vozu a na volnobeh to houpe trochu podle cvakani. Zeby to bylo rele k ventilatoru?
Tak uz necvaka, ale cim to bylo nevim. Pohebloval jsem draty, at maji prostor kolem sebe a vic jsem nezjistil. Bez toho relatka ventilatory toci (po odpojeni cidla teploty u chladice) a auto jde nastartovat, cerpadlo to taky neni, to je vedle.