Relátka na Nivě
Moderátor: Moderátoři
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Relátka na Nivě
Zdravím
Kolik relátek je na Nivě vpravo a vlevo od volantu a k čemu jsou? Ty vlevo jakoby za pojistkovou skříní mě zajímají... Mám tam 3 ale konektorů 5, co s tím????
Kdyby mohl někdo popsat u jednobodu... Auto jede i se 3 ale nedobíjí. V jiné kombinaci zapojení nejde nastartovat.
Díky Ondra
Kolik relátek je na Nivě vpravo a vlevo od volantu a k čemu jsou? Ty vlevo jakoby za pojistkovou skříní mě zajímají... Mám tam 3 ale konektorů 5, co s tím????
Kdyby mohl někdo popsat u jednobodu... Auto jede i se 3 ale nedobíjí. V jiné kombinaci zapojení nejde nastartovat.
Díky Ondra
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
Tak ještě dotaz, musí být relátka přidělaná ke kostře???
Vážně se nenajde nikdo, kdo ty relátka alespoň přepočítá????
Vážně se nenajde nikdo, kdo ty relátka alespoň přepočítá????

Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Relátka na Nivě
Mozem to zajtra preskumat podla schemy,ak.budem mat cas
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
Ok díky moc!!!!! 

Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
To je super, ale 4bod, nevadí ono to bude asi dost podobné, díky zkusím se poprat s překladačem...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Relátka na Nivě
S tema relatkama je to ruzne dle roku vyroby ja mel 2005 a mel jsem vsechny uvnitr, a novejsi mela i v mot.prostoru, vim ze jsme v Sadsky s panem N koukali do novy a neco hledali a oproti me to bylo jinak.
Za pojistkama je nejake hlavni,2xventilator masli dvoumotor, a jeste svetla potkavacky, dal uz nevim ale upozornuji ze to byl rok 2005.
Za pojistkama je nejake hlavni,2xventilator masli dvoumotor, a jeste svetla potkavacky, dal uz nevim ale upozornuji ze to byl rok 2005.
®; Člen LKCS
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
Takže, po zapojení relátek auto nešlo nastartovat, check engine se nerozsvěcuje a čerpadlo v nádrži nečerpá...
V určitém pořadí zapojení relátek šlo jinak vše, kontrolky svítily startér točil, ale nemělo to benzín... RJ asi nějak zabloklá...
Na foto součástka asi čidlo v rohu pod kapotou u baterky... Nevíte k čemu slouží? Tím žlutým se dá točit, ale nevím k čemu???
Nevíte někdo zda má jednobod imobilizér? Ten nemám ale je možný že je vykuchaný....
V určitém pořadí zapojení relátek šlo jinak vše, kontrolky svítily startér točil, ale nemělo to benzín... RJ asi nějak zabloklá...
Na foto součástka asi čidlo v rohu pod kapotou u baterky... Nevíte k čemu slouží? Tím žlutým se dá točit, ale nevím k čemu???
Nevíte někdo zda má jednobod imobilizér? Ten nemám ale je možný že je vykuchaný....
- Přílohy
-
- IMG_20170912_190719_1505237148787.jpg (38.38 KiB) Zobrazeno 3275 x
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Relátka na Nivě
s tym sa reguluje predstih, musis dat dole tu zltu zaslepku. SPi mali aj imobilizery. Ale vacsinou nie.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
Asi není potřeba regulovat když to jelo normálně.. díky za info...
Žel teď momentálně netuším co s tím...
Žel teď momentálně netuším co s tím...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Relátka na Nivě
A co to vlastne robi/nerobi?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Relátka na Nivě
Po zapojení všech 5 relátek nejde palivové čerpadlo a nesvítí check engine při otočení klíčkem, točí ale nechytne...
Předtím na 3 relátka čerpadlo šlo, check svítil, ale nešli kontrolky baterky, oleje, nedobíjelo ale auto jelo...budíky nešli jen tachometr...
Teď to ani po zapojení 3 relátek nejde jak předtím...
Také jsem zjistil že v tý čtyřpojistkový skřínce u RJ v úplně pravé chybí i kontakty na pojistku... Asi tam nemá být??
Ještě je možnost že je to nějak překopaný nebo je někde zkrat ale pojistky jsou OK a elektrika vypadá origo...
Nechápu proč přestal jít ten check engine? Jako kdyby nešla RJ?
Předtím na 3 relátka čerpadlo šlo, check svítil, ale nešli kontrolky baterky, oleje, nedobíjelo ale auto jelo...budíky nešli jen tachometr...
Teď to ani po zapojení 3 relátek nejde jak předtím...
Také jsem zjistil že v tý čtyřpojistkový skřínce u RJ v úplně pravé chybí i kontakty na pojistku... Asi tam nemá být??
Ještě je možnost že je to nějak překopaný nebo je někde zkrat ale pojistky jsou OK a elektrika vypadá origo...
Nechápu proč přestal jít ten check engine? Jako kdyby nešla RJ?
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Relátka na Nivě
Tak v prvom rade, te relatka a poistky pri RJ nemaju nic spolocne s dobijanim, olejom a budikmi. Tykaju sa vstrekovania.
1) Relatka maju byt 4 - rele vyhrievania sania (ježko), rele sahary, rele palivoveho cerpadla a hlavne rele. Rele sahary moze byt duplovane, ale stejne obe sahary spinaju asi naraz, preto tych relatok moze byt az 5.
2) Poistky su 4, resp 5 a vlastne 6
V tej 4-poistkovej skrinke su poistky - sahara, sytenie cievok a relatiek, napajanie cidiel a poistka pre palivove cerpadlo.
Jedna poistka (neviem kde umiestnena) je pre vyhrev sania a jedna je hned pri baterke, je to taky cierny "kablik" hned pri kontakte, ktory sluzi ako poistka.
Z vyssie popisovaneho stavu mohlo nastat par situacii:
-niektore rele nefungovalo a pri spätnom prehadzovani si ho dal namiesto hlavneho rele, preto ti motor nechyta a ani cerpadlo netoci.
-nieco bolo alebo je zle a vypalil si niektoru z poistiek a podla priznakov mozno aj ten tavny kablik pri baterke.
Kazdpovadne ked nesvieti CHE, ani nejde cerpadlo, znamena to, ze do RJ nepostupuje signal z hlavneho rele a takisto sa nezopne ani rele cerpadla, pretoze to je sytene z hlavneho rele a zaroven dostava spinaci signal z RJ, ktora nie je aktivna, pretoze nedostava signal z hlavneho rele
Moja prva rada znie: Zmeraj, ci mas aspon na niektorej z tych 4 poistiek plus.
Prikladam schemu: http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... ntrvpr.jpg
1) Relatka maju byt 4 - rele vyhrievania sania (ježko), rele sahary, rele palivoveho cerpadla a hlavne rele. Rele sahary moze byt duplovane, ale stejne obe sahary spinaju asi naraz, preto tych relatok moze byt az 5.
2) Poistky su 4, resp 5 a vlastne 6

Jedna poistka (neviem kde umiestnena) je pre vyhrev sania a jedna je hned pri baterke, je to taky cierny "kablik" hned pri kontakte, ktory sluzi ako poistka.
Z vyssie popisovaneho stavu mohlo nastat par situacii:
-niektore rele nefungovalo a pri spätnom prehadzovani si ho dal namiesto hlavneho rele, preto ti motor nechyta a ani cerpadlo netoci.
-nieco bolo alebo je zle a vypalil si niektoru z poistiek a podla priznakov mozno aj ten tavny kablik pri baterke.
Kazdpovadne ked nesvieti CHE, ani nejde cerpadlo, znamena to, ze do RJ nepostupuje signal z hlavneho rele a takisto sa nezopne ani rele cerpadla, pretoze to je sytene z hlavneho rele a zaroven dostava spinaci signal z RJ, ktora nie je aktivna, pretoze nedostava signal z hlavneho rele

Moja prva rada znie: Zmeraj, ci mas aspon na niektorej z tych 4 poistiek plus.
Prikladam schemu: http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... ntrvpr.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Relátka na Nivě
a dalsia vec! rele na SPI nemaju standarne osadenie konektorov a nejde ich zamenit! Daju sa pouzitlen original GM rele.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Relátka na Nivě
Ano, to som chcel napisat ako prve a zabudol som na to 

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)