Zařízení k měření výkonu a točivého momentu motoru
Moderátor: Moderátoři
Zařízení k měření výkonu a točivého momentu motoru
http://delta.ssakhk.cz/home/zdenek/php/ ... r=4&id=006
brat v uvahu toto mereni nebo ne??
brat v uvahu toto mereni nebo ne??
Vyskusaj a uvidis. Ale podla mna je to pekna blbina. Neverim tomu, ze cosi taketo moze fungovat, to by potom nikto nekupoval drahe motorove brzdy, ci valce, ktore pracuju na celkom inom principe 

21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Nevim nevim.Kdysi sem někde o podobné metodě čet(a mám pocit,že to byli dokoce VŠ skrypta).Popisovali jí tam jako méně přesnou,spíše orientační.Metoda je založena na výpočtu točivého momentu z úhlového zrychlení(proto snímá impulzy od cívky)Ale s tim kazeťákem,nevim nevim.U této metody je dost důležitý časový průběh,a jak známo,každej magneťák se motá trochu jinak.Ale nápad je to dobrej.Vynechat magič a valit rovnou do kompu(kvůli tomu sem se koupil starýho noťase).Asi to otestuju.
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
stačila by mp3kadusin píše:Nevim nevim.Kdysi sem někde o podobné metodě čet(a mám pocit,že to byli dokoce VŠ skrypta).Popisovali jí tam jako méně přesnou,spíše orientační.Metoda je založena na výpočtu točivého momentu z úhlového zrychlení(proto snímá impulzy od cívky)Ale s tim kazeťákem,nevim nevim.U této metody je dost důležitý časový průběh,a jak známo,každej magneťák se motá trochu jinak.Ale nápad je to dobrej.Vynechat magič a valit rovnou do kompu(kvůli tomu sem se koupil starýho noťase).Asi to otestuju.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 

tato metoda určitě funguje, bude i relativně přesná, záleží, jak je zpracovaný program v PC. Jedná se o klasické měření zrychlení v závislosti na čase. Program pak poskytne jen relativní výsledek. Pro ladění motoru dobrý, ale myslím, že na zjištění, že auto jelo teď do kopce líp nepotřebuju magneťák, že mi stačí vhodný kopec a koukat na tachometr. I když to má dva průběhy, kde by se měl početně eliminovat sklon silnice a subjektivní pocity
. Vstup magneťáku jistit antiparalelně zapojenými rychlými diodami (pro úrovně pod 100mV, stačit by mhla i 1n4148).
Rychlejší bude metoda, kdy se měří, jak rychle motor překoná vlastní hmotu při běhu naprázdno. Tzn. sledovat otáčky v závislosti na čase při protúrování motoru. Ale magneťák už tady asi stačit nebude...

Rychlejší bude metoda, kdy se měří, jak rychle motor překoná vlastní hmotu při běhu naprázdno. Tzn. sledovat otáčky v závislosti na čase při protúrování motoru. Ale magneťák už tady asi stačit nebude...
již bez Lady. Přešel ke Škodě.