tavri píše:Znova jsem si prohlížel motorek vymontovaný z LZ a je na tom odlitku napsáno правый. Ten se navíc při zkušebním zapojení vpředu otáčel obráceně. Jasně, stačilo by přehodit fastony ve svorkovnici. Ale stejně divně kňučel, tak tam šel přední. Trojúhelník ze zadního je o dost menší, takže předvrtané díry nešly využít.
Mimochodem, auto je zespoda strašně rezatý, nejsou tam díry ale krátery, tak nevím jestli má cenu se k tomu ještě vracet, možná dojezdím do STK (12/12) a Lada finýto. Každopádně díky za nabídku.
Ještě odkaz na výrobce
http://www.lepse.com/products/19/990/
Jo s tím sem se taky setkal, že po zapojení se motorek točil obráceně, ale řešil jsem to otočením konektoru jak říkáš, už nevím na jakejch to bylo dveřích, já s tím svýho času dosti šíboval, možná by se to i nechalo tady dohledat. Je fakt, že ten jeden motorek kňučí divně ale přikládal jsem to tomu, že jsem ho zbastlil ze dvou motorků přičemž každej byl jinýho výrobce, ale to bylo ještě v dobách, kdy bylo narozdíl ode dneška aut hodně provozních a minimum dílů vybrakovaných a novej stál 2000 tak to stálo zato se s tím nimrat.
Trojúhelník myslíš rozteč matic na motorku? Já právě to takhle dával motorek na obrácenou stranu že sice měl úplně jinou polohu než ten co tam patřil, ale využil jsem pro připevnění stávající otvory který tam přesně sedly. No teď už je to stejně fuk, to auto je na jedný straně o 30 cm kratší.