Luďku, než se udělala karoserie, měl jsem z toho opravdu hrůzu. Navíc tou dobou jsem ještě nebyl tak zručný klempíř, o to větší hrůza mne při pohledu na karoserii pojímala. Teď už se jen těším, až budu naplno nastrojovat a pokud vše půjde podle plánu, během jara by mohl být vůz kompletní.
V první polovině roku 2011 jsme Triumpha rozebrali, shodili karoserii z rámu a rám jsem si odvezl do Brna - abych na něm mohl pomalu a jistě doma robiť. Jako nejtěžší věc se ukázalo sundání motoru z rámu. Sundávali jsme jej ve dvou, motor přivázali na lešenářskou trubku a snažili se. Asi po patero prohlídkách kde že je ten motor ještě přišroubovaný, nám došlo, že je pouze tak těžký, že s ním ani nehneme. Nakonec jsme se pochlapili a motor se nám sundat podařilo. Dalších 5 let motor nacestoval cca 8metrů po dílně a to především kvůli lakování - kdy jsme ho s Romanem museli nějak vycukat ven. Nasazování motoru zpět na rám proběhlo před rokem a tentokrát v pěti lidech
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Ale to už moc předbíhám.
Během jara 2011 jsme posvařovali otočný rám pro upevnění karoserie, z kterého se nehnula dlouhých 5 let. Proběhlo opískování, části které nebylo nutné vyvařovat jsem ihned nalakoval dvousložkovým základovým epoxidem - růžovým
P.S. Schválně, co jsem použil z Lady
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)