Miata, inak mazda Mx5, malé to je vozenie, tvoj triumph tipujem že bude niečo podobnéVašátor píše:Puhi, jak je velká Miata nevím
Můj novej mazlík - Triumph GT6
Moderátor: Moderátoři
- Aleš.Melichar
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob srp 18, 2007 17:40
- Bydliště: Havirov/Opava
- Kontaktovat uživatele:
Aleši, není problém. Když pojedeš někdy kolem Brna, dej vědět
Wolfe, velikostně na tom bude GT6-ka asi jako Barča
Wolfe, velikostně na tom bude GT6-ka asi jako Barča
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Můj novej mazlík - Triumph GT6
Tak koukám, že mám na ladaforu svoje téma o Triumphu . 7 let bez příspěvku, tak to musím napravit.
Věc se má tak, že první rok jsem s Triumphem celkem dobře pojezdil, nicméně pak jsem se pustil do kompletní renovace a ta se táhne až do dneška. Karoserie byla schnilá na prach, dokonce i rám bylo nutné na několika místech vyvařit. Nyní je už rám se vším všudy nachystaný, karoserie vyvařená a přes rok a půl v lakovně. V podstatě teď už jen čekám na hotovou lakýrnickou a můžu kompletovat . Podle posledních zpráv od lakýrníka by to mělo být hotové koncem ledna. Už aby to bylo
Pokud bude zájem, postupně tu dám nějaké ty fotky z renovace.
Věc se má tak, že první rok jsem s Triumphem celkem dobře pojezdil, nicméně pak jsem se pustil do kompletní renovace a ta se táhne až do dneška. Karoserie byla schnilá na prach, dokonce i rám bylo nutné na několika místech vyvařit. Nyní je už rám se vším všudy nachystaný, karoserie vyvařená a přes rok a půl v lakovně. V podstatě teď už jen čekám na hotovou lakýrnickou a můžu kompletovat . Podle posledních zpráv od lakýrníka by to mělo být hotové koncem ledna. Už aby to bylo
Pokud bude zájem, postupně tu dám nějaké ty fotky z renovace.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj novej mazlík - Triumph GT6
No prosím ... a pakžetonepude .
Pravda, když jsem viděl tu odstrojenou karoserii před lety naživo a u toho předního okna jsem viděl ty dírky ...bylo to uplně jako kus nábytku kompletně prolezlej červotočem. Nebo by se taky dalo říct, že někdo si vyhrál s tenoučkým vrtákem a "nasázel" to tam po 3 mm od sebe.
Takže na jaře bude možno na projížďku? L.
Pravda, když jsem viděl tu odstrojenou karoserii před lety naživo a u toho předního okna jsem viděl ty dírky ...bylo to uplně jako kus nábytku kompletně prolezlej červotočem. Nebo by se taky dalo říct, že někdo si vyhrál s tenoučkým vrtákem a "nasázel" to tam po 3 mm od sebe.
Takže na jaře bude možno na projížďku? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Můj novej mazlík - Triumph GT6
Luďku, než se udělala karoserie, měl jsem z toho opravdu hrůzu. Navíc tou dobou jsem ještě nebyl tak zručný klempíř, o to větší hrůza mne při pohledu na karoserii pojímala. Teď už se jen těším, až budu naplno nastrojovat a pokud vše půjde podle plánu, během jara by mohl být vůz kompletní.
V první polovině roku 2011 jsme Triumpha rozebrali, shodili karoserii z rámu a rám jsem si odvezl do Brna - abych na něm mohl pomalu a jistě doma robiť. Jako nejtěžší věc se ukázalo sundání motoru z rámu. Sundávali jsme jej ve dvou, motor přivázali na lešenářskou trubku a snažili se. Asi po patero prohlídkách kde že je ten motor ještě přišroubovaný, nám došlo, že je pouze tak těžký, že s ním ani nehneme. Nakonec jsme se pochlapili a motor se nám sundat podařilo. Dalších 5 let motor nacestoval cca 8metrů po dílně a to především kvůli lakování - kdy jsme ho s Romanem museli nějak vycukat ven. Nasazování motoru zpět na rám proběhlo před rokem a tentokrát v pěti lidech . Ale to už moc předbíhám.
Během jara 2011 jsme posvařovali otočný rám pro upevnění karoserie, z kterého se nehnula dlouhých 5 let. Proběhlo opískování, části které nebylo nutné vyvařovat jsem ihned nalakoval dvousložkovým základovým epoxidem - růžovým
P.S. Schválně, co jsem použil z Lady
V první polovině roku 2011 jsme Triumpha rozebrali, shodili karoserii z rámu a rám jsem si odvezl do Brna - abych na něm mohl pomalu a jistě doma robiť. Jako nejtěžší věc se ukázalo sundání motoru z rámu. Sundávali jsme jej ve dvou, motor přivázali na lešenářskou trubku a snažili se. Asi po patero prohlídkách kde že je ten motor ještě přišroubovaný, nám došlo, že je pouze tak těžký, že s ním ani nehneme. Nakonec jsme se pochlapili a motor se nám sundat podařilo. Dalších 5 let motor nacestoval cca 8metrů po dílně a to především kvůli lakování - kdy jsme ho s Romanem museli nějak vycukat ven. Nasazování motoru zpět na rám proběhlo před rokem a tentokrát v pěti lidech . Ale to už moc předbíhám.
Během jara 2011 jsme posvařovali otočný rám pro upevnění karoserie, z kterého se nehnula dlouhých 5 let. Proběhlo opískování, části které nebylo nutné vyvařovat jsem ihned nalakoval dvousložkovým základovým epoxidem - růžovým
P.S. Schválně, co jsem použil z Lady
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj novej mazlík - Triumph GT6
Samosebou, že o fotky z renovace je zájem. Sleduji je i na vašem FB, některá auta by se dala přirovnat k bájnému Fénixovi a jeho vstání z popela.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Můj novej mazlík - Triumph GT6
Ano ano, kola z Žigulíka na Triumpha sedla jako ulitá
Radku, s tím bájným Fénixem jsi to vystihl velmi pěkně. Řekl bych, že je to případ i této GT6. Vendulka slyšela o tomto autíčku spoustu historek, nicméně v celku jej naživo nikdy neviděla. Kamarád, který semnou autí z Anglie vezl, už pomalu ani nevěřil, že se to někam pohne. Jednu dobu do mě pěkně rýpal, dnes už se ale těší na opětovné shledání
Co se týče karoserie, ani ve snu mě nenapadlo, že bude v tak špatném stavu. Autíčko prošlo typickou anglickou renovací, koroze byla zakytovaná a celý vůz přelakován. Po opískování byli některé části děravé jako ementál. Dveře jsem se původně snažil zachránit, nakonec jsem objednal nový plechový potah. Z předních "rožků" s blinkry (u nárazníku) jsem obrousil kýbl kytu a následně to rovněž vzdal. Se zbytkem se už ale pral klempíř, vyrobil nové podlahy, prahy, lemy, střechu, sloupky .... práce jako na kostele.
Radku, s tím bájným Fénixem jsi to vystihl velmi pěkně. Řekl bych, že je to případ i této GT6. Vendulka slyšela o tomto autíčku spoustu historek, nicméně v celku jej naživo nikdy neviděla. Kamarád, který semnou autí z Anglie vezl, už pomalu ani nevěřil, že se to někam pohne. Jednu dobu do mě pěkně rýpal, dnes už se ale těší na opětovné shledání
Co se týče karoserie, ani ve snu mě nenapadlo, že bude v tak špatném stavu. Autíčko prošlo typickou anglickou renovací, koroze byla zakytovaná a celý vůz přelakován. Po opískování byli některé části děravé jako ementál. Dveře jsem se původně snažil zachránit, nakonec jsem objednal nový plechový potah. Z předních "rožků" s blinkry (u nárazníku) jsem obrousil kýbl kytu a následně to rovněž vzdal. Se zbytkem se už ale pral klempíř, vyrobil nové podlahy, prahy, lemy, střechu, sloupky .... práce jako na kostele.
- Přílohy
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj novej mazlík - Triumph GT6
Na první fotce na silnici, to vypadá jako slušný auto, ani by člověka nenapadlo v jakém je stavu...Tak hodně úspěchů v dokončení.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Můj novej mazlík - Triumph GT6
Ten otočněj rám na kastli, to už je frajeřinka. To bych taky potřeboval
Moc pěkný, jedno krásný zachráněný autí.
Moc pěkný, jedno krásný zachráněný autí.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: Můj novej mazlík - Triumph GT6
Rám na karoserii jsem si navrhoval sám a je víceméně univerzální. Nicméně nějak jsem opomněl na rantl u zadního čela Triumpha, který zavazí řádnému posunutí a vyvážení.
Rok 2011 je zamnou a přecházíme do roku 2012. Karoserie je po klempířské opravě, nicméně ještě není nachystaná do lakovny. Rovněž jsem nechal opískovat veškeré podvozkové díly a pustil se do lakování. Prvně epoxidový základ, následně epoxidový vrch. Tou dobou jsme ještě neměli prostor na lakování a tak jsem to všechno šmrcnul barvou hned vedle dřeva . Epoxid má v tomto obrovskou výhodu. Nepráší, kam přímo nezaletí tam se nechytne (občas spíš nevýhoda), nechytá okolní prach. Dílů bylo tolik, že jsem to lakoval několik dnů a myslel, že mi z toho upadne ruka.
Dále přidám ještě fotku radiátoru topení. Když jsme vůz vezli z Anglie, ve střední Evropě právě začala sněhová kalamita. 100 koňový motor, náhon na zadek a letní pneumatiky ... a ještě k tomu do vozu foukalo, kohout topení byl beznadějně ucpaný a topení vůbec netopilo. Spolujezdec musel být celou cestu zabalen ve spacáku, aby přežil . Na řidiče lehce foukal vlažný vzduch od motoru.
Rok 2011 je zamnou a přecházíme do roku 2012. Karoserie je po klempířské opravě, nicméně ještě není nachystaná do lakovny. Rovněž jsem nechal opískovat veškeré podvozkové díly a pustil se do lakování. Prvně epoxidový základ, následně epoxidový vrch. Tou dobou jsme ještě neměli prostor na lakování a tak jsem to všechno šmrcnul barvou hned vedle dřeva . Epoxid má v tomto obrovskou výhodu. Nepráší, kam přímo nezaletí tam se nechytne (občas spíš nevýhoda), nechytá okolní prach. Dílů bylo tolik, že jsem to lakoval několik dnů a myslel, že mi z toho upadne ruka.
Dále přidám ještě fotku radiátoru topení. Když jsme vůz vezli z Anglie, ve střední Evropě právě začala sněhová kalamita. 100 koňový motor, náhon na zadek a letní pneumatiky ... a ještě k tomu do vozu foukalo, kohout topení byl beznadějně ucpaný a topení vůbec netopilo. Spolujezdec musel být celou cestu zabalen ve spacáku, aby přežil . Na řidiče lehce foukal vlažný vzduch od motoru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Můj novej mazlík - Triumph GT6
Upřímně? Na tohle bych neměl nerva. To není nic pro mě. Jsem už ve věku, kdy chci sednout a jet. Přerovnal jsem životní priority a pokud nemusím, v autech se nevrtám.
Ale práce je to pěkná, to se musí nechat.
Ale práce je to pěkná, to se musí nechat.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)