

karbec si žije vlastným životom nezlučiteľným s normálnou prevádzkou...
Pôvodný karbec mal už tak moc prehnutú spodnú prírubu strednej časti, že už ani tri tesnenia nepomohli, nasával falošný luft a mal gigantickú dieru v ťahu. Tak som prisúpil k syslátom a poskladal iný karbec. Nedá sa nastaviť bohatosť zmesi. Skrutka bohatosti zmesi reaguje v minimálnom rozsahu: pri úplnom zaskrutkovaní sa motor zadusí, po naštartovaní (dve otáčky skrutky späť) a ďaľšom postupnom vyskrutkovávaní otáčky kolíšu a riadne nestúpnu. Po úplnom vyskrutkovaní motor neskape, vrčí si pekne ako na voľnobeh. Nemal by sa motor zadusiť??? Všetko čo som našiel je vyčistené, prefúknuté, pretesnené, nové membránky, hladina nastavená na 7mm.
Pre kontrolu: koľko mm od dna v plavákovej komore má byť hladina benzínu po odobratí hornej časti karbecu s plavákom?



