![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ozaj, ako to vyzerá s Gazelle Next? Sorry za OT.
Moderátor: Moderátoři
Euro 6 má sice stejné hodnoty jako Euro 5, ovšem mění se metodika měření, přibývají měřená data na diagnostice, atd. Nedá se tedy říct, že by motor splňující Euro 5, prošel bez úprav měřením na Euro 6.Voda píše:želva:ani h"""",euro 5 má v benzínu stejný hodnoty jako EU6
Mě by spíš zajímalo, co v těch končinách (RU-659300 Bijsk) někde u hranic Kazachstánu,Číny a Mongolska pod Altajem bude někdo dělat s takhle luxusně vybaveným autem, plným elektroniky. Sice tohle je město s asi 200tis. obyvateli, ale takových na periferii Ruska zase moc není. Co ty ještě odlehlejší oblasti - jak daleko bývá nejbližší autorizovaný servis na garančku. To je skoro o strach i v našich poměrech. M.j. chápu, že prodejce za ten deklarovaný 1 km té machorky v autě asi moc nevykouřil.Hurikán píše:A co se Ti na něm nelíbí? Ty ho znáš?Vašátor píše:Nabídka zajímavá, prodejce již nikoliFOMA píše:Lada Vesta - po nekuřákovi (spíše berte jako recesi):
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 28885.html
Jen pár připomínek - bez snimače polohy klikovky to rozhodně nepojede. Často se ale jen uvolní a zvětší se mezera.JmJ píše:Ta elektronika nebude nejak nespolehliva. Myslim si, ze i na te blbe 2111 byla spolehlivost chodu motoru lepsi nez u karbec. Jasne, pokud nekdo karbec po kazdych 5000 km rozdela a slozi, tak je to neco jineho, ale proste na bezny provoz je to spolehlivejsi. U karbecu clovek vozil civku, palec, nejakou tu membranku, cerpadlo. Tady vezme vstrik, cerpadlo, civku a par malickych cidel. Velky rozdil v tom nevidim, zvlast, kdyz ty cidla jsou vymenitelna rozhodne snadneji nez membranky v karbecu.
Ty vsemozne serepeticky navic jsou neco, co kdyz se posere, tak to furt jezdi.
Proste bych to nevidel tak tragicky.