Lada Vesta
Moderátor: Moderátoři
Re: Lada Vesta
Radsej napíš kedy ju začnete dovážať, Martine..
Ozaj, ako to vyzerá s Gazelle Next? Sorry za OT.
Ozaj, ako to vyzerá s Gazelle Next? Sorry za OT.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada Vesta
Valdo, na videu je myslím základní nebo střední výbava, ale v nejvyšší výbavě je ještě loketní opěrka a další vychytávky.
Na jaře jedeme do Ruska do fabrik a k prodejcům, tak snad budeme vědět víc i o Vestě a snad si prohlídneme tyto novinky!
GAZelle NEXT už vozíme, zatím valníky, v lednu by měl být i první furgon, dokonce v lepší výbavě.
Na jaře jedeme do Ruska do fabrik a k prodejcům, tak snad budeme vědět víc i o Vestě a snad si prohlídneme tyto novinky!
GAZelle NEXT už vozíme, zatím valníky, v lednu by měl být i první furgon, dokonce v lepší výbavě.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada Vesta
Šupnem to do tohto vlákna. Vo februári by sa mal začať vyrábať nový vazovský 1,8l motor pre Vestu, Largus a X-Ray http://www.zr.ru/content/articles/83488 ... am/?part=1
Re: Lada Vesta
To je pěkný, 150 Nm od 2000 otáček, e6 by pro benzín neměla bejt problém, spíš je otázka, jestli to pustí do eu, akorát si tím zvýšej flotilový emise.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Lada Vesta
želva:ani h"""",euro 5 má v benzínu stejný hodnoty jako EU6
Re: Lada Vesta
Euro 6 má sice stejné hodnoty jako Euro 5, ovšem mění se metodika měření, přibývají měřená data na diagnostice, atd. Nedá se tedy říct, že by motor splňující Euro 5, prošel bez úprav měřením na Euro 6.Voda píše:želva:ani h"""",euro 5 má v benzínu stejný hodnoty jako EU6
Takže než něco namelu, zjistím si podrobnosti
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Lada Vesta
To jo, ale to si právě nemyslím že by musel bejt problém, HW pro to splnění na tom motoru je, takže to bude jen otázka odladění SW, to by nemuselo bejt složitý a nákladný, otázka zda se jim to vyplatí dělat pro eu trh, stejně jako se sem nedováží priora coupé a ostatní blbosti, ale hlavně je otázkou jak sepoperou s flotilovejma emisema CO2, jelikož nemaj v nabídce žádnej oturbenej modelářskej motor na očůrání toho aby jim to vyšlo tak to bude asi za pokutičku.
Mimochodem v článku je jednazajímavost, že zmiňují to, že na bloku jsou montážní díry pro úchyty pro podélný uložení a tedy předpokládají motáž do Nivy, i když to je možný, myslím jestli ty úchyty pro podélný uložení nejsou především technologickýho rázu pro nějaký upevnění na výrobní lince, jelikož tim sou vybavený i všechny předchozí verze motorů pro příčnou zástavbu, který se nikdy do klasiky nebo nivy nepodívali. Teda oficálně velkosériově samozřejmě mám na mysli.
Mimochodem v článku je jednazajímavost, že zmiňují to, že na bloku jsou montážní díry pro úchyty pro podélný uložení a tedy předpokládají motáž do Nivy, i když to je možný, myslím jestli ty úchyty pro podélný uložení nejsou především technologickýho rázu pro nějaký upevnění na výrobní lince, jelikož tim sou vybavený i všechny předchozí verze motorů pro příčnou zástavbu, který se nikdy do klasiky nebo nivy nepodívali. Teda oficálně velkosériově samozřejmě mám na mysli.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Lada Vesta
Blok je defacto stary,pravdepodobne 11193, takze ma uchyty aj po stranach ale nie vo vsetkych dierachje zavit
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Lada Vesta
Teď něco k uživatelské praxi v poměrech Ruské federace:
Kladu si otázku, zda se vůbec VAZ vydal správnou cestou. Auta kategorie Vesty jsou více-méně jen pro evropské poměry. Od Ruska na západ toho však moc neprodají, to víme jistě. A v evropské části RF není Lada zrovna značkou, o niž by se lidi rvali. Jak velkou část "zbytku" RF, případně SNG tvoří území s dobrou dopravní infrastrukturou? Co se výdrže a spolehlivosti týče, Vesta nikdy nemůže nahradit jednoduché žigulíky, které opravil každý kovář v zapadlé horské vísce. Rusy nepodceňuji, ale kdo si v těch nekonečných prostorách od nikud nikam poradí s elektronikou? Takže Kuzma Kuzmič logicky sáhne buď po (zatím díky Bohu nemodernizované) drahé Ladě 4x4, po starém UAZu, Buchance...nebo po nějakém japonci. Pokud už tedy nesežene slušného žigula.
Nejsa marketingovým specialistou, a už vůbec ne na ruský trh, zbývá jen věřit, že to má Mr. Bo v Togliatti vše dobře spočítané. J.
Mě by spíš zajímalo, co v těch končinách (RU-659300 Bijsk) někde u hranic Kazachstánu,Číny a Mongolska pod Altajem bude někdo dělat s takhle luxusně vybaveným autem, plným elektroniky. Sice tohle je město s asi 200tis. obyvateli, ale takových na periferii Ruska zase moc není. Co ty ještě odlehlejší oblasti - jak daleko bývá nejbližší autorizovaný servis na garančku. To je skoro o strach i v našich poměrech. M.j. chápu, že prodejce za ten deklarovaný 1 km té machorky v autě asi moc nevykouřil. Ponechávám stranou, jak se to auto do toho Bijsku s 1 km vůbec dostalo. Či spíš, jak je dostat odtamtud... to nezvládne ani KrokodýlHurikán píše:A co se Ti na něm nelíbí? Ty ho znáš?Vašátor píše:Nabídka zajímavá, prodejce již nikoliFOMA píše:Lada Vesta - po nekuřákovi (spíše berte jako recesi):
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 28885.html
Kladu si otázku, zda se vůbec VAZ vydal správnou cestou. Auta kategorie Vesty jsou více-méně jen pro evropské poměry. Od Ruska na západ toho však moc neprodají, to víme jistě. A v evropské části RF není Lada zrovna značkou, o niž by se lidi rvali. Jak velkou část "zbytku" RF, případně SNG tvoří území s dobrou dopravní infrastrukturou? Co se výdrže a spolehlivosti týče, Vesta nikdy nemůže nahradit jednoduché žigulíky, které opravil každý kovář v zapadlé horské vísce. Rusy nepodceňuji, ale kdo si v těch nekonečných prostorách od nikud nikam poradí s elektronikou? Takže Kuzma Kuzmič logicky sáhne buď po (zatím díky Bohu nemodernizované) drahé Ladě 4x4, po starém UAZu, Buchance...nebo po nějakém japonci. Pokud už tedy nesežene slušného žigula.
Nejsa marketingovým specialistou, a už vůbec ne na ruský trh, zbývá jen věřit, že to má Mr. Bo v Togliatti vše dobře spočítané. J.
Re: Lada Vesta
Ta elektronika nebude nejak nespolehliva. Myslim si, ze i na te blbe 2111 byla spolehlivost chodu motoru lepsi nez u karbec. Jasne, pokud nekdo karbec po kazdych 5000 km rozdela a slozi, tak je to neco jineho, ale proste na bezny provoz je to spolehlivejsi. U karbecu clovek vozil civku, palec, nejakou tu membranku, cerpadlo. Tady vezme vstrik, cerpadlo, civku a par malickych cidel. Velky rozdil v tom nevidim, zvlast, kdyz ty cidla jsou vymenitelna rozhodne snadneji nez membranky v karbecu.
Ty vsemozne serepeticky navic jsou neco, co kdyz se posere, tak to furt jezdi.
Proste bych to nevidel tak tragicky.
Ty vsemozne serepeticky navic jsou neco, co kdyz se posere, tak to furt jezdi.
Proste bych to nevidel tak tragicky.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Lada Vesta
V koutku duše doufám, že budeš mít pravdu. J.
Re: Lada Vesta
Jen pár připomínek - bez snimače polohy klikovky to rozhodně nepojede. Často se ale jen uvolní a zvětší se mezera.JmJ píše:Ta elektronika nebude nejak nespolehliva. Myslim si, ze i na te blbe 2111 byla spolehlivost chodu motoru lepsi nez u karbec. Jasne, pokud nekdo karbec po kazdych 5000 km rozdela a slozi, tak je to neco jineho, ale proste na bezny provoz je to spolehlivejsi. U karbecu clovek vozil civku, palec, nejakou tu membranku, cerpadlo. Tady vezme vstrik, cerpadlo, civku a par malickych cidel. Velky rozdil v tom nevidim, zvlast, kdyz ty cidla jsou vymenitelna rozhodne snadneji nez membranky v karbecu.
Ty vsemozne serepeticky navic jsou neco, co kdyz se posere, tak to furt jezdi.
Proste bych to nevidel tak tragicky.
- i člověk znalý bude mít problém , nebude-li mít interfejs, diagnostický program a odpovídající notebook
- u "vejměnkáře" si nechci "opravu" vůbec představit. Tam to asi tragedie bude.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Lada Vesta
Radim vam prestudovat si nejake ruske stranky. Cudovali by ste sa, kolko ludi v totalnej prdeli čipuje RJ a o diagnostike ani nevravim. To skor mi tu na zapade sme odpisaní, pretoze (nechcem nikoho urazit), väčšina z nás si ani tú diagnostiku nespravi a vyhovara sa na servis. Proste je to tak, ako kedysi. V kazdej zapadnutej dedine bol niekto, kto mal stroboskop a sadu naradia, len teraz to vymenil za notebook, kabel a diagnosticky program. A verte mi, ze je to tak. Kazdy den prečítam kopec tém na forach, kde je to elektronickymi problemami a ich rieseniami prešpikovane tak, že naše forum sa može spojiť s forom o dojčeni.
PS: Uz som natrafil na minimalne 10 rozsiahlych tem o cipovani RJ z Vesty a to sa vesta predava ako dlho? 2 mesiace?
PS: Uz som natrafil na minimalne 10 rozsiahlych tem o cipovani RJ z Vesty a to sa vesta predava ako dlho? 2 mesiace?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)