NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Moderátor: Moderátoři
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
včera jsem zjistil trhlinu na nosníku pod pravým horním ramenem, čekal bych tu trhlinu spíš zespodu, takhle to spíš vypada, že to dostalo zespodu peknou ranu...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
porad je co delat... jen ja za ty 2 hodky, co mam denne cas toho moc neudelam
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Tak diferaky jsem nakonec sjednotil na 4.1, vzadu jsem nechal nápravu z 2006 se zesílenýma poloosama, buhuzel mam nekolik zadnich poloos na starsi napravu a na tuto nic nahradniho nemam .
Dal jsem zadní kardan z 2011 s najetýma 30tis. km a auto se neskutecne uklidnilo, zkousel jsem s tím jet i 120km/h a přídavka téměř nevibrovala, snad ani ten 3. SB potřebovat nebudu . Předtím tam byl kardan z nějaké 1.6.
Takže zbývá technicky dořešit: Motor, který má špatnou lambdu a bere hodně oleje, snad postačí výměna gufer ventilů. Potom ještě přehodit převodovku, mám opravenou od Luďka Musila, za což mu moc děkuji. K přehození převodovky se asi dostanu až na jaře.
A konečně bych měl obdržet z Lady potvrzení, že mohu mít motor 21073, takze mi ho budou muset na dopravce zapsat.
Dal jsem zadní kardan z 2011 s najetýma 30tis. km a auto se neskutecne uklidnilo, zkousel jsem s tím jet i 120km/h a přídavka téměř nevibrovala, snad ani ten 3. SB potřebovat nebudu . Předtím tam byl kardan z nějaké 1.6.
Takže zbývá technicky dořešit: Motor, který má špatnou lambdu a bere hodně oleje, snad postačí výměna gufer ventilů. Potom ještě přehodit převodovku, mám opravenou od Luďka Musila, za což mu moc děkuji. K přehození převodovky se asi dostanu až na jaře.
A konečně bych měl obdržet z Lady potvrzení, že mohu mít motor 21073, takze mi ho budou muset na dopravce zapsat.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Tak se mi dnes podarilo zjistit, proc mi niva bere tolik oleje, lekl jsem se, ze 1. svicka sucha, 2. brutalne zaolejovana, 3. trochu zaolejovana, 4. taky trochu, ale minimalne. To vypadalo na krouzky hlavne na 2. valci - i tak jsem se rozhodl vymenit gufera, delam to uz 3. den (nekdo tady na foru psal, ze to je prace na hodinku, to jsem fakt tak pomalej? a zjistil jsem, ze na 2. valci byla praskla vnitrni pruzina ventilu, ktera gufero rozsmelcovala, bohuzel dost poskodila i drik ventilu zabrousil jsem to jemnym smirkem 600 a 1200, jak jsem menil ta gufera, tak jsem zjistil, ze driky ventilu jsou obcas poskozene zrejme od praskle vnitrni pruziny, to tak praskaji? :/ . Vse jsem to nejak zabrousil, aby to hned neznicilo brit gufera, tak jsem zvedav. Asi spotreba oleje nebude nulova, ale 1l/1000km pro me bylo moc, doufam, ze to klesne alespon na 0,3 na 1000 km.
Ted porad premyslim, jak dat ventilovy rozvod, mel jsem to poposazene o 2 zuby a nevim proc, udelal jsem si tam rysku a porad nevim, jak to nakonec dam... abych nemel treba vacku z neceho jineho, u skodovek se to dela napr., kdyz se da vacka ze strikacky na karb... tak aby to tady nebylo neco podobneho.
Ted porad premyslim, jak dat ventilovy rozvod, mel jsem to poposazene o 2 zuby a nevim proc, udelal jsem si tam rysku a porad nevim, jak to nakonec dam... abych nemel treba vacku z neceho jineho, u skodovek se to dela napr., kdyz se da vacka ze strikacky na karb... tak aby to tady nebylo neco podobneho.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
tu nie je mozne dat vacku z niecoho ineho. ako to chodilo? kazdopadne by som to dal na znacky....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Majo:
No prave to chodilo dobre, motor sel pravidelne, jen zahrate na LPG to melo obcas problem s volnobehem, kdyz to bylo v tahu a vyradil jsem, tak to chciplo. Ted delam jeste GO reduktoru Elpigaz Vega - stav nekterych pryžovych dílu byl dost spatny. Jinak jedinou závadu tam mám tu lambdu, nic jineho to neblika.
No prave to chodilo dobre, motor sel pravidelne, jen zahrate na LPG to melo obcas problem s volnobehem, kdyz to bylo v tahu a vyradil jsem, tak to chciplo. Ted delam jeste GO reduktoru Elpigaz Vega - stav nekterych pryžovych dílu byl dost spatny. Jinak jedinou závadu tam mám tu lambdu, nic jineho to neblika.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Jardo - podle knížky (Tůma) by přesazení o 2 zuby na kteroukoliv stranu mělo způsobit potkání ventilů s písty.
Když máš tu palici dole - nemáš obtisklý ventily na pístech?
I když ... 1,7 má pro ventily zápichy .
Každopádně bych to přestavěl na značky, tak jak to má být.
Nevím, jestli je na vačkách vyražený číslo. Jde o to, že vačka pro 2101 (obecně 1200 - 1600) je stejná jak časováním tak zdvihem, vačka pro 1,7 je jiná, minimálně má větší zdvih.
Řetěz přesadíš o zub v pohodě, stačí povolit napínák, šroubovákem ho zatlačit a dotáhnout. Řetěz bude volný tak, že jej v pohodě přesadíš.
Udělal bych to tak, že kliku nastavím do HÚ 1. a 4. válce (dvojzářez na řemenice kolmo vzhůru proti nálitku na prsou), vačku bych před založením zkušebně sestavil s vačkovým kolem, nastavil důlkem kolmo vzhůru a potom bych zakládal do motoru. Předtím bych preventivně sešrouboval štelováky min. o 6 otáček dolů, aby náhodou k něčemu nedošlo. Nemělo by, ale sichr je sichr.
L.
PS: do převodovky jsem se ještě nedíval ... tak nějak na to ještě nevybyl čas, prvotně si myslím, že příčina je ve sjetých vidličkách
PS 2: omlouvám se za extrémně dlouhý příspěvek
Když máš tu palici dole - nemáš obtisklý ventily na pístech?
I když ... 1,7 má pro ventily zápichy .
Každopádně bych to přestavěl na značky, tak jak to má být.
Nevím, jestli je na vačkách vyražený číslo. Jde o to, že vačka pro 2101 (obecně 1200 - 1600) je stejná jak časováním tak zdvihem, vačka pro 1,7 je jiná, minimálně má větší zdvih.
Řetěz přesadíš o zub v pohodě, stačí povolit napínák, šroubovákem ho zatlačit a dotáhnout. Řetěz bude volný tak, že jej v pohodě přesadíš.
Udělal bych to tak, že kliku nastavím do HÚ 1. a 4. válce (dvojzářez na řemenice kolmo vzhůru proti nálitku na prsou), vačku bych před založením zkušebně sestavil s vačkovým kolem, nastavil důlkem kolmo vzhůru a potom bych zakládal do motoru. Předtím bych preventivně sešrouboval štelováky min. o 6 otáček dolů, aby náhodou k něčemu nedošlo. Nemělo by, ale sichr je sichr.
L.
PS: do převodovky jsem se ještě nedíval ... tak nějak na to ještě nevybyl čas, prvotně si myslím, že příčina je ve sjetých vidličkách
PS 2: omlouvám se za extrémně dlouhý příspěvek
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
Ono to bylo jen o jeden zub, tak jsem to dal na znacky, prijde mi, ze to jede stejne .
Dnes jsem vymenil lambdu a na benzin to je OK, to se check engine nerozsviti, ale jakmile to prepnu na LPG tak to za chvilku sviti . Mam elpigaz Vega a ŘJ LPG sviti cervena kontrolka , k servu hadice smesi jsem dal jeste skrtak, u skodovek k serizeni LPG s uspechem pouzivam Kolbabkovu metodu, ale tady to nejsem schopen dobre seridit, v reduktoru jsem menil membrany a vsechna tesneni. Co mam spatne je ventil privodu LPG na reduktoru - nechce moc zavirat, ale to dela problem, ze se LPG zavre na nadrzi a to co je v trubkach, kdyz chci nastartovat na benzin, tak se to smicha a moc se tomu nechce. Po delsi dobe (nekolik hodin) uz to startuje na benzin na tuknuti - to uz je LPG odvetrane. Ale toto si myslim s tim problemem nesouvisi, co by mohlo vic souviset je, ze uz nemusi byt v dobrem stavu to servo na hadici privodu plynne faze nad klapku. Seridit to proste nedokazu, jakmile na cokoliv sahnu, tak do toho zacne zasahovat motormanagement . Co si o tom myslite? Děkuji.
p.s.
Memohu tu novou lambdu poskodit spatnou LPG smesi?
Pri montazi lambdy jsem musel vyvinout docela velkou silu, ten kryci plech snimace mel trochu vetsi prumer a neco mi vadilo ve vyfukovych parozich, ale podarilo se, maximalne jsem trochu zamacknul nektere vyseknute otvory, ale doufam, ze tam neco zbylo, jinak to vypadalo, ze se jedna o origo, stala 1500,- kc a na krabicce bylo USA.
Ono to bylo jen o jeden zub, tak jsem to dal na znacky, prijde mi, ze to jede stejne .
Dnes jsem vymenil lambdu a na benzin to je OK, to se check engine nerozsviti, ale jakmile to prepnu na LPG tak to za chvilku sviti . Mam elpigaz Vega a ŘJ LPG sviti cervena kontrolka , k servu hadice smesi jsem dal jeste skrtak, u skodovek k serizeni LPG s uspechem pouzivam Kolbabkovu metodu, ale tady to nejsem schopen dobre seridit, v reduktoru jsem menil membrany a vsechna tesneni. Co mam spatne je ventil privodu LPG na reduktoru - nechce moc zavirat, ale to dela problem, ze se LPG zavre na nadrzi a to co je v trubkach, kdyz chci nastartovat na benzin, tak se to smicha a moc se tomu nechce. Po delsi dobe (nekolik hodin) uz to startuje na benzin na tuknuti - to uz je LPG odvetrane. Ale toto si myslim s tim problemem nesouvisi, co by mohlo vic souviset je, ze uz nemusi byt v dobrem stavu to servo na hadici privodu plynne faze nad klapku. Seridit to proste nedokazu, jakmile na cokoliv sahnu, tak do toho zacne zasahovat motormanagement . Co si o tom myslite? Děkuji.
p.s.
Memohu tu novou lambdu poskodit spatnou LPG smesi?
Pri montazi lambdy jsem musel vyvinout docela velkou silu, ten kryci plech snimace mel trochu vetsi prumer a neco mi vadilo ve vyfukovych parozich, ale podarilo se, maximalne jsem trochu zamacknul nektere vyseknute otvory, ale doufam, ze tam neco zbylo, jinak to vypadalo, ze se jedna o origo, stala 1500,- kc a na krabicce bylo USA.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Hmm tak jsem měl vyjádření z Lady, že je zaměnitelný motor 21073 za 21214 a úředník mi ho odmítnul zapsat a ještě mi zabavil TP, že to bude řešit, že tem motor je z klasického žigula a určitě nemůže být v nivě... 9 8
, ale tak když mám oficiální vyjádření, jak to může odmítnout zapsat, to jsem nečekal... prý má o 3kW víc a nelze zapsat motor s vyšším výkonem.
Číslo motoru SPi je nad filtrem?
p.s.
Koukám, že už jste mi to psali... je to jasné, jen mě ten úředník zas trochu rozhodil...
, ale tak když mám oficiální vyjádření, jak to může odmítnout zapsat, to jsem nečekal... prý má o 3kW víc a nelze zapsat motor s vyšším výkonem.
Číslo motoru SPi je nad filtrem?
p.s.
Koukám, že už jste mi to psali... je to jasné, jen mě ten úředník zas trochu rozhodil...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Inteligence/gramotnost/znalosti úředníků ve státních institucích je, slušně řečeno, pofidérní .
Já s tímto bojuji pokaždé ve Vyškově a pokaždé překvapí.
Marek (doktor) zde kdysi kdesi psal, jak se měří a počítá výkon motoru. Velice hrubě/v kostce: na brzdě se změří kroutivý moment (Newtonmetry) a pak se to přes převody a hmotnosti přepočítá na výkon (kW).
Takže je jasný, proč má 1,7 Niva menší výkon než 1,7 sedan. Rozdílná hmotnost a rozdílná převodovka.
Snad si to pamatuju (aspoň trochu) správně. L:
Já s tímto bojuji pokaždé ve Vyškově a pokaždé překvapí.
Marek (doktor) zde kdysi kdesi psal, jak se měří a počítá výkon motoru. Velice hrubě/v kostce: na brzdě se změří kroutivý moment (Newtonmetry) a pak se to přes převody a hmotnosti přepočítá na výkon (kW).
Takže je jasný, proč má 1,7 Niva menší výkon než 1,7 sedan. Rozdílná hmotnost a rozdílná převodovka.
Snad si to pamatuju (aspoň trochu) správně. L:
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Úředníci jsou všude možně dementi. Někteří naši zákazníci si například nechávají změnit počet míst v UAZu a nějaké úřednici prohlášení zástupce fabriky nestačí a vymýšlí debility. O tom co se děje i jinde na úřadech radši nemluvím. Zkus ale nejdřív zjistit co chtějí s tím TP dělat případně co chtějí od tebe za potvrzení aby to prošlo...
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
Jj vzpomínám, kdysi jsem do žlutého rapida chtěl zapsat 136 motor místo 130, měl jsem vyjádření ze škodovky - tenkrát to šlo, no a úředník mě dostal větou - a kdo vám do toho motoru namontoval LPG? tak jsem napsal nějakej papír a zajel do LPG firmy (tam mi řekli, že to je úplná blbost, že nikdy nic takového nevydávali a že se s tím dělat nebudou, ale když si to napíšu, že mi to potvrdí), tak mi tam dali razítko a úředník byl spokojenej.
To o výkonu jsem mu také říkal a on mi na to řekl, že ten výkon je udávanej u motoru a toto ho nezajímá, že jeho zajímá jen číslo, jestli se shoduje.
->Crocodile:
No mluvil jsem o tom s p. Vozábem a říkal, že ho úředník kontaktoval a úředník to právě kvůli tomu výkonu chce řešit jako přestavbu vozidla - přestavbové řízení, přestavbovou STK, výsledkem bude, že mi v TP přepíše i výkon, což bude špatně a samozřejmě mě to taky bude stát mnohem víc, než kdyby to úředník za 50,-kč přepsal :/. Ještě obvolal nějaká STKáčka a sprdnul je, že to tam prošlo... Kdybych to věděl, tak jsem se na to vyprdnul, navíc jsem měl ten papír od Lady, že tam ten motor může být, teď už asi není cesty zpět, když mi sebral ten techničák .
Jj vzpomínám, kdysi jsem do žlutého rapida chtěl zapsat 136 motor místo 130, měl jsem vyjádření ze škodovky - tenkrát to šlo, no a úředník mě dostal větou - a kdo vám do toho motoru namontoval LPG? tak jsem napsal nějakej papír a zajel do LPG firmy (tam mi řekli, že to je úplná blbost, že nikdy nic takového nevydávali a že se s tím dělat nebudou, ale když si to napíšu, že mi to potvrdí), tak mi tam dali razítko a úředník byl spokojenej.
To o výkonu jsem mu také říkal a on mi na to řekl, že ten výkon je udávanej u motoru a toto ho nezajímá, že jeho zajímá jen číslo, jestli se shoduje.
->Crocodile:
No mluvil jsem o tom s p. Vozábem a říkal, že ho úředník kontaktoval a úředník to právě kvůli tomu výkonu chce řešit jako přestavbu vozidla - přestavbové řízení, přestavbovou STK, výsledkem bude, že mi v TP přepíše i výkon, což bude špatně a samozřejmě mě to taky bude stát mnohem víc, než kdyby to úředník za 50,-kč přepsal :/. Ještě obvolal nějaká STKáčka a sprdnul je, že to tam prošlo... Kdybych to věděl, tak jsem se na to vyprdnul, navíc jsem měl ten papír od Lady, že tam ten motor může být, teď už asi není cesty zpět, když mi sebral ten techničák .
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Ten úředník je úplný pako ... že se tak musím vyjádřit .
Jediné, v čem jsou ty motory rozdílné, 21073 x 21214, je olejové čerpadlo a tvar vany.
Rozdíl výkonu by mohl být, kromě mého předchozího příspěvku a navíc jen spekuluji, ještě v naprogramování řídící jednotky.
Mmch. kde ten úředník "sídlí"? Spadáte pod NMnM nebo Hlinsko? L.
Jediné, v čem jsou ty motory rozdílné, 21073 x 21214, je olejové čerpadlo a tvar vany.
Rozdíl výkonu by mohl být, kromě mého předchozího příspěvku a navíc jen spekuluji, ještě v naprogramování řídící jednotky.
Mmch. kde ten úředník "sídlí"? Spadáte pod NMnM nebo Hlinsko? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
Njn . No já mám trvalé bydliště ve Ždírci n.D., takže Chotěboř. Jinak Svratka spadá pod Žďár n.S. Nejhorší, že cokoliv mu já řeknu, tak nemá, žadný význam , já pro něj nejsem rovnocenný "odborník", spíš naopak . ŘJ předpokládám nikdo neměnil a vana s čerpadlem tam asi bude niva, podle toho jak je to schované, řekl bych, že je téměř vyloučené proražení vany, ale klasického sedana vůbec neznám...
Njn . No já mám trvalé bydliště ve Ždírci n.D., takže Chotěboř. Jinak Svratka spadá pod Žďár n.S. Nejhorší, že cokoliv mu já řeknu, tak nemá, žadný význam , já pro něj nejsem rovnocenný "odborník", spíš naopak . ŘJ předpokládám nikdo neměnil a vana s čerpadlem tam asi bude niva, podle toho jak je to schované, řekl bych, že je téměř vyloučené proražení vany, ale klasického sedana vůbec neznám...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Ano - to je ta výsada úředníků. Oni totiž ví všechno správně a nejlépe.
Možná by bylo dobrý přes p. Vozába kontaktovat Koněvku, aby napsali papír, kde bude něco ve smyslu:
Motor typu 21073 je možno použít do vozu NIVA.
Motory 21073 a 21214 jsou rozměrově, objemově i výkonově identické, liší se pouze tvarem olejové vany.
Výkon motoru je stejný, u typu Niva je nižší proto, že hmotnost vozu je větší.
-------------------
Třeba to bude úředníkovi stačit. L.
Možná by bylo dobrý přes p. Vozába kontaktovat Koněvku, aby napsali papír, kde bude něco ve smyslu:
Motor typu 21073 je možno použít do vozu NIVA.
Motory 21073 a 21214 jsou rozměrově, objemově i výkonově identické, liší se pouze tvarem olejové vany.
Výkon motoru je stejný, u typu Niva je nižší proto, že hmotnost vozu je větší.
-------------------
Třeba to bude úředníkovi stačit. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´