NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Moderátor: Moderátoři
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
Ne ne, tak jsem to nemyslel, délka bovdenu nevadí, ale mám nějak posunutou prevodovku do auta, otvor v tunelu na radicku vychazi jen tak tak a redukcni prevodovka by si taky rada zalezla dal...
Ne ne, tak jsem to nemyslel, délka bovdenu nevadí, ale mám nějak posunutou prevodovku do auta, otvor v tunelu na radicku vychazi jen tak tak a redukcni prevodovka by si taky rada zalezla dal...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
To jsem z toho Fanda ... tedyJarda_NIVA1.7 píše:..., ale mám nějak posunutou prevodovku do auta, otvor v tunelu na radicku vychazi jen tak tak a redukcni prevodovka by si taky rada zalezla dal...
To by (třeba) znamenalo, že máš hnutou (dozadu) přední nápravnici. Protože silentbloky motoru jsou na ní. A potom by to třeba odpovídalo . A co kardany? Nevypadává Ti třeba přední a zadní se tam kroutí jako žížala
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Niva ma pri pouziti elektrickeho snimaca rychlosti vyvody na prevodovke dva. Na jeden je bez zmeny nasroubovany mechanicky nahon tachometra a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)
Kazdopadne ak je to posunute, tak to moze robit problemy tiez. Ja som mal take problemy na kombiku(viko ventilov oprete o prepazku a kardan som musel dokonca v tisichrane skracovat), dôvodom boli zle navarene vnutorne blatniky.
Kazdopadne ak je to posunute, tak to moze robit problemy tiez. Ja som mal take problemy na kombiku(viko ventilov oprete o prepazku a kardan som musel dokonca v tisichrane skracovat), dôvodom boli zle navarene vnutorne blatniky.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
Nápravnici snad ne, to by byly posunuté i kola, Marťas na to koukal a říkal, že motor má být blízko přepážky mot. prostoru a kabiny.
Přední nevypadává, ale zadní klepe, hlavně při rychlosti nad 90km/h, už jsem sehnal jiný, ale na tom původním vůle nejsou, prý je ale z 1.6.
aha, to je to na co jsem se ptal... ja mam pouze jeden vývod, takze snímač rychlosti jsem dal jako průchozí - na snímači mám přišroubovaný náhon tacha, takžýe ten bovden náhonu je skarede ostre ohnutý nahoru.
Nápravnici snad ne, to by byly posunuté i kola, Marťas na to koukal a říkal, že motor má být blízko přepážky mot. prostoru a kabiny.
Přední nevypadává, ale zadní klepe, hlavně při rychlosti nad 90km/h, už jsem sehnal jiný, ale na tom původním vůle nejsou, prý je ale z 1.6.
->Majo:Majo píše:Niva ma pri pouziti elektrickeho snimaca rychlosti vyvody na prevodovke dva. Na jeden je bez zmeny nasroubovany mechanicky nahon tachometra a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)
Kazdopadne ak je to posunute, tak to moze robit problemy tiez. Ja som mal take problemy na kombiku(viko ventilov oprete o prepazku a kardan som musel dokonca v tisichrane skracovat), dôvodom boli zle navarene vnutorne blatniky.
aha, to je to na co jsem se ptal... ja mam pouze jeden vývod, takze snímač rychlosti jsem dal jako průchozí - na snímači mám přišroubovaný náhon tacha, takžýe ten bovden náhonu je skarede ostre ohnutý nahoru.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Aha ... tak už vím, co mi to Trevor dal za náhon tachometru .. z jedné strany klasika vstup na bowden, z druhé strany plochá konektorová patice se 3-mi vývody.Majo píše:... a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)... .
Nechcete to někdo? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:Luděk Musil píše:Aha ... tak už vím, co mi to Trevor dal za náhon tachometru .. z jedné strany klasika vstup na bowden, z druhé strany plochá konektorová patice se 3-mi vývody.Majo píše:... a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)... .
Nechcete to někdo? L.
já bych ho vyměnil za ten můj, ale nemám ho kam namontovat mám přídavku asi z 1.6... co by udělalo, když bych ten snímač dal na 5q převodovku, trochu by to kecalo řídící jednotce, vadilo by to? když to jezdilo i bez něho. Nevím teda jestli tam je dost místa, co se týče karoserie okolo... Ale stejně bych dal rád dohromady tu origo převodovku a tam už ho vůbec nebudu mít kam dat... :/
ještě přidám nějaké fotky:
- Přílohy
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
přítelkyně dala něco sem na facebook a já nejsem schopnej neco napsat, udelat galerku...
https://www.facebook.com/petra.buresova ... 6467087451
https://www.facebook.com/pages/%C5%BDlu ... 3341787797
https://www.facebook.com/petra.buresova ... 6467087451
https://www.facebook.com/pages/%C5%BDlu ... 3341787797
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
A není jen chyba ve špatně usazeném deklu?Jarda_NIVA1.7 píše:... takhle blbě to mám ...
Tohleto by mohlo být i původní příčinou vypadávání kvaltů. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
Nene, dekl byl první, co mě napadlo, ale sedí přesně na redukční převodovce a otvor kopíruje okénko v tunelu. Prvotní příčina to byla, ale teď 4ka už vypadává i bez manžety. Marťas mi říkal, že lije olej, tak, že sundá celou řadičku - ty 3 šroubky, to já ani náhodou...
Nene, dekl byl první, co mě napadlo, ale sedí přesně na redukční převodovce a otvor kopíruje okénko v tunelu. Prvotní příčina to byla, ale teď 4ka už vypadává i bez manžety. Marťas mi říkal, že lije olej, tak, že sundá celou řadičku - ty 3 šroubky, to já ani náhodou...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Das ist unmoglich.
Pokud na redukce sedí přesně - tak musí sedět přesně i na hlavní převodovku.
V podstatě jediný, co mě teď napadá: jaká tam byla původně hlavní převodovka a jaká je tam nyní? L.
Pokud na redukce sedí přesně - tak musí sedět přesně i na hlavní převodovku.
V podstatě jediný, co mě teď napadá: jaká tam byla původně hlavní převodovka a jaká je tam nyní? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Čéče to je záhada udělej fotku ze spodu.....
Nebylo to bouraný a pak nějak poslepovaný?
Nebylo to bouraný a pak nějak poslepovaný?
®; Člen LKCS
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
Původně tam byla asi origo prevodovka (tam to bylo tak o centak lepší), ale vypadavala 4ka, tak jsem tam dal tu žiguláckou. Redukční převodovka by ráda dál - směrem dozadu, ale nepustí jí úchyty v podlaze.
->Raduz:
Tak bourany to asi bylo, ale vypadá celkem dobře opravený...
Napadá mě celý agregát uvázat za strom a couvat, no jenom abych si neotrhnul pulku auta .
Původně tam byla asi origo prevodovka (tam to bylo tak o centak lepší), ale vypadavala 4ka, tak jsem tam dal tu žiguláckou. Redukční převodovka by ráda dál - směrem dozadu, ale nepustí jí úchyty v podlaze.
->Raduz:
Tak bourany to asi bylo, ale vypadá celkem dobře opravený...
Napadá mě celý agregát uvázat za strom a couvat, no jenom abych si neotrhnul pulku auta .
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Jardo, asi jsem tu otázku nepoložil zcela přesně - takže znovu:Jarda_NIVA1.7 píše:->Luděk Musil:
Původně tam byla asi origo prevodovka (tam to bylo tak o centak lepší), ale vypadavala 4ka, tak jsem tam dal tu žiguláckou. Redukční převodovka by ráda dál - směrem dozadu, ale nepustí jí úchyty v podlaze.
Jaká tam byla původně převodovka? 4-kvalt nebo 5-kvalt?
Jaká je tam nyní převodovka? 4-kvalt nebo 5-kvalt?
---------------------------------------
Na vysvětlení: hlavní převodovka je pro všechny modely (2101 - 2107, 2121) stejná ... tedy stejně dlouhá. Liší se pouze "ve střevech".
Může být rozdíl ve výšce a vzdálenosti osy řadící páky. Myslím, že obě tyto převodovky mám doma (nebo aspoň pozůstatky).
O víkendu se pokusím (neslibuju) podívat a srovnat je.
zůstal bych asi jen u toho nápadu. Silentbloky motoru by asi nebyly nejšťastnější. L.Jarda_NIVA1.7 píše:->Raduz:
Tak bourany to asi bylo, ale vypadá celkem dobře opravený...
Napadá mě celý agregát uvázat za strom a couvat, no jenom abych si neotrhnul pulku auta .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
Oboje 5q.
Jj, to je pravda s těmi SB. Nebo ještě zkusit všechny SB povolit, lehce to třeba o ten strom předpružit a pak dotáhnout, ale předpokládám, že tam oválné díry nejsou, tak bych si pomohl maximálně o nějaký milimetr a ne alespoň o 15, co bych potřeboval.
Oboje 5q.
Jj, to je pravda s těmi SB. Nebo ještě zkusit všechny SB povolit, lehce to třeba o ten strom předpružit a pak dotáhnout, ale předpokládám, že tam oválné díry nejsou, tak bych si pomohl maximálně o nějaký milimetr a ne alespoň o 15, co bych potřeboval.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Tak tady jsem nahrál nějaké fotky na rajče, doufám, že příště bude miň poruch, ale zas to dojelo a to je hlavní, 8000 km za 14 dni. Příští rok mě docela láká k Aralskému jezeru, ale na to je potřeba alespoň měsíc a chtělo by to, aby jel ještě někdo. Týden ke 14 denní celofabrikovce by šel, 14 dní už bude horší...
http://jardaj.rajce.idnes.cz/Slovensko% ... _8_000_km/
a cestou jsem vyfotil i pár NIV ta auta jsou prostě všude
http://jardaj.rajce.idnes.cz/Slovensko% ... _8_000_km/
a cestou jsem vyfotil i pár NIV ta auta jsou prostě všude
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet