NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 916
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

->Luděk Musil:
Ne ne, tak jsem to nemyslel, délka bovdenu nevadí, ale mám nějak posunutou prevodovku do auta, otvor v tunelu na radicku vychazi jen tak tak a redukcni prevodovka by si taky rada zalezla dal...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10557
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Luděk Musil »

Jarda_NIVA1.7 píše:..., ale mám nějak posunutou prevodovku do auta, otvor v tunelu na radicku vychazi jen tak tak a redukcni prevodovka by si taky rada zalezla dal...
To jsem z toho Fanda ... tedy :reindeer:
To by (třeba) znamenalo, že máš hnutou (dozadu) přední nápravnici. Protože silentbloky motoru jsou na ní. A potom by to třeba odpovídalo :scratch: . A co kardany? Nevypadává Ti třeba přední a zadní se tam kroutí jako žížala :?:
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Majo »

Niva ma pri pouziti elektrickeho snimaca rychlosti vyvody na prevodovke dva. Na jeden je bez zmeny nasroubovany mechanicky nahon tachometra a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)
Kazdopadne ak je to posunute, tak to moze robit problemy tiez. Ja som mal take problemy na kombiku(viko ventilov oprete o prepazku a kardan som musel dokonca v tisichrane skracovat), dôvodom boli zle navarene vnutorne blatniky.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 916
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

->Luděk Musil:
Nápravnici snad ne, to by byly posunuté i kola, Marťas na to koukal a říkal, že motor má být blízko přepážky mot. prostoru a kabiny.
Přední nevypadává, ale zadní klepe, hlavně při rychlosti nad 90km/h, už jsem sehnal jiný, ale na tom původním vůle nejsou, prý je ale z 1.6.
Majo píše:Niva ma pri pouziti elektrickeho snimaca rychlosti vyvody na prevodovke dva. Na jeden je bez zmeny nasroubovany mechanicky nahon tachometra a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)
Kazdopadne ak je to posunute, tak to moze robit problemy tiez. Ja som mal take problemy na kombiku(viko ventilov oprete o prepazku a kardan som musel dokonca v tisichrane skracovat), dôvodom boli zle navarene vnutorne blatniky.
->Majo:
aha, to je to na co jsem se ptal... ja mam pouze jeden vývod, takze snímač rychlosti jsem dal jako průchozí - na snímači mám přišroubovaný náhon tacha, takžýe ten bovden náhonu je skarede ostre ohnutý nahoru. :(
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10557
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Luděk Musil »

Majo píše:... a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)... .
Aha ... tak už vím, co mi to Trevor dal za náhon tachometru :idea: .. z jedné strany klasika vstup na bowden, z druhé strany plochá konektorová patice se 3-mi vývody.
Nechcete to někdo? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 916
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Luděk Musil píše:
Majo píše:... a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)... .
Aha ... tak už vím, co mi to Trevor dal za náhon tachometru :idea: .. z jedné strany klasika vstup na bowden, z druhé strany plochá konektorová patice se 3-mi vývody.
Nechcete to někdo? L.
->Luděk Musil:
já bych ho vyměnil za ten můj, ale nemám ho kam namontovat :( mám přídavku asi z 1.6... co by udělalo, když bych ten snímač dal na 5q převodovku, trochu by to kecalo řídící jednotce, vadilo by to? když to jezdilo i bez něho. Nevím teda jestli tam je dost místa, co se týče karoserie okolo... Ale stejně bych dal rád dohromady tu origo převodovku a tam už ho vůbec nebudu mít kam dat... :/

ještě přidám nějaké fotky:
Přílohy
nevim, jestli ta kola nejsou prehnana, no maximalne prijdu o lemy
nevim, jestli ta kola nejsou prehnana, no maximalne prijdu o lemy
misto abych delal neco poradneho, tak to tunim...
misto abych delal neco poradneho, tak to tunim...
po nastříkání, už je zase poškrábaná...
po nastříkání, už je zase poškrábaná...
takto blbě to mám.... :( rekl bych tak 20 mm
takto blbě to mám.... :( rekl bych tak 20 mm
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 916
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

přítelkyně dala něco sem na facebook a já nejsem schopnej neco napsat, udelat galerku...

https://www.facebook.com/petra.buresova ... 6467087451

https://www.facebook.com/pages/%C5%BDlu ... 3341787797
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10557
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Luděk Musil »

Jarda_NIVA1.7 píše:... takhle blbě to mám ...
A není jen chyba ve špatně usazeném deklu?
Tohleto by mohlo být i původní příčinou vypadávání kvaltů. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 916
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

->Luděk Musil:
Nene, dekl byl první, co mě napadlo, ale sedí přesně na redukční převodovce a otvor kopíruje okénko v tunelu. Prvotní příčina to byla, ale teď 4ka už vypadává i bez manžety. Marťas mi říkal, že lije olej, tak, že sundá celou řadičku - ty 3 šroubky, to já ani náhodou...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10557
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Luděk Musil »

Das ist unmoglich.
Pokud na redukce sedí přesně - tak musí sedět přesně i na hlavní převodovku.
V podstatě jediný, co mě teď napadá: jaká tam byla původně hlavní převodovka a jaká je tam nyní? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Raduz »

Čéče to je záhada udělej fotku ze spodu.....
Nebylo to bouraný a pak nějak poslepovaný?
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 916
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

->Luděk Musil:
Původně tam byla asi origo prevodovka (tam to bylo tak o centak lepší), ale vypadavala 4ka, tak jsem tam dal tu žiguláckou. Redukční převodovka by ráda dál - směrem dozadu, ale nepustí jí úchyty v podlaze.
->Raduz:
Tak bourany to asi bylo, ale vypadá celkem dobře opravený...

Napadá mě celý agregát uvázat za strom a couvat, no jenom abych si neotrhnul pulku auta :).
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10557
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Luděk Musil »

Jarda_NIVA1.7 píše:->Luděk Musil:
Původně tam byla asi origo prevodovka (tam to bylo tak o centak lepší), ale vypadavala 4ka, tak jsem tam dal tu žiguláckou. Redukční převodovka by ráda dál - směrem dozadu, ale nepustí jí úchyty v podlaze.
Jardo, asi jsem tu otázku nepoložil zcela přesně - takže znovu:
Jaká tam byla původně převodovka? 4-kvalt nebo 5-kvalt?
Jaká je tam nyní převodovka? 4-kvalt nebo 5-kvalt?
---------------------------------------
Na vysvětlení: hlavní převodovka je pro všechny modely (2101 - 2107, 2121) stejná ... tedy stejně dlouhá. Liší se pouze "ve střevech".
Může být rozdíl ve výšce a vzdálenosti osy řadící páky. Myslím, že obě tyto převodovky mám doma (nebo aspoň pozůstatky).
O víkendu se pokusím (neslibuju) podívat a srovnat je.
Jarda_NIVA1.7 píše:->Raduz:
Tak bourany to asi bylo, ale vypadá celkem dobře opravený...
Napadá mě celý agregát uvázat za strom a couvat, no jenom abych si neotrhnul pulku auta :).
:scratch: zůstal bych asi jen u toho nápadu. Silentbloky motoru by asi nebyly nejšťastnější. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 916
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

->Luděk Musil:
Oboje 5q.

Jj, to je pravda s těmi SB. Nebo ještě zkusit všechny SB povolit, lehce to třeba o ten strom předpružit a pak dotáhnout, ale předpokládám, že tam oválné díry nejsou, tak bych si pomohl maximálně o nějaký milimetr a ne alespoň o 15, co bych potřeboval.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 916
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Tak tady jsem nahrál nějaké fotky na rajče, doufám, že příště bude miň poruch, ale zas to dojelo a to je hlavní, 8000 km za 14 dni. Příští rok mě docela láká k Aralskému jezeru, ale na to je potřeba alespoň měsíc a chtělo by to, aby jel ještě někdo. Týden ke 14 denní celofabrikovce by šel, 14 dní už bude horší...

http://jardaj.rajce.idnes.cz/Slovensko% ... _8_000_km/

a cestou jsem vyfotil i pár NIV :) ta auta jsou prostě všude :D
Přílohy
11707826_1029234043754360_1551619681593663943_n.jpg
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“