Po vypnuti motor stale bezi
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Po vypnuti motor stale bezi
Ale nechoď za tím co ti tam ten altík strčil, zapojil a nechal tak. Otázkou je hodnota toho odporu, třeba 120 Ohmů, nebo 56 Ohmů aby žárovečka svítila . Ale pro funkci by mělo stačit do růžového špagátu vložit tu žárovičku a diodu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Po vypnuti motor stale bezi
OK
Ale zatial co? Mozem zatial jazdit tak? Nepokazi sa ten alternator tam ze ma v crevach stale stavu? (Aj ked vytahujem minus z baterky)
Ale zatial co? Mozem zatial jazdit tak? Nepokazi sa ten alternator tam ze ma v crevach stale stavu? (Aj ked vytahujem minus z baterky)
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po vypnuti motor stale bezi
Jezdí radši stodvacitkou, to je jistější a tohle dej do kupy.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Po vypnuti motor stale bezi
Zo stodvacky sa uz nove fabie vyrabaju
Este jedna vec:
Podla tejto schemy sa ma "predratkpvat" len alternator? Som vsak rad, ze to je takto. V servise kde mi nakoniec vyriesili problem s dobijanim vymenou alternatora (z 1,7i z vrakaca) mi doporucili vymenu spinacky (ze to preto nevypina motor), to som hned urobil, ale nepomohlo. Po studiu a otravovani na fore sme spolocne (s vami) dospeli k tomu, ze je problem v samom altiku. Vzhladom na skutocnost, ze kedysi vraj robili v tom servise len lady, a vzhladom k tomu ze problem c.2 (nevypina motor) je sposobena vymenou altika si to tam idem "vyreklamovat" nach to "prekabluju" podla tej schemy.
Vdaka za rady, tipy...
Este jedna vec:
Podla tejto schemy sa ma "predratkpvat" len alternator? Som vsak rad, ze to je takto. V servise kde mi nakoniec vyriesili problem s dobijanim vymenou alternatora (z 1,7i z vrakaca) mi doporucili vymenu spinacky (ze to preto nevypina motor), to som hned urobil, ale nepomohlo. Po studiu a otravovani na fore sme spolocne (s vami) dospeli k tomu, ze je problem v samom altiku. Vzhladom na skutocnost, ze kedysi vraj robili v tom servise len lady, a vzhladom k tomu ze problem c.2 (nevypina motor) je sposobena vymenou altika si to tam idem "vyreklamovat" nach to "prekabluju" podla tej schemy.
Vdaka za rady, tipy...
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Po vypnuti motor stale bezi
Ukaz jim ten obrazek z rozkreslenou palubkou kde je detail na zarovku, diodu a rezistor. Ve stitu predchystana zarovka je, zbytek se musi dobastlit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Po vypnuti motor stale bezi
Ja som mal aj kable od stitu po poistkovku, natiahnut som musel len od poistkovky k alternatoru. Prakticky len vytiahnut z jedneho pinu a pichnut do druheho.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Po vypnuti motor stale bezi
V poistkovke? Ktosi mi cosi o poistkovke hovoril v suvislosti s tymto...
Co presne treba v tej poistkovke urobit? A ako zistim, ze to je to co mam urobit?
Podla tohoto obrazka
Podla toho obrazku ma byt zapojeny ten kabel ked ma zrak a rozum neklame na ciernom konektore
Podla tohoto je zas na zltom:
Takze staci to prehodit? Od zaciatku som zmateny ale teraz to vrcholi
Co presne treba v tej poistkovke urobit? A ako zistim, ze to je to co mam urobit?
Podla tohoto obrazka
Podla toho obrazku ma byt zapojeny ten kabel ked ma zrak a rozum neklame na ciernom konektore
Podla tohoto je zas na zltom:
Takze staci to prehodit? Od zaciatku som zmateny ale teraz to vrcholi
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po vypnuti motor stale bezi
Podla mna by si mal z poistkovky na strane motora ten ruzovy kablik vytiahnut zo zlteho konektora 11 pin 3 a dostat ho do cierneho konektora 10 pin 7. Ale to som iba vycital z tych ruskych schem, ci to bude fungovat za to ruku do ohna nedam.
Roman
Re: Po vypnuti motor stale bezi
Poprepajanie zafungovalo. Uz ide normalne vypnut. Je to uz OK
Dakujem velice pekne ze rady...
Dakujem velice pekne ze rady...
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Re: Po vypnuti motor stale bezi
Napájení zapalování nejde přes pojistku (i když třeba prochází zapojením přes pojistkovou skříňku). Obvod zapalování (přívod na cívku) se jako jeden z několika mála obvodů v automobilech nejistí pojistkou. Je potřeba, aby nebyl úbytek napětí na pojistce a určitá spolehlivost obvodu. Pojistka by stejně nevypadla při mezizávitovém zkratu cívky, ale spíš naprosto nečekaně při provozu po cyklickém namáhání. Měl jsem poměrně málo aut, ale žádné z nich nemělo pojistku k zapalovací cívce.Roman píše:Ak ide z toho relatka drat iba na indukcnu cievku, tak by som ho odpojil a natiahol novy. Ale kedze udajne to relatko nie je v scheme, tak neviem. Predpokladam, ze to napajanie zapalovanie ide cez poistkovku, tak by som asi hladal niekde tam....
Pomocné relé spínací skříňky opravdu není v originálním manuálu k automobilu a myslím, že snad ani v Tůmovi. Taky jsem kromě 2101 ještě neměl v ruce schéma, které by naprosto přesně sedělo se skutečností. U mojí Lady 21043, taky schéma nesedí zejména ani u originál manuálu dodaného s autem (obvody zapalování a palubky). Používám 3 kombinace schémat z netu 2107i, 2104 a 2105 a samostatné zapojení, kde je samotný modul zapalování s rozdělovačem. Zapojení pojistkové skříňky se v nich samozřejmě taky trochu liší. Jeden aby se v tom vyznal.... Jako vodítko na většinu věcí se s nima dá pracovat.
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po vypnuti motor stale bezi
tomass: uz sme to vyriesili (dufam ze to aj dobija, ak mal v pristrojovke ziarovku, tak by malo), to s tym napajanim zapalovania bol iba moj typ, po studovani schem na horeuvedenych strankach sme zistili kde bol problem. Inac v tych schemach to relatko nakreslene je (aspon v schemach 05 a 07). Je to relatko c. 23 na tej farebnej co je par odkazov vyssie. Co Lada to original
Roman
Re: Po vypnuti motor stale bezi
Na baterke som nameral 14+ V v pristrojovke ziarovka dobijania nesvieti - bud tam neni alebo to ma suvis s voltmetrom, pristroje nesvietia a voltmeter neukazuje
Predtym ukazoval, a svietili pristroje, takze idem riesit toto teraz
Predtym ukazoval, a svietili pristroje, takze idem riesit toto teraz
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD