![Obrázek](http://www.pneumatiky-protektory.sk/fotky7191/fotos/_vyr_50pneumatika-Vranik-OR32-OR-32.jpg)
Spotreba na dlhej trase mi vysla velmi vysoko, cca 10,5l/100km, to je hrozne moc...
Spotrebu mam v podpise
Moderátor: Moderátoři
-ozon mam len je otazka ci one podtlakove ovladace su funkcneger007 píše:das dlhsi diferencial, 5q, karburator ozon s podtlakvym ovladanim druhej klapky, opravis vsetky zatuhnute brzfy, zatuhnute loziska, motor s kopresiou aspon 8.5:1 za studena, nove sviecky, kable
ako ten ekonomizer skontrolujem?Koko Loko píše:Jde taky o to jak to člověk měří. Orientovat se podle cvaknutí pistole je dle mne u našich nádrží hloupost. Já to měříval od blikosvitu do blikosvitu kontrolky. Zkontroluj si nastavení hladiny paliva v karburátoru, předstih, funkčnost ekonomizéru. Pětikvalt je co se týče snižování spotřeby dle mne mýtus. Nejlepších spotřeb jsem dosahoval se čtyřkvaltem a když jsem to honil jak nadmutou kozu. Pravda, nejezdíval jsem po dálnici
.
Pozor, to je nesmysl, klidně můžou brzdy přídat víc a nemůžeš tvrdit kolik. Já řešil případy, kdy auto nejelo z kopce bez motoru, až v posledních chvílích skřípělo... Ne nadarmo se v mnoha příručkách radí, po jízdě ohmatávat poklice či disky na teplotu - a především rovmoněrnost zahřátí. Ale to určitě znáš, metodu svižné jízdy s minimem brzdění pokud to jde a pak osahat. Jak píše Laďuša - litr není míra.Voda píše: Přibržďování kol a brzd nemá i při jejich špatném stavu větší vliv než cca 0.3L na sto kilometrů,takže to nepoznáš.
Prave taketo "drobnosti" robia strasne vela. Videl som ze aj teplotne zle zvolene sviecky spravili 0.4l na 100 a to mas deci k deci liter k litru a si v prdeli. Ked chce clovek jazdit na spotrebu mal by mat auto v dobrom stave. Aj blba geometria moze zvysit spotrebu a to o dostVoda píše:
Přibržďování kol a brzd nemá i při jejich špatném stavu větší vliv než cca 0.3L na sto kilometrů,takže to nepoznáš.
Svíčky,káble,diff a komprese-to bych moc neřešil,pokud nejsou vyloženě poškozené/spálené/překročený servisní interval.rozdíl to moc neudělá.
ě