Moj Sharan, je diesel, tam podla zvuku nezbadáš ani keď ti odpadne výfuk a jazdi stále rovnako... Pôvodný bol už zváraný a tak deravý, že som ho zložil jak cólštoktomass píše:A spotřeba se nezvedla ? Měl motor stejný výkon ? Motor měl stejný zvuk jako na původní originální výfuk ? Známý mi říkal, že u VW Pola dal neoriginál, že mu ho prakticky vnutili ve značkovém servise, protože byl o dost levnější. A auto už nikdy nejezdilo tak jako předtím a že by tuhle chybu už nikdy neudělal.
Jaký zadní díl výfuku na 2104
Moderátor: Moderátoři
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Roman
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
? ? ? U dodávky Peugeot J5 jsme na firemní auta (výroba 90. léta) dávali na 2 dodávky (2,5, turbo i neturbo) použité výfuky z vrakáče, ale to už je pár let. Ten původní děravý před výměnou byl sakra znát, auto mělo zhruba o 30% menší výkon a spotřeba vzrostla 20% nahoru. Tak nevím jak si Tvou informaci mám přebrat......Roman píše:Moj Sharan, je diesel, tam podla zvuku nezbadáš ani keď ti odpadne výfuk a jazdi stále rovnako... Pôvodný bol už zváraný a tak deravý, že som ho zložil jak cólštoktomass píše:A spotřeba se nezvedla ? Měl motor stejný výkon ? Motor měl stejný zvuk jako na původní originální výfuk ? Známý mi říkal, že u VW Pola dal neoriginál, že mu ho prakticky vnutili ve značkovém servise, protože byl o dost levnější. A auto už nikdy nejezdilo tak jako předtím a že by tuhle chybu už nikdy neudělal.
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Mě ten originál výfuk z Autolady.CZ taky pasoval perfektně. A už jsem ho i dvakrát rozebíral a sestavoval. Před 2 lety jsem použil tuhle barvu: http://www.biopol.cz/vyrobky/item/139-corsil Je to něco úplně jiného, než veškeré stříbřenky, které se do roka začnou loupat, nebo krupičkovatět, nebo se vypálí, případně zežloutnou. Tam kde byl původně čistý kov, drží perfektně. Dokonce ani nemění barvu (zkouška na katalyzátoru). Tam kde to nebyl čistý kov se pochopitelně odloupne a podkoroduje. Nový výfuk ale natřu celý s větší pečlivostí. Kam se hrabou všechny stříbřenky........
- mušketýr
- Příspěvky: 1249
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Neměla by se ta základovka přetřít?Píšou že vhodná je barva Bisil termo.No cena je za hubičku.Není lepší dát výfuk našopovat hliníkem?M.s.
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Určitě je šopování lepší technologie, než nátěr. Ovšem u Lady, kde je tlumič lady překrytý izolací a krycím plechem se šopování jaksi dost míjí účinkem...... Slabé místo v oblasti izolace se neošetří. Ani tato barva není tak levná, ale 3 vrstvy bez vrchní a nevypadá špatně. Určitě by šlo natřít ještě i doporučovanou vrchní barvou. Volný prostor mezi krycím plechem a tlumičem zacpávám silikonem na motory, taky to pomáhá.musketyr píše:Neměla by se ta základovka přetřít?Píšou že vhodná je barva Bisil termo.No cena je za hubičku.Není lepší dát výfuk našopovat hliníkem?M.s.
A u vzduchem chlazených motorů je šopování výfuku taky na zváženou. Prodlouží se životnost, ale ne tak jak by si člověk představoval. Používal jsem šopování a normální silikonovou stříbřenku Bisil. První, druhá zima a zklamání přichází. Stříbřenka sůl propustí a šopování také. Na vině jsou patrně velké teplotní změny. Výfuk nejsou disky kol, tam je šopování dokonalé i po mnoha, mnoha letech.
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Kde jste na této stránce vyčetli, že mají nerez výfuky?
http://www.auto-vyfuky.cz/vyfuk-lada-21 ... -4278.html
http://www.auto-vyfuky.cz/vyfuk-lada-21 ... -4278.html
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
http://www.vyfuky-tyll.cz/vyfuky/produk ... va-vyroba/ Dělají i z nerezu.
Ještě jsem měl kdysi kontakt na jednu firmu, ale to už asi nenajdu.
Ještě jsem měl kdysi kontakt na jednu firmu, ale to už asi nenajdu.
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Měl jsem zadní díl teď 6 let, jízda jen na plyn. V létě upadla tepelná izolace (mám ji přivázanou vázacíma páskama). Tlumič je stále funkční a těsní, ne jako dříve, že se nejdřív udělala díra někde v plechu a netěsnil.
Po zimě dám toto:
Natřeno Corsil http://www.prodej-barev.cz/kategorie-ba ... edy-detail , zatmeleno tmelem na motory: http://www.lucebni.cz/Produkty/Lukopren%20S%209780
Tuším, že Vašátor psal, že Lukopren velmi pomalu tuhne. Je to pravda. Ten můj Lukopren byl zbytek půl kartuše, rok spotřeby 2001. Šel použít, jen měl drobné hrudky velikosti zrnek písku, ale tady je to vcelku jedno. Možná je to i trošku vidět na detailu fotky.
Nic vrchního už na to dávat nebudu.
Na tom výfuku co tam mám teď jsem tmelil Lukoprenem až zhruba po 1,5 roce provozu. To je pozdě, protože i barva na strupatou trubku už nepřilne. Náklady: origo výfuk z autolady z Koněvky 550Kč + 1250Kč + Corsil (0,35 kg koupen relativně draze za 220 Kč, spotřebuje se asi 1/2 až 3/4 malé plechovičky na 2 vrstvy) + Lukopren na motory cihlová barva 135 Kč. Tahle úprava prodlouží životnost výfuku cca o 1,5 až 2 roky (usuzuji podle předchozího, kde jsem tmelil a natíral pozdě a životnost mu ještě neskončila).
(Jak jsem slyšel, tak nerezové výfuky se po čase také rozpadají. Pod 3500 Kč za tlumič se nedostaneš zcela určitě. Nerezový výfuk bude stát celkově zhruba mezi 5-6 tisíci. Ale zase bude vypadat pěkně.)
Po zimě dám toto:
Natřeno Corsil http://www.prodej-barev.cz/kategorie-ba ... edy-detail , zatmeleno tmelem na motory: http://www.lucebni.cz/Produkty/Lukopren%20S%209780
Tuším, že Vašátor psal, že Lukopren velmi pomalu tuhne. Je to pravda. Ten můj Lukopren byl zbytek půl kartuše, rok spotřeby 2001. Šel použít, jen měl drobné hrudky velikosti zrnek písku, ale tady je to vcelku jedno. Možná je to i trošku vidět na detailu fotky.
Nic vrchního už na to dávat nebudu.
Na tom výfuku co tam mám teď jsem tmelil Lukoprenem až zhruba po 1,5 roce provozu. To je pozdě, protože i barva na strupatou trubku už nepřilne. Náklady: origo výfuk z autolady z Koněvky 550Kč + 1250Kč + Corsil (0,35 kg koupen relativně draze za 220 Kč, spotřebuje se asi 1/2 až 3/4 malé plechovičky na 2 vrstvy) + Lukopren na motory cihlová barva 135 Kč. Tahle úprava prodlouží životnost výfuku cca o 1,5 až 2 roky (usuzuji podle předchozího, kde jsem tmelil a natíral pozdě a životnost mu ještě neskončila).
(Jak jsem slyšel, tak nerezové výfuky se po čase také rozpadají. Pod 3500 Kč za tlumič se nedostaneš zcela určitě. Nerezový výfuk bude stát celkově zhruba mezi 5-6 tisíci. Ale zase bude vypadat pěkně.)
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Před časem tu byla zmínka o polských výfukových hrncích a pochybnost o jejich kvalitě.
Nechci nikomu dělat reklamu (polským výrobkům už vůbec ne) a podobně jako drtivá většina národa českého jak slyším Polsko, ježím se jako dikobraz a nic polského mi domů nesmí. Nicméně polský výfuk na svém Galaxy mám již sedm let - jak střední, tak zadní díl. Je to od firmy Polmostrów. Nemám s ním ani sebemenší problém. Prostě tam je, svůj účel plní a vzhledem k tomu, že je šopovaný hliníkem, ani nekoroduje. Najeto na něj je přes 120 tisíc km v celoročním provozu - bez jakékoli údržby!!! Prostě jsem ho tam v roce 2007 vrazil a od té doby mě nezajímá.
Cena za oba díly (na Galaxy, kde tyto dva díly jsou dlouhé jako celá Lada) byla 1600 Kč, a to včetně spojovacího materiálu. Po třech letech jsem tentýž výfuk (také oba díly) stejného výrobce montoval švagrovi na Galaxy (má stejné jako já) a také již čtvrtým rokem jezdí bez problémů.
Na Ladu by tyto dva díly výfuku stály cca 800 Kč komplet.
Nevidím proto důvod, proč řešit značku výfuku, když je to jen pitomá roura, co visí někde pod mašinou a stejně není vidět. Polské výfuky splní účel stejně, ne-li lépe, než jiné značky, ovšem za naprosto jiné peníze. Jestli mám dát za výfuk od Polmo 1600 Kč, nebo od BOSALu sedm tyček, to je myslím víc než podstatný rozdíl.
Nechci nikomu dělat reklamu (polským výrobkům už vůbec ne) a podobně jako drtivá většina národa českého jak slyším Polsko, ježím se jako dikobraz a nic polského mi domů nesmí. Nicméně polský výfuk na svém Galaxy mám již sedm let - jak střední, tak zadní díl. Je to od firmy Polmostrów. Nemám s ním ani sebemenší problém. Prostě tam je, svůj účel plní a vzhledem k tomu, že je šopovaný hliníkem, ani nekoroduje. Najeto na něj je přes 120 tisíc km v celoročním provozu - bez jakékoli údržby!!! Prostě jsem ho tam v roce 2007 vrazil a od té doby mě nezajímá.
Cena za oba díly (na Galaxy, kde tyto dva díly jsou dlouhé jako celá Lada) byla 1600 Kč, a to včetně spojovacího materiálu. Po třech letech jsem tentýž výfuk (také oba díly) stejného výrobce montoval švagrovi na Galaxy (má stejné jako já) a také již čtvrtým rokem jezdí bez problémů.
Na Ladu by tyto dva díly výfuku stály cca 800 Kč komplet.
Nevidím proto důvod, proč řešit značku výfuku, když je to jen pitomá roura, co visí někde pod mašinou a stejně není vidět. Polské výfuky splní účel stejně, ne-li lépe, než jiné značky, ovšem za naprosto jiné peníze. Jestli mám dát za výfuk od Polmo 1600 Kč, nebo od BOSALu sedm tyček, to je myslím víc než podstatný rozdíl.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
K tomu popisu, že polské výrobky bývají špatné se čestně hlásím.
U Fiata jsem dal letos Sigam, má to být ital a dělají je na evropské vozy. Oproti Walkeru mi klesla spotřeba cca o 15% i z doby kdy v něm ještě nebyla díra, jen se ten nový Sigam po 2 týdnech odtěsnil. oproti původnímu Walkeru na který jsem jezdil cca 2,5 roku před výměnou. Jezdím stejné trasy a 2,5 roku stejný rozptyl spotřeby a teď asi 4. tankování spotřeba dolu. Tak mi to
Ještě k těm fotkám, možná to není dobře vidět, musí být zatmelena nejen tepelná izolace, ale i všechny spoje zboku ve svaru. Samozřejmě, že to nezůstane absolutně těsné, ale zamezí se tím hlavně přístupu soli v zimním období. Protože výfuk koroduje už jen zevnitř a ne tolik zvenku, prodlouží se mu životnost asi o tu 1/3, tedy cca 1,5-2 roky.
U Fiata jsem dal letos Sigam, má to být ital a dělají je na evropské vozy. Oproti Walkeru mi klesla spotřeba cca o 15% i z doby kdy v něm ještě nebyla díra, jen se ten nový Sigam po 2 týdnech odtěsnil. oproti původnímu Walkeru na který jsem jezdil cca 2,5 roku před výměnou. Jezdím stejné trasy a 2,5 roku stejný rozptyl spotřeby a teď asi 4. tankování spotřeba dolu. Tak mi to
Ještě k těm fotkám, možná to není dobře vidět, musí být zatmelena nejen tepelná izolace, ale i všechny spoje zboku ve svaru. Samozřejmě, že to nezůstane absolutně těsné, ale zamezí se tím hlavně přístupu soli v zimním období. Protože výfuk koroduje už jen zevnitř a ne tolik zvenku, prodlouží se mu životnost asi o tu 1/3, tedy cca 1,5-2 roky.
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Nevím - já jsem s polským výfukem spokojený. Poměr cena x výkon u mě jednoznačně vítězí.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Přátelé administrátoři, ob jeden příspěvek nahoru byl můj příspěvek natolik pokažen, že ztratil půlku myšlenky. Po zásahu tam zůstala neúplná věta. Nebylo by možné se domluvit, že když se něco nebude líbit, administrátor to označí výrazně, já to pokrátím sám, aby tu nevznikla taková "prasárnička" jako teď, kde je půlka věty, bez významu, jako od hodně zběsilého novináře ?
A hlavně byl smazán text týkající se výfuku Lady.
Třeba se lépe naučím psát krátce a nebude to takhle domrvený. Ono to vždycky krátce nejde. Telegramový texty a holý věty jsou někdy bezvýznamný. Lada -STOP-2104-STOP-Výfuk-STOP-Polský-STOP-nebrat-STOP Spokojeni budou všichni.
A hlavně byl smazán text týkající se výfuku Lady.
Třeba se lépe naučím psát krátce a nebude to takhle domrvený. Ono to vždycky krátce nejde. Telegramový texty a holý věty jsou někdy bezvýznamný. Lada -STOP-2104-STOP-Výfuk-STOP-Polský-STOP-nebrat-STOP Spokojeni budou všichni.
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Marek píše:Já hlavně nerozumím tomu, proč po určité (relativně krátké) době je pisateli znemožněno upravit vlastní text !!!!! To na jiných fórech vůbec neexistuje a mně to tady dost zásadně vadí !!!
Já už jsem se na to ptal a odpověď, se kterou souhlasím, je znemožnění měnit minulost. Tak trochu Orwell 1984...
Ostatně diakritika se nechá opravit přečtením vlastní tvorby ještě před vložením, jako slohovka...
____________________________________________________________________
A co se týká polské výroby, nemám rád vlastně nic, asi krom modlení nic neumí.
Vlastní zkušenost s prvním dílem výfucku na kamarádově 06, budiž jí zem lehká, byla dost děsivá. Po nastartování to vypadalo, že auto chytlo. Než-li se ta super barva vypálila, půlka vsi na nás volala hasiče.
Kdyby se udělala nějaká hromadná objednávka, pro mě připadající v úvahu až na jaře, byl by zájem o nerez? Přesný, bez problémů s netěsností, popřípadě s kroucenými parohy, malinko větší průměr, ale bez prdění, nakroucený tak, aby druhý díl nečučel z pod auta...?
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Zde se řeší výfuk, otatní pláč je v knize přání a stížností
®; Člen LKCS
Re: Jaký zadní díl výfuku na 2104
Já bych nerez bral, ale pochybuji, že se najde více zájemců...Jaykee píše:
Kdyby se udělala nějaká hromadná objednávka, pro mě připadající v úvahu až na jaře, byl by zájem o nerez? Přesný, bez problémů s netěsností, popřípadě s kroucenými parohy, malinko větší průměr, ale bez prdění, nakroucený tak, aby druhý díl nečučel z pod auta...?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...