Měl jsem zadní díl teď 6 let, jízda jen na plyn. V létě upadla tepelná izolace (mám ji přivázanou vázacíma páskama). Tlumič je stále funkční a těsní, ne jako dříve, že se nejdřív udělala díra někde v plechu a netěsnil.
Po zimě dám toto:
Natřeno Corsil
http://www.prodej-barev.cz/kategorie-ba ... edy-detail , zatmeleno tmelem na motory:
http://www.lucebni.cz/Produkty/Lukopren%20S%209780
Tuším, že Vašátor psal, že Lukopren velmi pomalu tuhne. Je to pravda. Ten můj Lukopren byl zbytek půl kartuše, rok spotřeby 2001.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Šel použít, jen měl drobné hrudky velikosti zrnek písku, ale tady je to vcelku jedno. Možná je to i trošku vidět na detailu fotky.
Nic vrchního už na to dávat nebudu.
Na tom výfuku co tam mám teď jsem tmelil Lukoprenem až zhruba po 1,5 roce provozu. To je pozdě, protože i barva na strupatou trubku už nepřilne. Náklady: origo výfuk z autolady z Koněvky 550Kč + 1250Kč + Corsil (0,35 kg koupen relativně draze za 220 Kč, spotřebuje se asi 1/2 až 3/4 malé plechovičky na 2 vrstvy) + Lukopren na motory cihlová barva 135 Kč. Tahle úprava prodlouží životnost výfuku cca o 1,5 až 2 roky (usuzuji podle předchozího, kde jsem tmelil a natíral pozdě a životnost mu ještě neskončila).
(Jak jsem slyšel, tak nerezové výfuky se po čase také rozpadají. Pod 3500 Kč za tlumič se nedostaneš zcela určitě. Nerezový výfuk bude stát celkově zhruba mezi 5-6 tisíci. Ale zase bude vypadat pěkně.)