První Granty v ČR
Moderátor: Moderátoři
Re: První Granty v ČR
Veverko, ten článek mě docela zajímal. Nevím, jestli jsem koukal špatně, ale v sekci auto-moto není ode dneška zpět ani k 21.10. Pro jistotu jsem prohlídnul i Ekonomiku. Taky nic. Ono se nedá věřit všemu a už vůbec ne všemu novinářům. Drtivá většina novinářů co běžně publikují a píšou na netu má výrazně horší sloh a pravopisné chyby než já. Novinář by měl vynikat v ČJ. Novináře na této úrovni bere ještě s větší rezervou. To nejsou novináři, ale "metaři písmenek a slov" jejichž významům sami často ani nerozumí. Často si i v jednom a tom samém článku protiřečí. Zkrátka profesionální a dobrý novinář musí mít lepší úroveň slohu než já, protože já novinář nejsem a nikdy jsem se slohem a pravopisem jinak, než v běžném životě nezabýval. Najdu jim množství do očí bijících chyb. Profík prostě musí být lepší, než laik !
"Na ladu v česku dnes bude přísahat jen pár podivínů " Už tohle je pořádná "prasárnička", tak co si mám myslet o tom, kdo tuhle větu stvořil ? Slovosledem se dá parádně překroutit celý význam myšlenky původní informace.
Docela si neumím představit, jak 15 000 lidí, nebo kolik jich v té hale je, chlastá na jednom místě. Tak to klidně může být jen novinářská kachna jakých už bylo......
Zpátky k článku: byl by odkaz ?
"Na ladu v česku dnes bude přísahat jen pár podivínů " Už tohle je pořádná "prasárnička", tak co si mám myslet o tom, kdo tuhle větu stvořil ? Slovosledem se dá parádně překroutit celý význam myšlenky původní informace.
Docela si neumím představit, jak 15 000 lidí, nebo kolik jich v té hale je, chlastá na jednom místě. Tak to klidně může být jen novinářská kachna jakých už bylo......
Zpátky k článku: byl by odkaz ?
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Nechci se rozepisovat, tudíž to shrnu velmi lapidárně: kdyby byla Lada, potažmo AvtoVAZ na úrovni Škody, mohli bychom si tu všichni gratulovat a plácat se po ramenou.
Přeci jen mi to nedá. Škodovka má v Rusku dvě montovny, čili závody. V Kaluze a Nižném Novgorodě. Můj bývalý spolužák tam jezdí jako dohled na půlroční pracovní stáže. Ten by mohl o pracovní morálce Rusů vyprávět sáhodlouhé a takřka neuvěřitelné skazky. Jejich povýplatní absence z důvodu opilosti také není nic z říše fantazie. O tom, že se tam neustále krade snad ani nemusím mluvit. A to, prosím, není vůbec zaujatý člověk a rozhodně netrpí vůči Rusku žádnými předsudky.
Přeci jen mi to nedá. Škodovka má v Rusku dvě montovny, čili závody. V Kaluze a Nižném Novgorodě. Můj bývalý spolužák tam jezdí jako dohled na půlroční pracovní stáže. Ten by mohl o pracovní morálce Rusů vyprávět sáhodlouhé a takřka neuvěřitelné skazky. Jejich povýplatní absence z důvodu opilosti také není nic z říše fantazie. O tom, že se tam neustále krade snad ani nemusím mluvit. A to, prosím, není vůbec zaujatý člověk a rozhodně netrpí vůči Rusku žádnými předsudky.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: První Granty v ČR
Do roku 1994 pro mě neexistovalo nic jiného, než Lada a Fiat. Tehdy jsme s rodiči začali uvažovat o omlazení vozového parku (06 měla sice málo najeto, ale byla již 16 let stará a Fiat 600 měl jeden 32 let, druhý můj 25 let). Nemělo to být nové auto, ale do 5 let stáří. Škodovka tehdy byla v naší rodině zapovězena, dělal se ještě Favorit, auta před 1992 nestála za nic, mladší byl drahý. Fiat díky dováženým vraků nestál za nic. Jít do hranatce, jehož kvalita v jeho posledních předrevolučních letech už nebyla nic moc, by byla cestou zpět. Pětidveřová Samara se jako ojetina sehnat nedala. Tak zvítězil Peugeot. a po něm další tři. Poslední šanci u nás Lada dostala v roce 2000, kdy se definitivně rozhodlo, že 06 půjde do důchodu. Jenže nemožnost dodání posilovače řízení a ani výběru barvy rozhodlo ve prospěch Felicie. Šestka naštěstí zůstala, ve finále jsem s ní z naší rodiny najezdil nejvíce kilometrů a stala se mojí srdeční záležitostí.
Proč si dnes Ladu nechci/nemůžu koupit? Všechny modely jsou +/- stejně velké byť má tolik modelů, tedy nenabízí mi malé auto do města, ani mi nenabízí MPV typa Berlingo/Kangoo/Lodgy a pod., ani auto typu Octavie, natož ještě s dieselem. A co si budeme povídat, pokud budu hledat levné auto pro rodinu (nové), pak radši sáhnu po Loganu, Thálii a pod.. které sice nejsou žádnou hytparádou, ale fungují dobře, je jich hodně a jsou s ními vesměs dobré zkušenosti na rozdíl od Lad, kterých se prodá pár a téměř bych řekl, že polovina kusů má odezvu dobrou, polovina špatnou.
Upřímě řečeno, pokud bych nyní uvažoval o levnějším autě, koupil bych Logana MCV převlečeného za Ladu, případně Nivu do terénu (tu jsem vloni švagrovi pro její nesporné terenní výhody vnutil, o strašné zastaralosti snad nemá smysl mluvit).
Přesto na Ladu nezanevřu, jen si ji asi v nejbližší době nekoupím.
Proč si dnes Ladu nechci/nemůžu koupit? Všechny modely jsou +/- stejně velké byť má tolik modelů, tedy nenabízí mi malé auto do města, ani mi nenabízí MPV typa Berlingo/Kangoo/Lodgy a pod., ani auto typu Octavie, natož ještě s dieselem. A co si budeme povídat, pokud budu hledat levné auto pro rodinu (nové), pak radši sáhnu po Loganu, Thálii a pod.. které sice nejsou žádnou hytparádou, ale fungují dobře, je jich hodně a jsou s ními vesměs dobré zkušenosti na rozdíl od Lad, kterých se prodá pár a téměř bych řekl, že polovina kusů má odezvu dobrou, polovina špatnou.
Upřímě řečeno, pokud bych nyní uvažoval o levnějším autě, koupil bych Logana MCV převlečeného za Ladu, případně Nivu do terénu (tu jsem vloni švagrovi pro její nesporné terenní výhody vnutil, o strašné zastaralosti snad nemá smysl mluvit).
Přesto na Ladu nezanevřu, jen si ji asi v nejbližší době nekoupím.
Re: První Granty v ČR
Nebudu kydat hnůj na Škodovku i když tady vedle sebe mám kolegu, který tam pár měsíců pracoval a vyprávěl docela dost...... Kdo ví tak ví a nechává si to pro sebe, nebo nejbližší okolí. Třeba téma pracovní nasazení jaké je vyžadováno a pracovní pomůcky k jejímu dosažení, agenturní zaměstnanci atd. Pravda, nechlastá se tam na lince. Já ani netvrdil, že by rusové nepili a ani o alkoholové morálce. Každopádně článek, který jsem prozatím neviděl už z senzacechtivého nadpisu patrně dělá ještě větší kolotoč. To by se mohlo říkat o češích taky, jaké měli rakušáci v obchodech u hranic nápisy...... Takhle paušalizovat se úplně nedá
Re: První Granty v ČR
"Podivínů přísahajících dnes na lady v Česku ještě pár najdete"
http://auto.idnes.cz/bo-andersson-c9z-/ ... tomoto_fdv
http://auto.idnes.cz/test-lada-kalina-0 ... _testy_fdv
A tehle článek,resp. historky z něj, to je síla!
http://auto.idnes.cz/vyroba-lady-toglia ... tomoto_fdv
Pokud bych kdysi sám nepracoval na Ukrajině,asi bych sám nevěřil těch "kachnám" a megapodivným historkám.
Člověk musí delší pobyt na ukrajině/v rusku absolvovat na vlastní oči,jinak tomu neuvěří.Nemám proti nim předsudky.Něco mají lepší než my.
http://auto.idnes.cz/bo-andersson-c9z-/ ... tomoto_fdv
http://auto.idnes.cz/test-lada-kalina-0 ... _testy_fdv
A tehle článek,resp. historky z něj, to je síla!
http://auto.idnes.cz/vyroba-lady-toglia ... tomoto_fdv
Pokud bych kdysi sám nepracoval na Ukrajině,asi bych sám nevěřil těch "kachnám" a megapodivným historkám.
Člověk musí delší pobyt na ukrajině/v rusku absolvovat na vlastní oči,jinak tomu neuvěří.Nemám proti nim předsudky.Něco mají lepší než my.
Re: První Granty v ČR
Tak tak. Znacka v soucasnosti na ceskem trhu nema co nabidnout. Ted je treba hezka kalina cross, ale tady neni ani necross tady neni nic. Kdybych musel z nejakeho duvodu kupovat druhe auto do rodiny a mel bych moznost kalinu cross omrknout a koupit tak, ze pojedu max 30 km, tam si auto prohlednu, projedu se v nem, vyberu si barvu a vybavu a do cca 2 mesicu mi to auto prijde, pak se na nej urcite podivat pojedu a urcite me bude velmi zajimat. Je to proste lada, vyssi podvozek na jezdeni na chatu po polnacce by se to hodilo.
Bohuzel, nic z vyse uvedeneho neni splneno a ja uz nejsem tak mlady, abych blaznive kupoval nekde pokoutne nejake exoticke auto na slepo a nejsou jeste ani tak stary, abych se tim mohl bavit a mel na to prostredky a cas. Ted makam pres 8 hodin denne a temer bez dovolenych, rad se odreaguju u opravy auta a rad si opravuju i 2104, ktera kdyz chvili nejezdi, tak se nic nedeje, ale moje hlavni auto musi jezdit a kdyz se pokazi, tak servis musi byt idealne za rohem a musi mi nabidnou dobre sluzby i kdyz momentalne nevyzaduju, aby byly primo levne. Hlavne spolehlivost.
A ted mi reknete, co z toho mi dnes nova lada nabidne.
Nu co, tak sem to tu zas napsat vsechno dokola, jako uz asi 150x
Bohuzel, nic z vyse uvedeneho neni splneno a ja uz nejsem tak mlady, abych blaznive kupoval nekde pokoutne nejake exoticke auto na slepo a nejsou jeste ani tak stary, abych se tim mohl bavit a mel na to prostredky a cas. Ted makam pres 8 hodin denne a temer bez dovolenych, rad se odreaguju u opravy auta a rad si opravuju i 2104, ktera kdyz chvili nejezdi, tak se nic nedeje, ale moje hlavni auto musi jezdit a kdyz se pokazi, tak servis musi byt idealne za rohem a musi mi nabidnou dobre sluzby i kdyz momentalne nevyzaduju, aby byly primo levne. Hlavne spolehlivost.
A ted mi reknete, co z toho mi dnes nova lada nabidne.
Nu co, tak sem to tu zas napsat vsechno dokola, jako uz asi 150x
VAZ 2104 1.3 1989
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Třeba ženyVeverka píše:
Nemám proti nim předsudky.Něco mají lepší než my.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: První Granty v ČR
Zajímavý, ten článek o fabrice. Nedělám si iluze, že porevoluční situace ve Škodovce byla jiná. A podařilo se.
Jen se obávám, že dnes je doba krapet složitější...
Na druhou stranu u nás Lada stále jméno má. Pouze si 99% lidí myslí, že už dávno neexistuje...
Jen se obávám, že dnes je doba krapet složitější...
Na druhou stranu u nás Lada stále jméno má. Pouze si 99% lidí myslí, že už dávno neexistuje...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: První Granty v ČR
Dostaneš kartičku Lada Assitance, tak si nestěžuj. Jo všechno tohle už to bylo ale pěkně si to shrnul, já bych jen vypíchnul smutnou skutečnost, že se u nás lada přesunula z kategorie "prodáme vám auto když už tu tedy votravujete" do "i kdybyste to chtěli koupit máte smůlu".JmJ píše:Tak tak. Znacka v soucasnosti na ceskem trhu nema co nabidnout. Ted je treba hezka kalina cross, ale tady neni ani necross tady neni nic. Kdybych musel z nejakeho duvodu kupovat druhe auto do rodiny a mel bych moznost kalinu cross omrknout a koupit tak, ze pojedu max 30 km, tam si auto prohlednu, projedu se v nem, vyberu si barvu a vybavu a do cca 2 mesicu mi to auto prijde, pak se na nej urcite podivat pojedu a urcite me bude velmi zajimat. Je to proste lada, vyssi podvozek na jezdeni na chatu po polnacce by se to hodilo.
Bohuzel, nic z vyse uvedeneho neni splneno a ja uz nejsem tak mlady, abych blaznive kupoval nekde pokoutne nejake exoticke auto na slepo a nejsou jeste ani tak stary, abych se tim mohl bavit a mel na to prostredky a cas. Ted makam pres 8 hodin denne a temer bez dovolenych, rad se odreaguju u opravy auta a rad si opravuju i 2104, ktera kdyz chvili nejezdi, tak se nic nedeje, ale moje hlavni auto musi jezdit a kdyz se pokazi, tak servis musi byt idealne za rohem a musi mi nabidnou dobre sluzby i kdyz momentalne nevyzaduju, aby byly primo levne. Hlavne spolehlivost.
A ted mi reknete, co z toho mi dnes nova lada nabidne.
Nu co, tak sem to tu zas napsat vsechno dokola, jako uz asi 150x
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: První Granty v ČR
Asi tak:filozofie lady-prodávat auta s odolným podvozkem a s MOTOREM,kde skoro vše oservisuje i pomalejší absolvent gymnázia,se mě líbí.
V hodně věcech se mě líbí i ta východní mentalita lidí.I když mě při některých vzpomínkách z ukrajiny dodnes vstávají vlasy hrůzou,spousta věcí mě tady v čr chybí.Sice ostře nesouhlasím s dnešní zahraniční politikou kremlu,ale nehodlám nad něma lámat hůl.Když jsem pobýval na ukrajině,občas jsem si fakt klepal na čelo a to jsem flegmatik.Ale veskrze to bylo fajn..
-------
Někteří,jmenovitě namátkou Sid,Jirka Fišer,Valda,Laduša se vyjádřili,že na foru je jen samá kritika na ladu,že to je špatně atd.
Já tvrdím že je to v pohodě,a není třeba to nijak řešit.
Na našem foru se každému skoro ihned dostane odborné pomoci.Nezažil jsem,že by se tady někdy nenašlo nějaké odborné řešení problému,i když se občas lidi velmi pohádaj.
Zejména poslední rok jsem si všiml,že pro zdejší členy není problém nasednout po práci do auta a jet třeba sto kilometrů někam do háje řešit do tmy nějaký kapitální problém.
Pořádaj se různé akce.Jarní sprinty v mnicháči,podzimní degustace alkoholu v jedovnici,zimní mrznutí v JZD letní divoké párty v Estonsku nebo Maďarsku,Slovensku.
když se podívám po svých (motorizovaných) kamarádech z litovle,kdo z nich tohle všechno má?No nikdo,bastel si svoje káry sami,s tristníma výsledkama,který často končí prostě vrakáčem.
V hodně věcech se mě líbí i ta východní mentalita lidí.I když mě při některých vzpomínkách z ukrajiny dodnes vstávají vlasy hrůzou,spousta věcí mě tady v čr chybí.Sice ostře nesouhlasím s dnešní zahraniční politikou kremlu,ale nehodlám nad něma lámat hůl.Když jsem pobýval na ukrajině,občas jsem si fakt klepal na čelo a to jsem flegmatik.Ale veskrze to bylo fajn..
-------
Někteří,jmenovitě namátkou Sid,Jirka Fišer,Valda,Laduša se vyjádřili,že na foru je jen samá kritika na ladu,že to je špatně atd.
Já tvrdím že je to v pohodě,a není třeba to nijak řešit.
Na našem foru se každému skoro ihned dostane odborné pomoci.Nezažil jsem,že by se tady někdy nenašlo nějaké odborné řešení problému,i když se občas lidi velmi pohádaj.
Zejména poslední rok jsem si všiml,že pro zdejší členy není problém nasednout po práci do auta a jet třeba sto kilometrů někam do háje řešit do tmy nějaký kapitální problém.
Pořádaj se různé akce.Jarní sprinty v mnicháči,podzimní degustace alkoholu v jedovnici,zimní mrznutí v JZD letní divoké párty v Estonsku nebo Maďarsku,Slovensku.
když se podívám po svých (motorizovaných) kamarádech z litovle,kdo z nich tohle všechno má?No nikdo,bastel si svoje káry sami,s tristníma výsledkama,který často končí prostě vrakáčem.
Re: První Granty v ČR
Veverko, díky za odkazy, tak zpátky jsem v datu už nehledal. Ten první článek psal jasně zaujatý novinář, který dostal tuhle práci za trest. Druhý článek - test mi přijde vcelku objektivní. Upozorňuje i na chyby v manuálu. Určitě jsou i u mnoha jiných aut. Spíš jsem se setkal s nesmyslnými chybami překladu, než tak zásadním opomenutím jako motor podélně a napříč.
Já mám podle přiloženého manuálu k 21043 třeba řemen i když taková kombinace v ČR a možná vůbec ani nebyla.... Na manuály jsou rusové poměrně nepozorní.
To že by si nekoupil nikdo jednodušší auto, to je holý nesmysl. Takových lidí znám hodně co by ho brali, ale jednodušší a nenáročná auta prostě nejsou na trhu vůbec. S ohledem na čím dál složitější situaci v ČR bych řekl, že jich bude po rychlém poklesu v roce 1989 zase čím dál více rychle přibývat. Z lidí tady na foru bych si dovolil uvést třeba Marka taky se zájmem spíše o jednodušší auta, přestože by byl sám o sobě schopen opravit zjevně jakékoliv auto. Seděl jsem v dost lepších nebo novějších autech, ale Lada mě prostě přitahuje. Kdybych za posledních 20 let měl jako služební osobní auto Ladu, tak bych byl velmi spokojený. Bohužel všem připadala lada jako auta bez image a proto nikdo ze zodpovědných nebyl ochoten ani +- kolem roku 2000 kdy byla k dispozici ještě běžně 2111 a 2112 o Ladě ani uvažovat a klepali si na čelo.
Nevěděl jsem, že hlavní překážkou dovozu Lad je Evropa samotná - jako například náplně klimatizací a podobně. To už je postavené na hlavu. Ani české zastoupení si s tím neumí poradit a proto mnoho měsíců, možná i nějaký rok tvrdili jak jsou nové modely v homologačním procesu. Přijde mi celá EU čím dál víc bordel postavený na palici už s ohledem na to že USA auta si sem kdekdo dováží, nebo nechá individuelně dovézt a dostane vyjímku a přihlásí je tady. Ve výsledku vyjde levněji, než evropské auto i se clama, daněma a cestou po moři, nebo i letadlem. Rusko máme za rohem a proto se sem jednoduché a levné auto prostě vozit nebude a někdo se o to i důkladně postará aby to nešlo.
K tomu spolehlivému servisu bych se taky přikláněl, pokud by fungoval. Bohužel to ty značkové často nejsou (nemyslím Ladu, ale všeobecně) a proto držím stařešiny na kterých si ledacos udělám sám. Spolehlivý servis je bohužel největší problém. Znám mnoho lidí s mnoha různými auty. Spokojení jsou vesměs Ti, co autům nerozumí a auta často střídají ať už z důvodu že je ojezdí, nebo ta druhá skupina s neřešitelným problémem, případně finančně nerealizovatelnou opravou. Mezi zmíněnými nejsou přestárlá auta, ani polovraky. Se stejně najetými kilometry jako mám já mnoho z nich vystřídalo výrazně víc aut.
Já mám podle přiloženého manuálu k 21043 třeba řemen i když taková kombinace v ČR a možná vůbec ani nebyla.... Na manuály jsou rusové poměrně nepozorní.
To že by si nekoupil nikdo jednodušší auto, to je holý nesmysl. Takových lidí znám hodně co by ho brali, ale jednodušší a nenáročná auta prostě nejsou na trhu vůbec. S ohledem na čím dál složitější situaci v ČR bych řekl, že jich bude po rychlém poklesu v roce 1989 zase čím dál více rychle přibývat. Z lidí tady na foru bych si dovolil uvést třeba Marka taky se zájmem spíše o jednodušší auta, přestože by byl sám o sobě schopen opravit zjevně jakékoliv auto. Seděl jsem v dost lepších nebo novějších autech, ale Lada mě prostě přitahuje. Kdybych za posledních 20 let měl jako služební osobní auto Ladu, tak bych byl velmi spokojený. Bohužel všem připadala lada jako auta bez image a proto nikdo ze zodpovědných nebyl ochoten ani +- kolem roku 2000 kdy byla k dispozici ještě běžně 2111 a 2112 o Ladě ani uvažovat a klepali si na čelo.
Nevěděl jsem, že hlavní překážkou dovozu Lad je Evropa samotná - jako například náplně klimatizací a podobně. To už je postavené na hlavu. Ani české zastoupení si s tím neumí poradit a proto mnoho měsíců, možná i nějaký rok tvrdili jak jsou nové modely v homologačním procesu. Přijde mi celá EU čím dál víc bordel postavený na palici už s ohledem na to že USA auta si sem kdekdo dováží, nebo nechá individuelně dovézt a dostane vyjímku a přihlásí je tady. Ve výsledku vyjde levněji, než evropské auto i se clama, daněma a cestou po moři, nebo i letadlem. Rusko máme za rohem a proto se sem jednoduché a levné auto prostě vozit nebude a někdo se o to i důkladně postará aby to nešlo.
K tomu spolehlivému servisu bych se taky přikláněl, pokud by fungoval. Bohužel to ty značkové často nejsou (nemyslím Ladu, ale všeobecně) a proto držím stařešiny na kterých si ledacos udělám sám. Spolehlivý servis je bohužel největší problém. Znám mnoho lidí s mnoha různými auty. Spokojení jsou vesměs Ti, co autům nerozumí a auta často střídají ať už z důvodu že je ojezdí, nebo ta druhá skupina s neřešitelným problémem, případně finančně nerealizovatelnou opravou. Mezi zmíněnými nejsou přestárlá auta, ani polovraky. Se stejně najetými kilometry jako mám já mnoho z nich vystřídalo výrazně víc aut.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Tomu se říká demagogické hledání spiknutí proti Ladě za každou cenu. Jediný, kdo může za problémy Lady v ČR je Lada samotná. Pokud by AvtoVAZ měl zájem vyvážet co nejvíce aut do Evropy, cestu by si našel. Jenže se orientuje na trhy bývalého SSSR, kde neplatí taková striktní pravidla. Dále je obrovský rozdíl nechat si individuálně dovézt auto z USA, přičemž aby mohlo být provozováno na území ČR, tak samozřejmě musí plnit určitá kritéria nebo chtít prodávat masově. A k tomu už prostě musí auta splňovat dané podmínky.tomass píše:
Nevěděl jsem, že hlavní překážkou dovozu Lad je Evropa samotná - jako například náplně klimatizací a podobně. To už je postavené na hlavu. Ani české zastoupení si s tím neumí poradit a proto mnoho měsíců, možná i nějaký rok tvrdili jak jsou nové modely v homologačním procesu. Přijde mi celá EU čím dál víc bordel postavený na palici už s ohledem na to že USA auta si sem kdekdo dováží, nebo nechá individuelně dovézt a dostane vyjímku a přihlásí je tady. Ve výsledku vyjde levněji, než evropské auto i se clama, daněma a cestou po moři, nebo i letadlem. Rusko máme za rohem a proto se sem jednoduché a levné auto prostě vozit nebude a někdo se o to i důkladně postará aby to nešlo.
Já se počítám za velkého fanouška značky, ale nejsem a ani nemohu být slepý vůči přístupu CS AutoLada. Není možné donekonečna hledat chyby jinde.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: První Granty v ČR
Jasně, že jsou chyby i ve vedení zastoupení tady. Ale EU pomohlo tomu, aby se Lada v Evropě neprodávala. Automobilka s půlmilionovou roční produkcí nebude v dnešní době dělat úpravy kvuli 1000 ks ročně pro ČR, a pro dalších 10 000 - 50 000 ks pro Evropu ( a kdo ví jestli tolik i kdyby došlo k úpravám). Když jdou jiné vyjímky, šly by i pro klimu, nebo by šly dovážet auta bez klimy např. Nevidím to jen jako spiknutí, ale prostě to tomu napomohlo. Nebudeme si nalhávat laťka se dá nastavit tak, aby na ni někdo nedosáhl. Doufám, že je stále řeč a jednoduchém a levném autě - Ladě. Tyhle podmínky už nelze splnit jednoduchým autem, protože je nařízeno, aby auto bylo složité !!! Nastavená laťka je hodně pokroucená. Za chvilku začně být tahle debata o EU naprosto o ničem, protože kdybych porovnal Felicii a Lada 21044 (doprodej na Koněvce asi v roce 1997, EURO 3, nebo 4? ), tak k ukončení prodeje 21044 došlo údajně kvuli absenci ABS a aibagu. Jen tak mimochodem, nenarážím na Felicii (v práci mám Felicii Pickup rok výroby 2000 a nemá ani ABS ani Airbag, EURO 2), ale Felicie je po stránce bezpečnosti i s airbagama a ABS docela o dost horší co se týče bezpečnosti, než Lada 21044. Hodnoťme jen bezpečnost a tuhost karoserie. O Ladu 21044 byl ještě v té době docela zájem, přesto skončil prodej...... Problematikou převozu nového auta o 1500 km ? třeba po železnici jako doposud to asi nebylo.
ABS dobrý řidič nepotřebuje. Dobrý řidič možná ocení (někteří), blba nezachrání (asi jen v určitém rozsahu). Normy z EU jsou některé nastavené úplně mimo realitu. Nezdravá bezpečnost potlačuje schopnosti a smysly, vychovává horší generaci řidičů, než byla generace předtím. Částečně by měla volba zůstat volbou a ne nařízením.
Lada jako značka je automobil, který se svou bytelností podvozku na české silnice vyloženě hodí, to snad víme všichni. Spousta aut nesplňuje podmínky stavu podvozku k provozu ke stavu českých silnic. Ale EU se to nehodí, že se tenhle parametr Ladě hodí. Proto například norma na bytelnost podvozků nikdy nevznikne. Co kdyby takhle nastavila EU normy na životnost vozidla, aby se třeba jeho výrobou ušetřilo životní prostředí víc, než spotřební výrobou nových vozů ? Každý úředník (i ten v EU) vždycky dokáže postihnout toho koho potřebuje !
Nakonec všechno převálčuje nejen čínský komponent v autě, ale i čínský výrobek, který bude vyroben tak, aby v době prodeje nějak splnil a všichni budou mít po ptákách. Západní vozy taky nebudou, bude jenom čínská produkce.
Nepamatuju si to přesně, ale s jednou Euronormou tady byla s nabídou Lada asi o 1,5 roku dřív, než ostatní automobilky (asi doprodávaly sklady). Už je to nějakej rok. Fakt nevím přesně a tenkrát mě to překvapilo. Ostatní si nechávali nabídku až na poslední možné termíny před platností normy. Viz jeden z příkladů výše.
ABS dobrý řidič nepotřebuje. Dobrý řidič možná ocení (někteří), blba nezachrání (asi jen v určitém rozsahu). Normy z EU jsou některé nastavené úplně mimo realitu. Nezdravá bezpečnost potlačuje schopnosti a smysly, vychovává horší generaci řidičů, než byla generace předtím. Částečně by měla volba zůstat volbou a ne nařízením.
Lada jako značka je automobil, který se svou bytelností podvozku na české silnice vyloženě hodí, to snad víme všichni. Spousta aut nesplňuje podmínky stavu podvozku k provozu ke stavu českých silnic. Ale EU se to nehodí, že se tenhle parametr Ladě hodí. Proto například norma na bytelnost podvozků nikdy nevznikne. Co kdyby takhle nastavila EU normy na životnost vozidla, aby se třeba jeho výrobou ušetřilo životní prostředí víc, než spotřební výrobou nových vozů ? Každý úředník (i ten v EU) vždycky dokáže postihnout toho koho potřebuje !
Nakonec všechno převálčuje nejen čínský komponent v autě, ale i čínský výrobek, který bude vyroben tak, aby v době prodeje nějak splnil a všichni budou mít po ptákách. Západní vozy taky nebudou, bude jenom čínská produkce.
Nepamatuju si to přesně, ale s jednou Euronormou tady byla s nabídou Lada asi o 1,5 roku dřív, než ostatní automobilky (asi doprodávaly sklady). Už je to nějakej rok. Fakt nevím přesně a tenkrát mě to překvapilo. Ostatní si nechávali nabídku až na poslední možné termíny před platností normy. Viz jeden z příkladů výše.
Naposledy upravil(a) tomass dne stř říj 29, 2014 19:13, celkem upraveno 1 x.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Promiň, já to vzdávám. Pro stromy nevidíš les.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: První Granty v ČR
Nechci se hádat. Možná nevidíš politiku za obchodem, která tam kromě jiných chyb nepochybně je. Bohužel určitá politika (obchodní politika, legislativa) ovlivňuje (někdy i likviduje) některé firmy. Bohužel. Nesouvisí to s automobilismem, kufry zabalilo zvlášť v Čechách už mooooře firem. Je škoda, že si tuto skutečnost nepřipouštíš. Někde se staví na uši (v Ladě asi ne) i tak jdou do kopru..... OT: kolik malých firem třeba dojelo na automatické elektronické splachování na záchodech a u umyvadel. Pak se EU norma zrušila. Dobrý příklad, ne ? Takových příkladů jsou tisíce, o spoustě ani nevíme, spousta se už po letech zapomněla. Bohužel některé naprosté nesmysly v automobilismu se ale neruší, přibývají (ne všechny nařízení jsou nesmysl).