Moje Naděžda
Moderátor: Moderátoři
Moje Naděžda
r.v. 1997
1.7 Íčko lpg
Koupil jsem si ji jen tak pro radost a na ježdění do práce (8km městem ), vždycky jsem ji chtěl- terénu moc neužije, jen něco lehčího- polňačky. Neměnil bych- je to kočár
Až vysaju, vyfotím zbytek
1.7 Íčko lpg
Koupil jsem si ji jen tak pro radost a na ježdění do práce (8km městem ), vždycky jsem ji chtěl- terénu moc neužije, jen něco lehčího- polňačky. Neměnil bych- je to kočár
Až vysaju, vyfotím zbytek
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Naděžda
Koukám, že těch 8 km městem je dost blátivých.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Naděžda
Do Prahy by se Niva hodila (a on stav komunikací ani jinde nebude nic slavného )
Ať vydrží dlouho!
Ať vydrží dlouho!
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Moje Naděžda
Tak vítej, to jsme na tom dost podobně, také ta má terénu moc neužije, ale do práce to mám trochu dál, je to naše rodinné autíčko.
®; Člen LKCS
Re: Moje Naděžda
Tož ať slouží k radosti
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Moje Naděžda
Ty do terenu fakt asi moc nejazdis
Mne pod prah trcala len trubka od tlmica vyfuku a vyfuk som mal o dost blizsie k podlahe a aj tu trubku som dokazal 2x odtrhnut. Momentalne to mam uplne schovane a fuci to len tak pod auto s koncovkou "na dizla".
S takym taznym by som oral. Ale aby to nevyzeralo, ze kritizujem - dobra praca
Mne pod prah trcala len trubka od tlmica vyfuku a vyfuk som mal o dost blizsie k podlahe a aj tu trubku som dokazal 2x odtrhnut. Momentalne to mam uplne schovane a fuci to len tak pod auto s koncovkou "na dizla".
S takym taznym by som oral. Ale aby to nevyzeralo, ze kritizujem - dobra praca
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Moje Naděžda
Fotka klame- pod prahem je jen koncovka! A nahoru už to moc nešlo- kvůli trubce ke katalyzátoru. Když dám ještě nad výfuk ten "propalovací" lech, tak to bude akorát. Výfukem sem už drhnul a drží
Re: Moje Naděžda
ten plech sa oplati, mne sa raz spolujazdec vyzul a vylozil si nohy na sedacku lebo mu skoro zhoreli, ked som tomu nakladal na dialnici.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Naděžda
Smutné je, že u Nivi to znamená držet maximálni povolenou rychlost . Ten plech to ale fakt chce, vždyť i při ježdění v terenu se ti ta podlaha dost hřalaMajo píše:ked som tomu nakladal na dialnici.
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Naděžda
Podlahové topení?
Pořád říkám, že jsou ruské vozy napřed, před konkurencí.
Pořád říkám, že jsou ruské vozy napřed, před konkurencí.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Moje Naděžda
Tak, holka dostala nové brzdy: bubny, kotouče, zadní prasátka, pakny, destičky, ložiska a tlumiče Monroe+ silentbloky zadní nápravy a zatím jen horních ramen. Spodní až budu sundávat nápravnici kvůli vyvaření. a eště misky pod pružiny. Doufám že si je zaslouží Zbývají eště gumové části (hadice k předním kolám a ta jedna zadní. Jen se mi zdá, že se to zavzdušňuje- kapalina ale nikde neteče ale mám podezdření na ru rozvodovou kostku na zadní nápravě (přestává totiž brzdit zadek). Tu sem nechal starou a nemohl sem dotáhnout spoj k levému kolu-pořád pídila brzdovka, ale pak to bylo OK. Jinak ukázka, jak nejaké prase opravilo poloosu- zavařil. No což o to, ale poškodil plochu pro gufero a olej letěl ven. Dá se to namazat nejakým tekutým kovem a přebrousit? Nebo eště mám jedno řešení- vyrobím si na soustruhu kroužek, který na to narazím. Musí mít ale vnější průměr pro gufero. Co vy na to?
Re: Moje Naděžda
Mne sa zadarilo zarezat do plochy pre gufero flexou pri sundavani loziska. Zalepil som to tekutym kovom a po vytvrdnuti prebrusil jemnym smirgom(400-600-800 nieco take). Tiez by to slo bodnut zvarackou a ztocit ten zvar na sustruhu, v tomto pripade len stocit, navareneho materialu je tam az-az.
Ako tak kukam na tu fotku - normalne by som sa bal ze pri takom masivnom zvarani sa prekalila polos a hrozi v tom mieste ukrutenie. Osobne by som to vymenil za inu polos a ani to neriesil, takych polos je vsade ako maku....
Inak, pekna praca...
Ako tak kukam na tu fotku - normalne by som sa bal ze pri takom masivnom zvarani sa prekalila polos a hrozi v tom mieste ukrutenie. Osobne by som to vymenil za inu polos a ani to neriesil, takych polos je vsade ako maku....
Inak, pekna praca...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Moje Naděžda
ono není problem to trochu bodnout aby nevijel ten kroužek a poloosa vem to guferu nevadí ale tohle je už moc
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Moje Naděžda
No já bych to rozhodně vyměnil za novou (popř. jinou) poloosu a určitě bych to neobráběl přestože by to šlo. Je to hodně namáhaný díl - to nění kvetoucí blatník či prasklé sklíčko blinkru. To už tě nezrujnuje a budeš mít jistotu.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto