Já tlačil v Praze na sídlišti u paneláku Ono to s pětkou není potřeba o moc posouvat. Jinak dva lidi jsou na to dobrý, protože jeden může koukat na značky a druhý strkat, ale myslím, že by to mohlo jít i v jednom...skautmalenovice píše:Díky. To bude na parkovišti na sídlišti docela sranda, snad bude mít nějaký brácha volno, ať to netlačím sám.Majo píše:trochu ano, ale v podstate staci zaradit najvyssi prevodovy stupen(5 alebo 4) a tlacit auto dopredu. Velmi pomaly....
PS: naše víko ventilů je jen z jedné vrstvy plechu.
Skautská Niva - "Červenáček"
Moderátor: Moderátoři
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Ano,je to 38.Já to vyřešil pořízením ořechu o tomto rozměru-stačí nasadit na matici přes haupnu a dírou pro kliku prostrčit ráčnu s dlouhým nástavcem,a pak už je to parádaLuděk Ondrůch píše:Nejjednodušší je sehnat si klíč na matici řemenice. Je to tuším 38 mm.
Lada Niva 1.7i 96 - karbec
Subaru Legacy 2.5
Subaru Legacy 2.5
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Ahojte - Červenáček o víkendu zlobil. Zůstal jsem s ním u Tesca na parkovišti a nemohl nastartovat. Ozývalo se jen cvaknutí. Žádná činnost startéru. Tak jsme auto na laně roztáhli - nastartoval jsem a dojeli k baráku, kde jsme na tom začali dělat. Nevím, jestli to jde jednodušeji, ale museli jsme uvolnit výfuk a startér pak demontovali.
V náhradních dílech byly další tři startéry (jeden s nápisem "kouše" a dva bez popisu). Tak jsme ty dva bez popisu vzali a vyzkoušeli. Jeden z nich je ve zkratu, ten vyhodím. Druhý jel, ale pomaleji, než je třeba. Ten ještě nechám a až bude čas, koukneme se na uhlíky atd. třeba ještě k něčemu bude.
Nakonec to dopadlo tak, že jsme pouze opravili původní startér. Uhlíky na tom nebyly dobře a jeden byl zaseknutý. Po zpětném namontování startujeme zase na první dobrou
Dotaz: Dříve zmíněné víko ventilů jsem po zavaření očistil, rez obrousil a nastříkal. Pod něj přišlo nové těsnění - ale přesto, vždy po jízdě najdu v části (kterou jsem vyznačil na ilustračním obrázku) - olej. Netušíte, odkud by to mohlo jít? Už mě to fakt štve. Na volnoběh to nepoznám - nic neteče.
V náhradních dílech byly další tři startéry (jeden s nápisem "kouše" a dva bez popisu). Tak jsme ty dva bez popisu vzali a vyzkoušeli. Jeden z nich je ve zkratu, ten vyhodím. Druhý jel, ale pomaleji, než je třeba. Ten ještě nechám a až bude čas, koukneme se na uhlíky atd. třeba ještě k něčemu bude.
Nakonec to dopadlo tak, že jsme pouze opravili původní startér. Uhlíky na tom nebyly dobře a jeden byl zaseknutý. Po zpětném namontování startujeme zase na první dobrou
Dotaz: Dříve zmíněné víko ventilů jsem po zavaření očistil, rez obrousil a nastříkal. Pod něj přišlo nové těsnění - ale přesto, vždy po jízdě najdu v části (kterou jsem vyznačil na ilustračním obrázku) - olej. Netušíte, odkud by to mohlo jít? Už mě to fakt štve. Na volnoběh to nepoznám - nic neteče.
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tak chladič je skoro ošetřený, už chybí jen nedodělky. Zítra půjde zpátky. Nechám ho takto a nebudu ho natírat - teda uvažuji o bezbarvém laku.
Zhnilých much tam bylo hooodně. A některé se mi nepodařilo profouknout, ani vysát.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Na to, ze tim mas zakrmovat detsky tabor se s tim nejak moc mazes. Z toho budes mit za chvilku raduzovku .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
to ze ti to chcije je mozne sposobene tym ze jak si to zvaral tak sa to zohlo a je to proste vykrivene, aky mas karb? ?? pohladam ti nove viko
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
OZON 2107, pokud se nepletu. Zítra sem dám fotku.ger007 píše:to ze ti to chcije je mozne sposobene tym ze jak si to zvaral tak sa to zohlo a je to proste vykrivene, aky mas karb? ?? pohladam ti nove viko
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
nemusis davat foto to viem ako vyzera ja len ci nemas solex alebo icko tie maju ine dekle
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
I přes pracovní povinosti muže vypadat výrobní prostředek k světuKoko Loko píše:Na to, ze tim mas zakrmovat detsky tabor se s tim nejak moc mazes. Z toho budes mit za chvilku raduzovku .
I letos se moje Nivočka podívá do lesa a na brod....
®; Člen LKCS
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Pánové, takže tentokrát mám asi obzvlášť hloupý dotaz:
Vracel jsem chladič na místo a poté chtěl dolít destilku. Jenže namísto 10,5 litru se mi tam vlezlo jen cca 6 litrů. Určitě to bude tím, že jsem vypouštěl pouze přes šroub na chladiči. Že?
Jenže já jsem asi slepý - ale ten druhý šroub, ani podle obrázku nemůžu najít...
Vracel jsem chladič na místo a poté chtěl dolít destilku. Jenže namísto 10,5 litru se mi tam vlezlo jen cca 6 litrů. Určitě to bude tím, že jsem vypouštěl pouze přes šroub na chladiči. Že?
Jenže já jsem asi slepý - ale ten druhý šroub, ani podle obrázku nemůžu najít...
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
No, Nivku sice detailně neznám, ale z principu - Ty jsi vyndal chladič + něco uteklo z hadic, ale k vypuštění kapaliny z motoru + topení nedošlo - tedy tam dosti litrů zústalo.....
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Nazdar.
Jeden vypouštěcí šroub je na chladiči. Jeho otevřením vyteče cca polovina náplně. Z motoru a topení (jak správně píše Valda) nic nevyteče - tomu brání zavřený termostat. Druhý vypouštěcí šroub je na motoru, cca 15 cm svisle pod svíčkou čtvrtého válce. Je mosazný a je mírně konusový.
Takže na jednu stranu správně - dolil jsi 6 litrů destilky, na druhou stranu nesprávně -měla tam přijít chladicí kapalina.
Pokud je to o tom, že ještě během léta zamýšlíš vyměnit celou chladicí náplň - tak to zase až tak nevadí.
Ona totiž chladicí (chceš-li nemrznoucí) kapalina není jen o tom, že v zimě nezamrzne, ale ta směs glykolu (či co to je ) má lepší chladicí účinky než prostá voda.
Já do auta používám toto: http://www.ekolube.cz/p/antifreeze-happ ... -3-l--7874 .
L.
Jeden vypouštěcí šroub je na chladiči. Jeho otevřením vyteče cca polovina náplně. Z motoru a topení (jak správně píše Valda) nic nevyteče - tomu brání zavřený termostat. Druhý vypouštěcí šroub je na motoru, cca 15 cm svisle pod svíčkou čtvrtého válce. Je mosazný a je mírně konusový.
Takže na jednu stranu správně - dolil jsi 6 litrů destilky, na druhou stranu nesprávně -měla tam přijít chladicí kapalina.
Pokud je to o tom, že ještě během léta zamýšlíš vyměnit celou chladicí náplň - tak to zase až tak nevadí.
Ona totiž chladicí (chceš-li nemrznoucí) kapalina není jen o tom, že v zimě nezamrzne, ale ta směs glykolu (či co to je ) má lepší chladicí účinky než prostá voda.
Já do auta používám toto: http://www.ekolube.cz/p/antifreeze-happ ... -3-l--7874 .
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Už vím, který šroub to je. Díky moc. Varianta s destilkou je něco co mi navrhl starší vedoucí. Chtěli jsme to udělat tak, že půlka bude destilka a druhá půlka směs. On to tak prý používal ve staré škodovce.Luděk Musil píše:Nazdar.
Jeden vypouštěcí šroub je na chladiči. Jeho otevřením vyteče cca polovina náplně. Z motoru a topení (jak správně píše Valda) nic nevyteče - tomu brání zavřený termostat. Druhý vypouštěcí šroub je na motoru, cca 15 cm svisle pod svíčkou čtvrtého válce. Je mosazný a je mírně konusový.
Takže na jednu stranu správně - dolil jsi 6 litrů destilky, na druhou stranu nesprávně -měla tam přijít chladicí kapalina.
Pokud je to o tom, že ještě během léta zamýšlíš vyměnit celou chladicí náplň - tak to zase až tak nevadí.
Ona totiž chladicí (chceš-li nemrznoucí) kapalina není jen o tom, že v zimě nezamrzne, ale ta směs glykolu (či co to je ) má lepší chladicí účinky než prostá voda.
Já do auta používám toto: http://www.ekolube.cz/p/antifreeze-happ ... -3-l--7874 .
L.
Takže teď vypustím směs přes ten šroub pod svíčkou - a vyteče druhá polovina kapaliny? Tu pak doplním kudy?
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Je lepší, když se kapalina nalévá již namíchaná v daném poměru.
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Šmarjapano . Ten starší vedoucí je jak starý Mě sice bude přístí rok 50, ale takhle blbý nápady nemívám. Bez urážky.skautmalenovice píše:Už vím, který šroub to je. Díky moc. Varianta s destilkou je něco co mi navrhl starší vedoucí. Chtěli jsme to udělat tak, že půlka bude destilka a druhá půlka směs. On to tak prý používal ve staré škodovce.
Přečetl sis po sobě co jsi napsal za (velmi kulantně řečeno) za hloupost Teď rozhodně nevyteče druhá polovina kapaliny - to by musel být okruh chladiče a okruh motoru každý jeden samostatný . L.skautmalenovice píše:Takže teď vypustím směs přes ten šroub pod svíčkou - a vyteče druhá polovina kapaliny? Tu pak doplním kudy?
Edit:Páč Honza svůj příspěvek odmázl - tak doplním:
Teprve tím vypoušťákem na bloku vyteče téměř veškerá kapalina. Ale to je jen drobný detail.
Spíše bych se zeptal, jaká kapalina (konzistence, barva, čirost, úsady ... chuť ) vytekla a před nalitím nové chladicí směsi ještě řešil případný výplach soustavy. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´