Takže jsem si to ozkoušel a je to jasné. UNI hlava, alespoň od oka (šupléru jsem zapomněl v autě, blbec) je stejná jako hlava na čtyřbod (pro dokonalost, nepočítám čidla, jiný vstupní sací ovtor...). Menší spalovací prostor u čtyrbodu je okem patrný a to co jsem si na vlastní pěst zkusil, hydroštely tam jdou (jsem trochu nevěřící Tomáš, proto jsem se ptal i na Koněvce a bylo mi řečeno, že záměna nejde). Ovšem povolit tu spodní matici je paráda, škoda že není ještě o chlup nižší...
Dneska jsem se při koupi hlavy na čtyřbod dozvěděl, že asi u této verze bude jiná slitina, či způsob lití. Pán nezažil, aby někdo po něm chtěl hlavu od 01 po jednobod z důvodu prasknutí, na čtyřbod již několikrát.
Proto si hraju s myšlenkou, že osadím UNI hlavu a šoupnu jí tam. Tu novou bych stejně chtěl nechat líznout.
Ale teď je otázka, víte někdo o kolik se má hlava srazit? Nějakou 100% informaci?
(dík Marku za info, ale jestli tam půjde UNI, potřebuji tutovku, ne cca
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
A ještě dotaz na hydroštely (dneska jsem je měl poprvé v ruce). Hlava kterou jsem sundal, byla osazena hydroštely u kterých se nedá tyčkou rukou pohnout. Dneska mi pán dal k hlavě tři kousky, u kterých se nechá tyčkou hýbat.
Co je správně?
Pro lidi, kteří si hydroštel neumí představit, jako já do dnešního dopoledne, přikládám foto...
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)