alternator
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternator
Ampéry tečou při připojenej zátěži a jsou daný připojenou zátěží.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: alternator
to by ma zaujimalo ako si zapojil ten multimeter, hlavne v rezime merania amperov. Lebo pokial proste jeden kontakt na + a druhy na -, tak ten multimeter uz nikdy nic ine ako 0 neukaze(minimalne v polohe merania A).
Ampere na baterke sa zmerat nedaju, da sa spravit zatazovy test, pri ktorom sa pripoji urcita zataz a meria sa cas, po ktory je shopny akumulator tu zataz vydrzat(dodavat dostatocne volty) a tym sa urci jeho kapacita v Ah....
Ampere na baterke sa zmerat nedaju, da sa spravit zatazovy test, pri ktorom sa pripoji urcita zataz a meria sa cas, po ktory je shopny akumulator tu zataz vydrzat(dodavat dostatocne volty) a tym sa urci jeho kapacita v Ah....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Ta baterka s motorem toci, ne? Tak nastartuj a zmer napeti na baterce kdyz to vrci pri zvysenych otackach.
Pokud baterka netoci, da se na nabijecku a hned ji vyskoci napeti k 15V je v kopru. Stejne tak pokud ji zatizis treba zarovkou a ona padne k 10V.
V nonstopu neni nejaka osoba znala prace s multimetrem?
Pokud baterka netoci, da se na nabijecku a hned ji vyskoci napeti k 15V je v kopru. Stejne tak pokud ji zatizis treba zarovkou a ona padne k 10V.
V nonstopu neni nejaka osoba znala prace s multimetrem?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Baterka je schopná točit,jen jsem ji chtěl pro sichr dobýt.Než jsem ji vybil,v mrazu točila minutu(ne v kuse .
Nejmenší rozsah mám 200V,bude tady takový měření k něčemu Osoba znalá bych měl být já,byť je to slaboproud.
Nejmenší rozsah mám 200V,bude tady takový měření k něčemu Osoba znalá bych měl být já,byť je to slaboproud.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Nejmensi rozsah 200V? Cim to meris?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Okamžitě zapomeň co jsem předtím napsal,mě to bylo hned divný.Vlastník určil obráceně soustavy a já to slepě převzal (těleso nemá znaky AC/DC).
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Co? Ja nerozumet. Ja byt zmaten. Jeste jednou prosim .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
No že na tělese mutimetru nejsou znaky AC/DC a majitel to ukázal obráceně .Proto jsem blbě naměřil 26V.
Re: alternator
Přes noc odstátá dobitá baterka měla 12,3V.rozsah 20V
Provedl jsem to měření.Voltmetr na konci červenýho,na baterce naměřeno stabilně 17V na volnoběh i v otáčkách.Jen někdy to skočilo na 16,7V;16,8V.
Provedl jsem to měření.Voltmetr na konci červenýho,na baterce naměřeno stabilně 17V na volnoběh i v otáčkách.Jen někdy to skočilo na 16,7V;16,8V.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Na 99% vadný regulátor . Nepředpokládám, že máš možnost si vymontovaný regulátor na stole odzkoušet / přeměřit. Takže nezbývá nic jiného než doporučit výměnkaření nebo to dát do servisu. Kolega autotronic se na to dívá jak?
Měření na přes noc odstáté, dobité baterce by mělo větší vypovídací hodnotu kdyby jsi při něm měl rozsvícená potkávací světla.
Nebylo by též od věci změřit klidový odběr vozu, aby ti ten vadný regulátor navíc nežral baterku .
Měření na přes noc odstáté, dobité baterce by mělo větší vypovídací hodnotu kdyby jsi při něm měl rozsvícená potkávací světla.
Nebylo by též od věci změřit klidový odběr vozu, aby ti ten vadný regulátor navíc nežral baterku .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Tady bych si tipnul 50% vadný regulátor a odzkoušel bych nejprve nabíjení (krátce max. 5 min) s dobrým akumulátorem. Zesulfatovaný aku by mohl být těch druhých 50%.Koko Loko píše:Na 99% vadný regulátor . Nepředpokládám, že máš možnost si vymontovaný regulátor na stole odzkoušet / přeměřit. Takže nezbývá nic jiného než doporučit výměnkaření nebo to dát do servisu. Kolega autotronic se na to dívá jak?
Toto je druhá možnost. Pokud aku neutahne potkávací světla alespoň 3 hodiny, je vadný.Koko Loko píše:Měření na přes noc odstáté, dobité baterce by mělo větší vypovídací hodnotu kdyby jsi při něm měl rozsvícená potkávací světla.
Nebylo by též od věci změřit klidový odběr vozu, aby ti ten vadný regulátor navíc nežral baterku
Ani změření klidového odběru není marné. Ideální by bylo změřit nabíjecí proud, ale to se musí umět, jinak "odpráskneš" ampérmetr.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: alternator
Pánové,škoda že už tu nejsou kladní bludišťáci.
Než to všechno začneme rešit-jak udělám krátkodobou "konverzi" + a - pólů?Postačí čtverka drát?
Než to všechno začneme rešit-jak udělám krátkodobou "konverzi" + a - pólů?Postačí čtverka drát?
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Cože?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Končím - už "nevládzem".
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.