První Granty v ČR

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7262
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od valda1971 »

Majo píše:a navyse to nejede, nesviti a netroubi moc dlouho - tedy rozpadne se to hodne brzo :lol:
Klucí - upřímně - když ji tak kritizujete / kdo jste v ní jel ????????????? Já k ní sice výhrady mám také, ale s jízdou jsem byl spokojenější, než v těch samých km co měla ujeto Priora :wink: "Kulicak" - Petře, trochu jsi mne "naštval" :lol: -Priora aspoň co mám, je proti té základní Grantě "Luxus" :) Aspoň v interiéru :)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Majo »

Valdo, vsak sranda :wink: Ja na Ladu nadavam stale a tolerujem to aj u inych majitelov, ale ked to skusi niekto "zvonku" tak sa bijem do prs ake je to uzasne auto :lol: Kvoli funny fotke testovacieho panacka co nechcel na crashtest do Priory ma skoro vykazali z BMWklubu a par ludi mi chcelo dat na drzku :lol:

Ale ruku na srdce: fakt mate pocit, ze v Grante bude nieco uzasne zmenene? Vsetci predsa vieme, ze kazde vylepsenie "krabice" vlastne znamena krok spat :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
KULICAK
Příspěvky: 295
Registrován: pát kvě 17, 2013 12:47
Bydliště: Neratovice

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od KULICAK »

Tak to mě mrzí Láďo že sem nepreferoval Prioru :D ,nějak sem načichl Kalinou v základní výbavě.Je pravda,že výbava Granty je hodně očesaná,tak možná na výbavu nemám ten správný náhled. :D.Jinak co se týče nových 16V motorů v Ladách,tak by se potkávat při přetržení rozvodového řemene taky už neměli(informace ze Sadské) a pokud se dodržuje servis,tak taková situace ani nenastane.
Obrázek

Лада - это красивый и верный автомобиль

Obrázek
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Tommel »

Tak pokuď při nových 16V vyřešili tento problém, tak pak už 8V není lepší v ničem :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od veliz »

Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivější. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6561
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od JmJ »

veliz píše:Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivějš
í. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
No jo, nejlepsi bojovy vuz je zebrinak. Gula proleti, skody nenarobi.

8 v ma v nizkych otackach absolutne vyssi tocivy moment, nez 16 v? Rekneme u 1.5 v desitkach?
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Tommel »

Ano na jizdu napřiklad po městě je 8V vhodnějši, ale co se tyče jizdý mimo město tak rozhodně 16V, už jen předjižděni je s 16V značně rychlejši a tím pádem i bezpečnější :wink: . Když srovnám xx tisic km v 2112 8V vs Priora 16V, co se tyče města tak je ten 8V fakt lepši, ale jak se dostaneme mimo město a nebo se potřebuje výkon, tak jasně vede 16V a to je prostě fakt :wink:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Majo »

Do Nivy sa montuju 8V motory z jedineho dovodu. Nikomu sa na 40rokov stary blok nechce/neoplati vymyslat novu hlavu. To je cele. To, ze to ide lepsie v nizsich je dane uhlom otvarania ventilov a nie tym ze je vacka jedna alebo dve ani tym ze je ventilov 8 alebo 16. Aj 16V vacky by sa dali spravit tak aby to malo lepsi krutak v nizkych otackach....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od zelvotron »

Budeš se divit, ale je. Parní stroj táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivější. Šoupátka méně zatěžují rozvodové tyče než ventily. Proto se většinou potkávají motory s vnitřním spalováním. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se do parních lokomotiv montují parní stroje.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10557
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Luděk Musil »

zelvotron píše:.... Ne nadarmo se do parních lokomotiv montují parní stroje.
Si dovolím malé OT: a když se do parní lokomotivy namontuje dieselagregát - bude to ještě parní lokomotiva :?: :idea: :lol: L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od zelvotron »

JmJ píše:
veliz píše:Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivějš
í. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
No jo, nejlepsi bojovy vuz je zebrinak. Gula proleti, skody nenarobi.

8 v ma v nizkych otackach absolutne vyssi tocivy moment, nez 16 v? Rekneme u 1.5 v desitkach?
Řekl bych že do cca 3000 otáček je to cca nastejno, pak začíná mít navrch 16v. Subjektivně ovšem se v nižších otáčkách a při rozjezdu chová příjemněji 8v, to je pravda, proto se s tím i líp jezdí po městě, ale má i jinou lamelu a možná i přítlačák, což taky může dělat rozdíl při rozjezdech.

Tahle nová 8v je myslím do granty dobrý motor, vzhledem k určení auta, jednoduchý, levný, lehčí jak 16v, papírově má v podstatě stejný hodnoty jako 16v v desítkách a osmiventily od lady díky svojí krátkozdvihovosti nejsou ani ve vyšších otáčkách špatný. A tak už zbejvá jen tvrdej a hlučnej chod oproti 16v a jestli to se jim podařilo vyřešit to odlehčenou pístní skupinou jak slibovali, tak si myslím že to bude fajn motorizace.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Laďuša »

Proč vlastně eště nedělají 24v?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6561
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od JmJ »

Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
To netusim, ale 20v se dela. Nebo i 60v v pripade 12 valce :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Cory »

Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
Kto by to doma zabrusoval? :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od zelvotron »

Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
To je naprd, sice by se ušetřila měď, ale zase bys musel mít dvě baterky jak v náklaďáku.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Granta“