Klucí - upřímně - když ji tak kritizujete / kdo jste v ní jel ????????????? Já k ní sice výhrady mám také, ale s jízdou jsem byl spokojenější, než v těch samých km co měla ujeto Priora "Kulicak" - Petře, trochu jsi mne "naštval" -Priora aspoň co mám, je proti té základní Grantě "Luxus" Aspoň v interiéruMajo píše:a navyse to nejede, nesviti a netroubi moc dlouho - tedy rozpadne se to hodne brzo
První Granty v ČR
Moderátor: Moderátoři
Re: První Granty v ČR
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: První Granty v ČR
Valdo, vsak sranda Ja na Ladu nadavam stale a tolerujem to aj u inych majitelov, ale ked to skusi niekto "zvonku" tak sa bijem do prs ake je to uzasne auto Kvoli funny fotke testovacieho panacka co nechcel na crashtest do Priory ma skoro vykazali z BMWklubu a par ludi mi chcelo dat na drzku
Ale ruku na srdce: fakt mate pocit, ze v Grante bude nieco uzasne zmenene? Vsetci predsa vieme, ze kazde vylepsenie "krabice" vlastne znamena krok spat
Ale ruku na srdce: fakt mate pocit, ze v Grante bude nieco uzasne zmenene? Vsetci predsa vieme, ze kazde vylepsenie "krabice" vlastne znamena krok spat
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: První Granty v ČR
Tak to mě mrzí Láďo že sem nepreferoval Prioru ,nějak sem načichl Kalinou v základní výbavě.Je pravda,že výbava Granty je hodně očesaná,tak možná na výbavu nemám ten správný náhled. .Jinak co se týče nových 16V motorů v Ladách,tak by se potkávat při přetržení rozvodového řemene taky už neměli(informace ze Sadské) a pokud se dodržuje servis,tak taková situace ani nenastane.
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Tak pokuď při nových 16V vyřešili tento problém, tak pak už 8V není lepší v ničem
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: První Granty v ČR
Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivější. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: První Granty v ČR
No jo, nejlepsi bojovy vuz je zebrinak. Gula proleti, skody nenarobi.veliz píše:Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivějš
í. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
8 v ma v nizkych otackach absolutne vyssi tocivy moment, nez 16 v? Rekneme u 1.5 v desitkach?
VAZ 2104 1.3 1989
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Ano na jizdu napřiklad po městě je 8V vhodnějši, ale co se tyče jizdý mimo město tak rozhodně 16V, už jen předjižděni je s 16V značně rychlejši a tím pádem i bezpečnější . Když srovnám xx tisic km v 2112 8V vs Priora 16V, co se tyče města tak je ten 8V fakt lepši, ale jak se dostaneme mimo město a nebo se potřebuje výkon, tak jasně vede 16V a to je prostě fakt
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: První Granty v ČR
Do Nivy sa montuju 8V motory z jedineho dovodu. Nikomu sa na 40rokov stary blok nechce/neoplati vymyslat novu hlavu. To je cele. To, ze to ide lepsie v nizsich je dane uhlom otvarania ventilov a nie tym ze je vacka jedna alebo dve ani tym ze je ventilov 8 alebo 16. Aj 16V vacky by sa dali spravit tak aby to malo lepsi krutak v nizkych otackach....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: První Granty v ČR
Budeš se divit, ale je. Parní stroj táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivější. Šoupátka méně zatěžují rozvodové tyče než ventily. Proto se většinou potkávají motory s vnitřním spalováním. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se do parních lokomotiv montují parní stroje.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10567
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Si dovolím malé OT: a když se do parní lokomotivy namontuje dieselagregát - bude to ještě parní lokomotiva L.zelvotron píše:.... Ne nadarmo se do parních lokomotiv montují parní stroje.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: První Granty v ČR
Řekl bych že do cca 3000 otáček je to cca nastejno, pak začíná mít navrch 16v. Subjektivně ovšem se v nižších otáčkách a při rozjezdu chová příjemněji 8v, to je pravda, proto se s tím i líp jezdí po městě, ale má i jinou lamelu a možná i přítlačák, což taky může dělat rozdíl při rozjezdech.JmJ píše:No jo, nejlepsi bojovy vuz je zebrinak. Gula proleti, skody nenarobi.veliz píše:Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivějš
í. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
8 v ma v nizkych otackach absolutne vyssi tocivy moment, nez 16 v? Rekneme u 1.5 v desitkach?
Tahle nová 8v je myslím do granty dobrý motor, vzhledem k určení auta, jednoduchý, levný, lehčí jak 16v, papírově má v podstatě stejný hodnoty jako 16v v desítkách a osmiventily od lady díky svojí krátkozdvihovosti nejsou ani ve vyšších otáčkách špatný. A tak už zbejvá jen tvrdej a hlučnej chod oproti 16v a jestli to se jim podařilo vyřešit to odlehčenou pístní skupinou jak slibovali, tak si myslím že to bude fajn motorizace.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Proč vlastně eště nedělají 24v?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: První Granty v ČR
To netusim, ale 20v se dela. Nebo i 60v v pripade 12 valceLaďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: První Granty v ČR
Kto by to doma zabrusoval?Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: První Granty v ČR
To je naprd, sice by se ušetřila měď, ale zase bys musel mít dvě baterky jak v náklaďáku.Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.