Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Dobře, ale na válečku jsou 2 vývody, trubka z HBV musí jít na ten zadní (dál od tlačné tyčky) a z toho předního to pokračuje dozadu k nápravě. Pak to musí jít odvzdušnit normálně.
Na odvzdušnění je jedno, jaký máš brzdy, musí to jít obojí. Akorát to bude mít nižší účinnost než kotouče.
Tak popiš co ti to dělá, třeba se něčeho dobereme.
terba asi 3-krat slapnut na brzdu aby to brzdilo, do vtedy nebrzdi ani rucna, brzdovy pedal je pruzny, odvzdusnoval som to, skusim este raz, ďakujem za kazdu radu.
rucnu mas napojenu na tie iste brzdove valceky ako prevadzkove brzdy? Cez nejake Tcko? Totiz ked pridas dalsie trubky a dalsi valcek na ten isty okruh musis natlakovat vacsi objem - navyse ked stlacis noznu tak ten valcek rucnej moze tlak pustat spat do nadrzky a naopak pri zatiahnuti rucky sa moze tlak vracat cez HBV....
Navyse zadne brzdove valceky mas samostelovacie(05)? Lebo to znie akoby boli 01tkove a zle nastavene oblozenia a preto musis stlacit viac krat.
A ani si nenapisal ake mas auto. Moc nam toho prezradit nechces, na to aby sme radili, potrebujeme viac nez taketo vykriky do tmy.
Najvhodnejsie pri zachovani origo brzd by bolo odstranit rozperku v spodnej casti bubnu a nahradit ju dalsim samostelovacim brzdovym valcekom. Aby si mal oddeleny okruh na rucnu a noznu brzdu.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Majo píše:... odstranit rozperku v spodnej casti bubnu a nahradit ju dalsim samostelovacim brzdovym valcekom... .
Majo - to je super myšlenka . Máš to tak prakticky udělaný u nějakýho svýho auta?
Představu, jak by to mělo vypadat - mám, ale zajímaly by mě nějaký momentální výsledky. L.
spravene to sice nemam, ale viem si to vcelku dobre predstavit, zrovna mam rozobrate zadne brzdy na chevy. Ja som u bubnovych brzd naprosto spokojny s ucinnostou lankovej rucnej brzdy. Problemy s rucnou mam skor u kotucovych brzd. Tam som videl riesenia na hydraulicku rucku vzdy cez druhe brzdove strmene. A to zas na moj vkus vyzera trosku smiesne
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4