Nový kohout topení
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: stř čer 01, 2005 12:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
čistě náhodou, nemá to 2101 a 2103(6) obráceně? Mám takovej dojem, že joJelen píše:To je myslim dobře, ne?LukasJachim píše:topení bylo otevřený při páčce nejvíc vpravo
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Kohout ano, páčky topení ne...já montoval do 2101 palubku 2106 a dle obrázku na palubce (zavřeno, otevřeno) jsem to měl přesně obráceně...po namontování páček z 2106 už to bylo OK.Nulašestka píše:To asi ne,navíc kouhout je jeden na všechny modely.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Jo tak to bude asi ono... přehozená horní páčka s dolní . Já jen vím, že to je jinak....Nulašestka píše:Tak ve Streetfirově 2101 je to tak že doprava otevřeno,takže jako v 06,jenže má nahoře tu na vzduch a dole tu na topení,kdežto v 06 to mám naopak,Mein Gott to je bordel...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
no moja skusenost s kohutmi kurenia asi taka, ze povodne vydrzali 10-20rokov, dalsie zakupene od par hodin az po par dni. Teraz som asi po piatich vymenach narazil na jeden, co drzi prave je asi rok od montaze a furt ho pouzivam. Z casu na cas nejde zavriet, cize vonku 30 st a ja si este kurim ale hlavne ze netecie. Vodovodny kohut tam mam A`la myso, cize v motorovom priestore 3/8 medzi hadicami. Ale mam ho tam iba koli moznej poruche aby som mohol zavriet privod keby zacal tento cert rusky tiect.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: stř čer 01, 2005 12:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový kohout topení
Tak se přidávám do klubu. Nejdřív šplouchání, pak jsem si všimnul vody u spolujezdce. A pak kouř z topení. Ale že to bylo, jak kdyby tam někdo lil vodu ze sklenice. Co teď. Prej nějak provizorně propojit hadicema. Není tu někde návod?
Dík
Dík
Lada 2107 (bohužel už není)), toyota carina e, toyota picnic, toyota starlet
Re: Nový kohout topení
Odpoj od topení hadice - z motorového prostoru, strč do nich šroub a utáhni spony. Topení tak vyřadíš.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Nový kohout topení
Vašátor píše:Odpoj od topení hadice - z motorového prostoru, strč do nich šroub a utáhni spony. Topení tak vyřadíš.
Díky. V sobotu jsem to odpojil. Teď se to vrací rovnou zpátky. Teď ještě nějak vyměnit tu membránu v pumpě, ale nějak se mi do toho nechce, aby to ještě někdy jezdilo Ale už na to všechno mám, jen se vzmužit a jí to zkusit.
Lada 2107 (bohužel už není)), toyota carina e, toyota picnic, toyota starlet
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Nový kohout topení
V sz jsem byl požádán o návod na výměnu u hranatce (nevím tedy proč zrovna já), moc si to ale již nepamatuji. Je dobré k tomu mít nástrčkové klíče "8" a "10", mě se velmi osvědčil do pravého úhlu ohlý tenký nástrčný klíč "10" . Jako vhodná poloha technika se mi jevilo ležení zády na prahu se zakloněnou hlavou a rukma nahoře . Hlavně nic nedělej s výdechy topení směrem k bočním oknům. Je to náročné na opětovnou montáž a nervovou soustavu.
- odpustit vodu aby výměník nebyl zaplaven
- odpojit horní a dolní hadici, sejmout gumovou průchodku z přepážky
- demontovat poličku pod palubovkou, drží dvěma šrouby v tělese topení, dvěma v bočnici u dveří a tuším, že dvěma v motorové přepážce
- odpojit ovládací táhlo kohoutu a sponu přidržující trubky
- povolit a odmontovat dvě matky co drží kohout topení na výměníku a i se vstupní trubičkou vyjmout ven
- styčné plochy očistit a dát nová těsnění, jedno je mezi kohoutem a výměníkem, druhé mezi kohoutem a trubkou
Zpětná montáž v obráceném pořadí, jistě mne někdo rád doplní.
- odpustit vodu aby výměník nebyl zaplaven
- odpojit horní a dolní hadici, sejmout gumovou průchodku z přepážky
- demontovat poličku pod palubovkou, drží dvěma šrouby v tělese topení, dvěma v bočnici u dveří a tuším, že dvěma v motorové přepážce
- odpojit ovládací táhlo kohoutu a sponu přidržující trubky
- povolit a odmontovat dvě matky co drží kohout topení na výměníku a i se vstupní trubičkou vyjmout ven
- styčné plochy očistit a dát nová těsnění, jedno je mezi kohoutem a výměníkem, druhé mezi kohoutem a trubkou
Zpětná montáž v obráceném pořadí, jistě mne někdo rád doplní.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107