Beruška
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška
No, zatím Beruška startuje bez problémů, zítra má chcát, tak schválně
Zatím jsou favoritem lambda sondy
Zatím jsou favoritem lambda sondy
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Beruška
Tak jsem vyčistil blok kolem svíček a vysokonapěťové kabely. Při té příležitosti jsem zjistil, že ty kabely nejsou černé (před) ale světle modré (po). Po noční bouřce to ráno chytlo bezproblémů napoprvé. Jen jestli bylo dost mokro
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška
Hlásím, že jsem opět mimo. Odpoledne den po bouřce jsem nenastartoval. Nikde není nic zasviněné, kabely jsou nové, zatím se mi tu nemotal nikdo poblíž, abych se kouknul, jestli to hází jiskru mimo nebo vůbec.
Jinak když tuhle lilo a já jel v dešti, nastartoval jsem bez problémů za deště i večer po něm, vypadá to, jako kdyby to souvislo s nějakou striktní vlhkostí vzduchu, nevim ...
Benzín tam podle všeho jde.
Může to být ještě něco jiného než zapalovací blok? Nechce se mi ho ani sundavat ...
Jinak do homokineťáku pan Nedbal nacpal tolik vazelíny, že je od ní zaflákaný celý disk ... doufám, že ta manžeta zase nerupla, nebo že jí nerozříznul střep z té desky, co jsem tuhle v lijáku nabral na plocho na dálnici - rozbil LP mlhovku, světlo přežilo, nárazník odřený. Nadával jsem jako špaček ... jel jsem za autem v levém pruhu, najednou se zpod něj vynořila nějaká plastová deska asi 100x50cm, otočila se na výšku, prásk, a zahučela pod auto ...
Sklo mlhovky ok, ale je hnutá nahoru a ztratil se plastový dekl, navíc jsou vylámané asi všechny šrouby krom jednoho
Beztak svítily blbě, musím sehnat jiné ...
Jinak když tuhle lilo a já jel v dešti, nastartoval jsem bez problémů za deště i večer po něm, vypadá to, jako kdyby to souvislo s nějakou striktní vlhkostí vzduchu, nevim ...
Benzín tam podle všeho jde.
Může to být ještě něco jiného než zapalovací blok? Nechce se mi ho ani sundavat ...
Jinak do homokineťáku pan Nedbal nacpal tolik vazelíny, že je od ní zaflákaný celý disk ... doufám, že ta manžeta zase nerupla, nebo že jí nerozříznul střep z té desky, co jsem tuhle v lijáku nabral na plocho na dálnici - rozbil LP mlhovku, světlo přežilo, nárazník odřený. Nadával jsem jako špaček ... jel jsem za autem v levém pruhu, najednou se zpod něj vynořila nějaká plastová deska asi 100x50cm, otočila se na výšku, prásk, a zahučela pod auto ...
Sklo mlhovky ok, ale je hnutá nahoru a ztratil se plastový dekl, navíc jsou vylámané asi všechny šrouby krom jednoho
Beztak svítily blbě, musím sehnat jiné ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Beruška
Taka kontrolna otazka...precistil a prestriekal si vsetky konektory suvisiace s riadenim motora?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška
Neočistil a neprostříkal - všechny jsou čisté a bez korozel, od výroby lehce mázlé čímsi bílým. Ale kontroloval jsem je, několikrát.
Podstatné ale je, že když už to chytne, motor bez problémů běží. Je to jako kdyby se někde něco zasekávalo. S plným plynem to ale taky nenastartuje, tak si myslím, že to je někde v elektrice. Ale nemám Saxany ruce, teď už je v podezření zapalovací blok ... potřebuju někoho, kdo mi otočí klíčkem
Podstatné ale je, že když už to chytne, motor bez problémů běží. Je to jako kdyby se někde něco zasekávalo. S plným plynem to ale taky nenastartuje, tak si myslím, že to je někde v elektrice. Ale nemám Saxany ruce, teď už je v podezření zapalovací blok ... potřebuju někoho, kdo mi otočí klíčkem
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Beruška
s plnym plynom nenastartujes vobec, vtedy si to mysli, ze meriac tlaky a odpoji vstrekovace a asi aj zapalovaci blok.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Beruška
Ano, cital som o tom a aj skusal na svojej 05.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Beruška
Tak to sem nevěděl, ale zase to není taková ostuda, když to nevěděl ani Putin
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška
Čili žádný rozdíl
Prostě nenastartuju vůbec.
Jinak zapalovací blok jsem včera sundal, krom orezlého jádra cívek jsem na něm nic podezřelého neviděl.
Po asi 20 pokusech v různých dnech musím dobít baterku :/
Prostě nenastartuju vůbec.
Jinak zapalovací blok jsem včera sundal, krom orezlého jádra cívek jsem na něm nic podezřelého neviděl.
Po asi 20 pokusech v různých dnech musím dobít baterku :/
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška
https://picasaweb.google.com/lh/photo/D ... directlink
Hola, tak jsem konečně sehnal druhé ruce, vyndal svíčku i s kabelem, a zkusil protočit motor se sousedem.
Žádná jiskra, nic. Jinak na konektoru do zapalovacího bloku je 12V na prostředním kontaktu, ostatní skoro nic (občas probliklo 0,2V na měřáku).
Může to být něčím jiným než zapalovacím blokem? https://picasaweb.google.com/1034647282 ... 8404662562
Hola, tak jsem konečně sehnal druhé ruce, vyndal svíčku i s kabelem, a zkusil protočit motor se sousedem.
Žádná jiskra, nic. Jinak na konektoru do zapalovacího bloku je 12V na prostředním kontaktu, ostatní skoro nic (občas probliklo 0,2V na měřáku).
Může to být něčím jiným než zapalovacím blokem? https://picasaweb.google.com/1034647282 ... 8404662562
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Beruška
To je ten 3-pinovy zapalovaci blok..on to vlastne nie je zapalovaci blok, ale zdvojena cievka...je tam trvalych +12V a RJ do nich pusta -12V...obdoba cievky na klasike. Tie starsie vacsie bloky mali 4-pinovy konektor a obsahovali v sebe elektroniku a RJ davala do bloku len signal, (asi 5V) a spinacie tranzistory boli v zapalovacom bloku. Takze bud odchadzaju cievky, alebo rovno RJ. Takuto cievku mam doma, pouzitu, no nevyuzitu. Nova stoji viac ako o polovicu menej ako zapalovaci blok (4-pinovy)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška
CS AutoLada mi ho chce prodat za 5000 Kč rovných, tak mi ho dodá soused, co dělá u Fordů za pěkných 1020 Kč
Do Ladakrámu ale pojedu pro tu mlhvoku, za tu chcou zase jen 345 Kč i s deklem.
Do Ladakrámu ale pojedu pro tu mlhvoku, za tu chcou zase jen 345 Kč i s deklem.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Beruška
Ten "zapalovaci blok" stoji na UA 25-30e
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Beruška
Hlásím, že Beruška s novým "blokem" od Bosche za 1020 Kč startuje úplně bez problémů
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).