Také jsem podezříval plastové patice a la západní technologie, ale nakonec to byl konektor, kterým je ta skupinová svítilna připojená. Nestačí vyčistit, je třeba v něm napružit jednotlivé kontakty. Opravdu to pomohlo, od té doby mám klid už několik let.
Proč se úbytek chladící a ostřikovací kapaliny neindikuje za jízdy také nechápu, ale aspoň něco (většina aut nemá nic). Málo cest je tak dlouhých, aby před jízdou kontrolka nesvítila a během jízdy úplně došla kapalina (kolikrát se vám to stalo?). Náhlý únik chladící kapaliny poznáš i bez kontrolky - ozve se rána a ve zpětném zrcátku uvidíš oblak páry.
Že to na poruchu osvětlení upozorňuje okamžitě to chápu - neměl bys pokračovat v jízdě, neb vozidlo není způsobilé...
S kontrolou destiček to nedomysleli, drátky k destičkám jsou moc krátké a konektory to chce otočit (samice nahoru, samec dolu - prostě klasika
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
) případně utěsnit.
U čidla oleje pozor - je hned pod filtrem a při jeho povolování ho můžete nechtěně ulomit.