Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Kontrolní panel: Vždy po ujetí asi 1 km se rozbliká a zapípá ta kontrolka zadních světel. Je jedno jestli při tom brzdím nebo ne. Svítím vždy, je zimní období.
Stěrače: Vyléčily se sami, zatím nebudu nic rozebírat, prostě to cykluje. Není žádná souvislost mezi teplotou, vlhkostí nebo vůlí v přepínači.
Startování: Stále nic moc, s přidáním plynu na poprvé, jinak to normálně nechytne.
Ostatní funguje, až to není možné
Stěrače: Vyléčily se sami, zatím nebudu nic rozebírat, prostě to cykluje. Není žádná souvislost mezi teplotou, vlhkostí nebo vůlí v přepínači.
Startování: Stále nic moc, s přidáním plynu na poprvé, jinak to normálně nechytne.
Ostatní funguje, až to není možné
Dodge Avenger 2.0 VVT
Už mě to pocvičilo hodněkrát. Když jsem přišel dozadu, kolikrát se mi stalo, že všechno svítilo...... Ale po čase se místo blbého dotyku vždy našlo tím, že přestalo svítit úplně. Na brzdovky používám kolík od M-locku zapřenej mezi pedál a palubku. Někdy stačí poklepání na lampu a ona zhasne, čímž zase blbej dotek najdu... Tedy shrnuju, prudí mi to vždy správně. Myslím, že se tu zatím nikdo s blbým vyhodnocováním neobjevil.
Byl bys první. Jiřího to už nakrklo natolik, že nainstaloval objímky ze Š120 a je v pohodě....
Byl bys první. Jiřího to už nakrklo natolik, že nainstaloval objímky ze Š120 a je v pohodě....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
ty 10W zaroffky jsou tam v teh debilnich zkur... plastovejch paticich s tema pseudoplosnnejma spojema ktere tam vedou elektriku.. misto poctivzho pera je tam unutej kus plastu ktery tlaci zarovku do bajonetove objimky. zarovka si vlastnim teplem vydlabe po cese deli ryhy v objimce a je po kontaktu..
fotky meho reseni jsem uz publikoval .. zrovna minuly tyden mi to zahlasilo problem .. ale to odesla zarovka ))
fotky meho reseni jsem uz publikoval .. zrovna minuly tyden mi to zahlasilo problem .. ale to odesla zarovka ))
blby vyhodnocovani.. to ne ale samotny princip vyhodnocovani je na hov... buzeruje to jen kvuli svetlum hladina v ostrikovaci umi klesnout na nulu a zarve to az když znova startuju. totez hladina chladici kapaliny.
Kvuli nesvitici zarovce zastavit nemusim ale rve to hned , Kvuli rychlemu ubytku chladici kapaliny bych zastavil moc rad:-) abych nezkurvil motor. a kdyby mi to na dalnici reklo ze mam malo kapaliny do ostrikovace vubec bych se nezlobil. vic bych s ni setril a na nejake pumep bych dokoupil.. takhle me to to vypece treba za deste pri predjizdeni:-(
no a dalsi perlicka.. indikace brzd je tam taky na hovno .. draty se urvou hned po 5000km, kontrolka na bezpecnostni pasy zapojena neni.. tak snad ta kontrolka oleje.......to je jediny co tam ma cenu (jenze na olej se taky clovek obcas kouka na merce) je to panel na zakryti volneho mista v palubce:-)
Kvuli nesvitici zarovce zastavit nemusim ale rve to hned , Kvuli rychlemu ubytku chladici kapaliny bych zastavil moc rad:-) abych nezkurvil motor. a kdyby mi to na dalnici reklo ze mam malo kapaliny do ostrikovace vubec bych se nezlobil. vic bych s ni setril a na nejake pumep bych dokoupil.. takhle me to to vypece treba za deste pri predjizdeni:-(
no a dalsi perlicka.. indikace brzd je tam taky na hovno .. draty se urvou hned po 5000km, kontrolka na bezpecnostni pasy zapojena neni.. tak snad ta kontrolka oleje.......to je jediny co tam ma cenu (jenze na olej se taky clovek obcas kouka na merce) je to panel na zakryti volneho mista v palubce:-)
Možná to chce víc vody. Naposled se mi to ozvalo, když jsem projížděl na jedničku na cca 3500otáček asi 20m dlouhou cca 10cm hlubokou louží. Nebyla sice nasolená, ale signalizovalo to. Té vody musí být fakt hodně. Například voda tekoucí ve vyjeté koleji. Tam je té vody sice míň, ale zase musí být nasolená. Je to skutečně jediné čidlo, které mě opravdu baví a nesere mě, když pípá. Souhlas s Jiřím.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Tak jsem si dal včera tu práci a všechny patice jsem vyndal a kontakty pročistil, včetně těch objímek. A teď ráno to zapípalo hned po startu. Tak jsem vylezl a zkouknul to a nešla levá obrysovka. Tak jsem s tím opět zavrklal a bylo. Po příjezdu do jobu zas nic. Asi budu muset provést něco podobného jako Jiri.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Stejný problém právě probírají i v Rusku:
http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t=87447
http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t=87447
Dodge Avenger 2.0 VVT
ja mel v originale 3 patice BA15S a obrysova zarovka 10W vypadala takhle ttp://www.lampbulbs.com.tw/images/products/autolamp/20.gif
a co tam mas ty?
a co tam mas ty?
Také jsem podezříval plastové patice a la západní technologie, ale nakonec to byl konektor, kterým je ta skupinová svítilna připojená. Nestačí vyčistit, je třeba v něm napružit jednotlivé kontakty. Opravdu to pomohlo, od té doby mám klid už několik let.
Proč se úbytek chladící a ostřikovací kapaliny neindikuje za jízdy také nechápu, ale aspoň něco (většina aut nemá nic). Málo cest je tak dlouhých, aby před jízdou kontrolka nesvítila a během jízdy úplně došla kapalina (kolikrát se vám to stalo?). Náhlý únik chladící kapaliny poznáš i bez kontrolky - ozve se rána a ve zpětném zrcátku uvidíš oblak páry.
Že to na poruchu osvětlení upozorňuje okamžitě to chápu - neměl bys pokračovat v jízdě, neb vozidlo není způsobilé...
S kontrolou destiček to nedomysleli, drátky k destičkám jsou moc krátké a konektory to chce otočit (samice nahoru, samec dolu - prostě klasika ) případně utěsnit.
U čidla oleje pozor - je hned pod filtrem a při jeho povolování ho můžete nechtěně ulomit.
Proč se úbytek chladící a ostřikovací kapaliny neindikuje za jízdy také nechápu, ale aspoň něco (většina aut nemá nic). Málo cest je tak dlouhých, aby před jízdou kontrolka nesvítila a během jízdy úplně došla kapalina (kolikrát se vám to stalo?). Náhlý únik chladící kapaliny poznáš i bez kontrolky - ozve se rána a ve zpětném zrcátku uvidíš oblak páry.
Že to na poruchu osvětlení upozorňuje okamžitě to chápu - neměl bys pokračovat v jízdě, neb vozidlo není způsobilé...
S kontrolou destiček to nedomysleli, drátky k destičkám jsou moc krátké a konektory to chce otočit (samice nahoru, samec dolu - prostě klasika ) případně utěsnit.
U čidla oleje pozor - je hned pod filtrem a při jeho povolování ho můžete nechtěně ulomit.