To nevadí, Radkova oprava se prozatím ukazuje jako spolehlivá. Se zapalováním nebyl žádný problém. V sobotu hned po opravě jsem vyjel z Mladé Boleslavi do Benátek nad Jizerou, odtamtud do Kutné Hory. Tam jsme přespali a dopoledne za babičkou.
Příbuzenstvo se sešlo na počest jejích 81. narozenin a nevím, co vzbudilo větší rozruch - jestli to, že ten starej vergl ještě jezdí nebo to "že nevypadá tak špatně" (většina rodiny si ho léta představovala jako hromadu šrotu) nebo jestli byli nejvíc v šoku z toho, že hned po oslavě do něj sedám a jedu do Brna
Aby to nebylo jednoduchý, tak jsem musel ještě v Kolíně vyzvednout Radka MB a dovézt ho zahraničním vozem do Meziboří pro jeho vůz tuzemské výroby. Radek byl rád, že se veze, takže moc nahlas to neříkal, ale myslím, že touhle dobou v garáži objímá svou 1700 a pětikvalt

Kufr narvanej věcma a spolujezdec už je opravdu hodně znát. Další důvod proč nikoho nevozit!
Po vyložení Radka v Meziboří už jen cesta do Brna, kde jsem v centru naložil kamarády, zajel si vyložit bagáž, uklidit auto na přísně takjné místo a rychle do hospody
Samozřejmě jsem si v tom spěchu zapomněl opsat ujetou vzdálenost, ale cca to vychází na něco málo přes 300 km. Auto bez problémů, kromě nějakého divného zvuku, který zní jak nějaký klepající plech. Laborování nechám na Vaškovi, já na to nepřišel.
Spotřebu spočítám až dle km na tachmetru, ale je to pod 0,8 - to mě těší.
Bohužel jsem cestou několikrát zmoknul, takže auto je jak prase. S tím se bude muset do víkendu něco udělat :-/
A ještě fotečka servisního vozidla:
