Feiky píše: Jo ono to nějak pojede vždycky, já s tím autem jezdím v běžným provozu (kolony, zácpy, křižovatky), takže jsem se musel soustředit hlavně na to, aby byl normální volnoběh a na to aby se při brždění motorem pořád nezalíval benzínem a nebouchalo to ve výfuku, tzn. vyladění přechodu na volnoběh asi na postošedesátýosmýapůltý pokus:) Ale teď jsem za to taky rád (krom výkonu a hlubšího zvuku nepoznáš, že tam jsou:))...
Podle mě je to jistý druh úchylky mít tyto karbecy na běžné ježdění do krámu pro rohlíky
Ano ano je to úchylka,přiznávám se.Ale představ si to,jak budou čubrnět škodovkáři s tdi:-) co na to jejich pc.Já nemám rád elektroniku v autě.Motorku mám taky se čtyřma karbecama.Nevidím na tom nic špatnýho,vlastnit mazlíka tak trochu jiného ražení.Nebo mám raději překopat dacii logan,ble:-)
Tobě to aspon jezdí ,já si musím na pořádné svezení počkat,máš foto?Pošli.Včera jsem tam nasadil tlumiče od HP-sporting a vyměnil setrvák za odlehčenej 4,2kg:-).Jen čas ,ten mi chybí.
Je to moc pěkný až na tu autobaterii která ve předu nemá co dělááááááát. Dej ji dozadu, pude tam lépe studený vzduch a taky doporučuju omotávku svodu výfuku, není zas až tolik drahá a dost odstraní teplo.
Vzducháč nebude? Pokud ano, tak sou ty nátrubky moc dlouhé, měla by mezi nimi a hranu filtru být vzdálenost MIN 2.5cm
Ahoj,jak jsem psal je na tom ještě hodně šroubování.Baterka půjde dozadu.Filtry pořeším až po zimě.Ještě nemám ani napasovanou palubku a lak je zatím plechovkový nástřik.To bude ale jedna z posledních věcí,ale zatím vede černý mat.Podvozek je už komplet s HP-sporting.Akorát asi ještě vyhodím regulátor tlaku br.kapaliny,co je nad zad.nápravou.
a ako budu asi tak vediet, ze tam nejaky regulator ma byt? Da sa to odmontovat tak, ze po nom neostane ani stopy. A neverte tomu, ze vsetci technici maju Ziguly v malicku, nemaju ani paru co sa ako na ktory model/variant/vybavu montovalo. Hlavne sa netreba priznat, presne ako pise kolega, to tak uz vsetko bolo, tak to ma "zrejme" byt...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
To jste asi nepochopili na co se ptám. O kom mluvíte, kdo vás upozorní? Nerozumím. Já přece vím, že to tam má být a proč to tam má být. Tak mne zajímá, jak majitel vysvětlí ten záměr regulátor vyndat. Jendá se snad o technickou věc, tak, proč se vymlouvat, uhýbat, mlžit nebo lhát? Na to stačí druhé pohlaví. Evidentně si nekupujete karbecy a další věci do auta jen tak, má to nějaký smysl ne? Třeba zvednutí výkonu, za cenu zvednut spotřeby a ztráty kultory chodu. Nebo třeba implantace tvrdších pružin aby to lépe sedělo, nebo taky zadních kotoučovek z Poláka aby to lépe brzdilo. Tak jaký má opět smysl vyndat regulátor?
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba...