Rábu si můžete přijet poslechnout i ke mně do Karosy.
Už tam sice nejsou kolové redukce, ale je to klasická Rába se vším všudy a má dálkový převod - do rychla. Takže různé hučivé projevy při různých otáčkách a zátěži, spolu s převodovkou a motorem a hned se člověk vrací do dětských let, kdy se tímhle proháněl při jakékoliv jízdě autobusem.
A co teprve večer manipulačně z linky do garáže kus cesty po výpadovce. TIRáky kolem, nasvícené benzínky, paneláky kolem ubíhají rychle dozadu, Rába řve, pětka v převodovce Praga 5P80 jako obvykle piští, do toho ještě chrochtání Liazky a já s tím mám vždycky chuť najet na D1, pak to říznout na jih po E55 a ujet s ní do Itálie na Gargano, jako dřív ještě tak 13 let zpátky, kdy nás tam vozily právě sedmistovky.