Tak, tak. mayo udrel kladivom na klinec.mayo456 píše:toto čelo sa seriovo do Lady 2101 ani 21011 nemontovalo.nie je to žiaden medzi typ. Podľa mna je to len neskoršia náhrada, nd diel ktorý sa takto vyrábal.
Čuk a Gek (Veteráni)
Moderátor: Moderátoři
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Tak tu fotku jsem si uložil - zvětšil a dal bych krk na to, že je to tam vevařené (z 03) Na levé straně fota i výše.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
inšpirácia z 03 to môže byť ale takto sa to robilo v nejakej továrni ako nd. žiadna domáca úprava to nie je. neidel by som v tom ani zmysel.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Konečně jsem se dnes dokopal k tomu dát na modráka Žiguli zástěrky
Naposledy upravil(a) Jakub Metelka dne pon zář 17, 2012 16:11, celkem upraveno 1 x.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
pôvodné sú so znakom Lada. tieto budú nejaký dobový doplnok výrabaný v ČSSR
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Dnešní počasí se opravdu povedlo a bylo jako stvořené na projížďku
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Počasí začíná být pěkné ,tak se odvažuji k dlouho odkládané výměně kohoutu od topení.
Jelikož jsem to ještě nedělal ,tak bych Vás chtěl požádat o to jak postupovat a na co si dávat pozor
Děkuju
Jelikož jsem to ještě nedělal ,tak bych Vás chtěl požádat o to jak postupovat a na co si dávat pozor
Děkuju
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Mně to šlo dobře, když jsem odpojil hadice v motorovém prostoru a vyndal to celé ven z auta.
Doporučuju ještě i oddělat i vršek topení, vyčistit a namazat pant klapky vzduchu, aby se furt netrápil mechanizmus páček. Jindy než při jednom s kohoutem to dělat ani nejde.
Na jedničce luxus prostor a přístup, půjde to samo, jen si třeba zvykonout na hrozné polohy těla při práci. Odpustit kapalinu, hadr na zem, a nenechat kapalinu zatéct ani na podlahu, natož pod ni.
Hodně zdaru
Doporučuju ještě i oddělat i vršek topení, vyčistit a namazat pant klapky vzduchu, aby se furt netrápil mechanizmus páček. Jindy než při jednom s kohoutem to dělat ani nejde.
Na jedničce luxus prostor a přístup, půjde to samo, jen si třeba zvykonout na hrozné polohy těla při práci. Odpustit kapalinu, hadr na zem, a nenechat kapalinu zatéct ani na podlahu, natož pod ni.
Hodně zdaru
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Jak už psal Martin. Máš nulajedničku, což je pro výměnu kohoutu topení naprosto luxusní model. Tam to jde úplně samo.
Sice jde kohout vyměnit bez demontáže topení i dalších věcí okolo, (sám jsem to tak párkrát dělal) ale není to právě pohodlná práce. Ze zkušeností Ti radím, když už do toho vrtáš, tak vyndej celý výměník ven. Uvidíš, kolik je na něm nachytaného bor ehm smetí.
Postup je celkem jednoduchý. Vypustíš vodu, stáhneš hadice k topení z trubek, povolíš kovopryžovou průchodku čelní stěnou, odhákneš klipsny držící kastlík ventilátoru a ten sejmeš. Dávej přitom pozor na dráty! Dva přívodní (červený a modrý) odpojíš přímo z přepínače ventilátoru po jeho vydloubnutí z palubky. Černý (kostra) je pod levým předním šroubkem, co drží radiátor. Ten tedy (stejně jako ostatní tři) demontuješ a radiátor vč. plastového prstence sejmeš. Nakonec odpojíš bowden klapky. Po očištění, propláchnutí a výměně kohoutu namontuješ zpět. postup je jednoduchý. Stačí obrátit posloupnost předchozích kroků.
Ještě jedna rada na závěr. Kolem samotného radiátoru byl ve fabrice omotán pruh molitanu, který slouží jako těsnění a současně zabraňuje klechtání radiátoru v kastlíku. Ten budeš mít pochopitelně úplně rozpadený. Při montáži tam dej nový. Nejlépe uříznutý z mirelonu. Když to necháš tak, bude Ti radiátor v kastlíku za jízdy pěkně klechtat.
No a co dodat? Snad jen to, že výměna kohoutu topení je krásná odpočinková práce. U které jiné si můžeš tak pěkně lehnout na záda? Hlavně ať nedopadneš takhle: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 74#p198474
Sice jde kohout vyměnit bez demontáže topení i dalších věcí okolo, (sám jsem to tak párkrát dělal) ale není to právě pohodlná práce. Ze zkušeností Ti radím, když už do toho vrtáš, tak vyndej celý výměník ven. Uvidíš, kolik je na něm nachytaného bor ehm smetí.
Postup je celkem jednoduchý. Vypustíš vodu, stáhneš hadice k topení z trubek, povolíš kovopryžovou průchodku čelní stěnou, odhákneš klipsny držící kastlík ventilátoru a ten sejmeš. Dávej přitom pozor na dráty! Dva přívodní (červený a modrý) odpojíš přímo z přepínače ventilátoru po jeho vydloubnutí z palubky. Černý (kostra) je pod levým předním šroubkem, co drží radiátor. Ten tedy (stejně jako ostatní tři) demontuješ a radiátor vč. plastového prstence sejmeš. Nakonec odpojíš bowden klapky. Po očištění, propláchnutí a výměně kohoutu namontuješ zpět. postup je jednoduchý. Stačí obrátit posloupnost předchozích kroků.
Ještě jedna rada na závěr. Kolem samotného radiátoru byl ve fabrice omotán pruh molitanu, který slouží jako těsnění a současně zabraňuje klechtání radiátoru v kastlíku. Ten budeš mít pochopitelně úplně rozpadený. Při montáži tam dej nový. Nejlépe uříznutý z mirelonu. Když to necháš tak, bude Ti radiátor v kastlíku za jízdy pěkně klechtat.
No a co dodat? Snad jen to, že výměna kohoutu topení je krásná odpočinková práce. U které jiné si můžeš tak pěkně lehnout na záda? Hlavně ať nedopadneš takhle: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 74#p198474
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Díky moc .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Počasí se dnes v rámci možností umoudřilo a já se konečně odvážil k výměně kohoutu . Chvíli trvalo než jsme objevili správný postup ,ale pak už šlo vše jak po másle. Nový kohout ještě poctivý Sovětský je již na místě a autíčko topí jako zamlada .
Neodolal jsem a musel jsem ho po zimě protáhnout .
Neodolal jsem a musel jsem ho po zimě protáhnout .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Krása. U vás nenapadly závěje sněhu?
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Díky je to focené v sobotu ,kdy ještě počasí bylo uspokojivé
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čuk a Gek (Veteráni)
Zato ted je absolutně neuspokojivé až mě to už dovádí k šílenství.
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.