Jak už psal Martin. Máš nulajedničku, což je pro výměnu kohoutu topení naprosto luxusní model. Tam to jde úplně samo.
Sice jde kohout vyměnit bez demontáže topení i dalších věcí okolo, (sám jsem to tak párkrát dělal) ale není to právě pohodlná práce. Ze zkušeností Ti radím, když už do toho vrtáš, tak vyndej celý výměník ven. Uvidíš, kolik je na něm nachytaného bor ehm smetí.
Postup je celkem jednoduchý. Vypustíš vodu, stáhneš hadice k topení z trubek, povolíš kovopryžovou průchodku čelní stěnou, odhákneš klipsny držící kastlík ventilátoru a ten sejmeš. Dávej přitom pozor na dráty! Dva přívodní (červený a modrý) odpojíš přímo z přepínače ventilátoru po jeho vydloubnutí z palubky. Černý (kostra) je pod levým předním šroubkem, co drží radiátor. Ten tedy (stejně jako ostatní tři) demontuješ a radiátor vč. plastového prstence sejmeš. Nakonec odpojíš bowden klapky. Po očištění, propláchnutí a výměně kohoutu namontuješ zpět. postup je jednoduchý. Stačí obrátit posloupnost předchozích kroků.
Ještě jedna rada na závěr. Kolem samotného radiátoru byl ve fabrice omotán pruh molitanu, který slouží jako těsnění a současně zabraňuje klechtání radiátoru v kastlíku. Ten budeš mít pochopitelně úplně rozpadený. Při montáži tam dej nový. Nejlépe uříznutý z mirelonu. Když to necháš tak, bude Ti radiátor v kastlíku za jízdy pěkně klechtat.
No a co dodat? Snad jen to, že výměna kohoutu topení je krásná odpočinková práce. U které jiné si můžeš tak pěkně lehnout na záda?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hlavně ať nedopadneš takhle:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 74#p198474 ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)