211x

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Taky myslím, že s tou rzí, to není tak hrozný. Já o to jen odmítám "pečovat" osobně a nechávám to na Mělník a i tak to není tak zlé.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Nemáte problémy?

Příspěvek od Jarda »

Já teda problém měl. Zapoměl jsem při 60 tis. km vyměnit rozvodový řemen. Vyměnil jsem ho až při 68 tis. spolu se vzduch. filtrem, který již také trochu přesluhoval. :)
Naposledy upravil(a) Jarda dne pát dub 01, 2005 14:56, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Omluva

Příspěvek od Jarda »

To jsem tomu dal. Reagoval jsem na první příspěvek ze str. 1.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

problem

Příspěvek od Jiri »

no filtr to vydrzi bez problemu
a rozvodovy remen.. tusim ze se nic nestalo ..ne?
Jirka K

To: Speedy

Příspěvek od Jirka K »

Ahoj Speedy,
to co jsi viděl je VAZ 211x M, čili Modifikovaný. Taky se mi líbil (mimochodem podle mne ta kaplička je z Kaliny), tak jsem se zeptal dovozce, jestli by to nechtěl přivézt a on že ne :x
To Mko má taky jiný plechy vepředu, co se ti tak líbí ...

Mimochodem někde na německým webu jsem narazil na tuning 2110, ale byl takový svérázný, každopádně za poměrně dost peněz nabízeli výměnu cca 50 % plechu :) :D
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od Jarda »

Jasně že se nic nestalo (na pohled by tam ten rozvodový řemen mohl být dalších 60 tis. km), jen jsem trochu povyrostl v ramenou - měnil jsem to totiž sám, žena z toho byla na prášky, ale auto jezdí.
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od Jarda »

Tak koukám, že už mám fotečku, tak bleskovou reakci jsem nečekal. Díky.
A když už jsme u těch fotek, tak takhle to teď vypadá před naší bytovkou. No není to krásnej pohled? (Tedy jestli se mi podaří tam ty fotky vložit, minule mi to nešlo a pak druhý den koukám, že tam fotky jsou).

No tak to asi nepůjde. Mě to snad donutí sehnat nějaký www prostor zdarma. Proč je takový problém aby to sem šlo nakopírovat?
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

pouzivaj attachement.dnes som to doladil a malo by to fungovat 100%-e.
priklad:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

No jeste k tomu remenu.. nevim jaky predpis lady ale vsichni opravari doporucuji pri vymene remenu menit napinaci kladku. Me to tenkrat v servisu neudelali a malem bylo po motoru.
je sice pravda ze maloktere auto ma predepsano vymenu po 60 000km, vetsinou to je 75 -120 000km , VW u novych notoru dokonce po 180 000 ale kdo vi.. radsi o par tis km drive nez aby se to potkalo.

btw jak jste na tom se zivotnosti vyfuku? ja po 3 letech menil zadni kus ted (po 4) me asi ceka stredni.
Zadni jsem dal finsky, uvidime jestli vydrzi dele (stal stejne, je o poznani lehci)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Vyfuk

Příspěvek od Erik »

Já mám r. v. 2000, výfuk jsem měnil vloni na podzim. Ale už byl načatý delší dobu. Měnili mi ho u Pařízka a syna v Benešově. Velice vstřícný přístup. Neměli přímo na tenhle typ, dali tam ze Samary. Střední díl museli trochu prodloužit a pak převařit několik úchytů. A celé včetně práce za 2 tisíce Kč. Zatím jsem moc spokojen. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Nestartuje

Příspěvek od Erik »

Právě mi volala manželka, že nestartuje auto. Když sepne klíček, tak tam něco cvaká (takové trrrrrr - slyšel jsem to jen přes mobil). Mě se jednou stalo, že jsem měl nastartováno, stál jsem z mírného kopce, měl jsem tam zpátečku a omylem jsem rychle pustil spojku. Auto bylo zabržděné. No a auto poskočilo, chcíplo a pak to nějakou dobu nechtělo startovat. Asi musel motor dosti poskočit, protože co mám udělané čidlo k teploměru okolo akumulátoru (koupil jsem u benziny takový ten teploměr za pár stovek), tak byl jeden drátek přerušený. No pak to začalo startovat. To bylo ještě v zimě. A teď tohle.
okud by Vás něco napadlo, budu rád za jakoukoliv radu. Díky moc. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od Luděk Musil »

Erik píše:Právě mi volala manželka, že nestartuje auto. Když sepne klíček, tak tam něco cvaká (takové trrrrrr - slyšel jsem to jen přes mobil). Mě se jednou stalo, že jsem měl nastartováno, stál jsem z mírného kopce, měl jsem tam zpátečku a omylem jsem rychle pustil spojku. Auto bylo zabržděné. No a auto poskočilo, chcíplo a pak to nějakou dobu nechtělo startovat. Asi musel motor dosti poskočit, protože co mám udělané čidlo k teploměru okolo akumulátoru (koupil jsem u benziny takový ten teploměr za pár stovek), tak byl jeden drátek přerušený. No pak to začalo startovat. To bylo ještě v zimě. A teď tohle.
okud by Vás něco napadlo, budu rád za jakoukoliv radu. Díky moc. Erik
Tak takové trrrrrrrr - cvakající relátka se mi stalo, když jsem omylem nechal přes noc svítit stropní světýlko a do rána vybitá baterka. L.
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Zkusím změřit baterku, ale myslím, že by měla být v pohodě. Uvidím. Teď razím domů. Pokud budete mít jiné nápady, pište, já se sem ještě večer kouknu. Díky moc. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Zkus ještě (než přiložíš voltmetr) test "puštěných světel". L.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Mě se ze začátku, než se to oběhalo, občas nevrátil klíček zapalování.
Já to slyšel a vrátil ho vždy "ručně" zpět, ale manželka slyšela prd a jela se "startujícím" startérem cca 25km. Pak mi to do výměny startéru taky nestartovalo. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“