Oltcit - odvézt/neodvézt
Moderátor: Moderátoři
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Jak říkáte, já to tak i udělám... Jen teď potřebuju, aby mi jeden z pánů podepsal papír o tom že se toho vzdává ve prospěch druhýho, protože to dědí dvě osoby 50/50...
Ad brzdy:
Dnes jsem se v tom zase vrtal, abych otestoval, jestli nejsou vadný desky (nasáklý nějakým sráčem) tak jsem je přehodil mezi třmeny a už to brzdí dobře, "rovně", a to jsem si na 98% jistý, že sem je předtím neprohodil
Ad brzdy:
Dnes jsem se v tom zase vrtal, abych otestoval, jestli nejsou vadný desky (nasáklý nějakým sráčem) tak jsem je přehodil mezi třmeny a už to brzdí dobře, "rovně", a to jsem si na 98% jistý, že sem je předtím neprohodil
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Tak... aby nám to tu nezahálelo. S přepisem je to na dobré cestě.
Zatím přidávám dvě videa ->
http://www.youtube.com/watch?v=8cf5enDqAy8
http://www.youtube.com/watch?v=UQsNtUq6 ... e=youtu.be
Zatím přidávám dvě videa ->
http://www.youtube.com/watch?v=8cf5enDqAy8
http://www.youtube.com/watch?v=UQsNtUq6 ... e=youtu.be
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Nemožné se stalo pravdou
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
gratulace
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Výborně. Tož doufám, že nám ho někdy konečně dovalíš ukázat
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Zdar kolego, taky mám jeden kousek doma a provozuji ho co se dá. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=33&t=17934 .
Kdyby náhodou
Kdyby náhodou
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Zdarec
Jo tak ta červená le luxus... kde jsi sehnal liťáky, nebo z jakého jsou vozu?
Jo tak ta červená le luxus... kde jsi sehnal liťáky, nebo z jakého jsou vozu?
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Ta barva byla podmínka když jsem ho kupoval. Blbě se sháněla protože Francouzi přestali barvu dodávat a Rumíci ji neuměli. Disky jsem sháněl hrozně dlouho. Problém s roztečí. Nejprve jsem na Oldovi měl plecháče z Renaulta 14 TS. Teprve po 17 letech vlastnictví auta se mi podařilo sehnat tyto disky z Peugeota 104 včetně matek. Po repasi a dodělání středů je Olda dostal k 18 tým narozkám Disky jsou elektronové a neuvěřitelně lehoučké (kam se hrabou moderní hliníkáče). Stejnou rozteč jako Oltcit měla ještě tato auta: Citroen LN, LNA, VISA (první generace), Talbot SAMBA, Renault 14. Jen pozor u některých je potřeba dát podložky kvůli dosedací ploše.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Pěkné, pěkné... ale myslím že je to nesehnatelné, takže Olda bude dál jezdit na plecháčích...
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Ale je to škoda, vypadá to "Božsky"! Chce to trpělivost, hodně hledání a porci štěstí! Upozorňuji že lak na autě je původní. Po 24 letech dobrý
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Jakou v tom máš převodovku a motor?
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Vše je původní. Takže motor 1129 ccm základ francouz, příslušenství už rumunské. Maximální otáčky dle TP 6250ot/min. Převodovka opět origo, čtyřstupňová francouzká se spátečkou "od sebe dopředu". Ideál pro budoucího veterána. Ta francouzká ma oproti rumunské typu W lehčí převodový poměr a rychlost se dohání otáčkama motoru. Kamarád měl auto z roku 1989 s rumunskými agregáty a max otáčky pouze nějakých 5600ot/min a maximálka stejná. Jinak se mu to děsně sralo. Ve dvaceti prasknul rozvodák (asi jako každému kdo měl auto z 1989), třikrát skřivený přední kotouče (než "odborníci" našli skřivený unašeče), kouslý brzdy (klasika hl.brzdový válec) apod. Pak asi když ho měl čtyři roky to do něj napral nějakéj maník zezadu a bylo vymalováno. Já musím zaklepat jediná závada ve třiceti prasklý přítlačák spojky, jinak je to zlatý autíčko. Ještě poznámku k těm kolům, problém budeš mít při vyvážování kol. Dneska to všichni dělaj na středovou díru, ale origo kola ji nemaj a musej se dělat na šrefty.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Pánové... pořídil jsem si další vůz rumunské provience
A už se objevil problém...
Při různé rychlosti (záleží na zařazeném kvaltu), mi začne rezonovat kabina a jde to od motoru . Rezonování se pohybuje, uvedu příklad, třeba když jedu na trojku tak od 55km/k do 65km/h. Moje první podezření padá na nějaký silentblok. Může to být ono? Je v tom 5q převodovka z OLTCITU 1.3, tak doufám že se něco nepodělalo v ní...
Zatím jiná možnost krom silentbloků mě nenapadá... Začlo to dělat dnes a venku už je tma
A už se objevil problém...
Při různé rychlosti (záleží na zařazeném kvaltu), mi začne rezonovat kabina a jde to od motoru . Rezonování se pohybuje, uvedu příklad, třeba když jedu na trojku tak od 55km/k do 65km/h. Moje první podezření padá na nějaký silentblok. Může to být ono? Je v tom 5q převodovka z OLTCITU 1.3, tak doufám že se něco nepodělalo v ní...
Zatím jiná možnost krom silentbloků mě nenapadá... Začlo to dělat dnes a venku už je tma
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Mně jeden čas rezonoval plech který je na sběrném výfukovém potrubí a vede z něj přívod teplého vzduchu do filtru. Dále to muže dělat výfukové potrubí které vede přez příčku na které je uchycen motor a o tu příčku to rezonuje. Může to být buď špatně uchycené to potrubí již zmiňovaný silenblok motoru, nebo silenblok výfuku. Pětikvalt jsem sháněl také, ale zatím bez úspěchu. Ona by tam měla jít i převodovka z Citroena GS. Jak jsi k tomu upravenému vozu přišel? Já mám teď v merku jednoho z roku 1989, již odhlášeného. Tak že ho plánuju jako potencionálního dárce orgánů.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Koupil jsem ho od kamaráda "oltcitáře"
Převodovku z GSA tam nedávej, pak ti to pojede pomaleji jak 4q francouz, i když ta GSA je 5q... Chce to prostě převodovku z 1,3 OLTCITA.
Plech na přisávání teplého vzduchu to určitě nebude, protože tam ani není
Neska sem se v tom nevrtal, přišel jsem před chvílí z práce. No tak snad zítra
Převodovku z GSA tam nedávej, pak ti to pojede pomaleji jak 4q francouz, i když ta GSA je 5q... Chce to prostě převodovku z 1,3 OLTCITA.
Plech na přisávání teplého vzduchu to určitě nebude, protože tam ani není
Neska sem se v tom nevrtal, přišel jsem před chvílí z práce. No tak snad zítra
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside