Paliho 2103
Moderátor: Moderátoři
Re: Paliho 2103
ale najazdíte s tými 30-40 ročnými ladami trebars 20-30 000 ročne? keby sa s ňou jazdilo týmto spôsobom myslím si, že by trebalo pod ňou viac ležať. občasné dlhšie cesty jej vadiť nebudú to je jasné. to jest. môj názor. môžete aj nemusíte súhlasiť.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Paliho 2103
Když jsem ještě neměl služebáka, tak jsem s nuladvojkou a poté i s nulapětkou najezdil těch 35-40.000 km ročně. Od doby, co jezdím v práci služebním, najedu už jen něco okolo 14-20.000 km ročně. A pokud jde o "ležení pod autem", tak můžu zcela jistě říct, že tehdy jsem pod autem ležel daleko míň, než teď. Ne že bych měl teď víc poruch, ale spíš proto, že tehdy jsem řešil jen běžnou údržbu, kdežto teď spíš vylepšuju a hraju si s blbostma.
Re: Paliho 2103
no vidííš. ja som za to že katovať v bežnej premávke treba iné auto nie Ladu a ladu len na ukážku keď sa chcem pochváliť že mám Ladu
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Paliho 2103
takže lada nejak došla, avšak to, čo som si myslel že začína umierať diff, vyzerá skôr na kardaň. Ďalej som to však nesledoval, pretože to medzitým prestalo a začalo to zasa vibrovat na ceste do varšavy asi po 100 km Pri 170 tacho mi dokonca niečo začalo trieskat zospodu o tunel, tak som potom trochu spomalil Spotreba lady cestou tam keď som to meral, a to sme sa dosť ponáhľali, 7.2.
Motor išiel hladučko, ťahal ako na dopingu, nebyť tých vibrácií, super, obehol som vo chvíľke aj to, čo som občas nechcel
ps. je zaujímavé, že ak to je kardaň, tak zrejme ložisko uloženia (hardynu som opticky pred cestou kontroloval, ta bola ok), pričom som kardaň komplet repasoval cca 2 roky do zadu... A to veľa km nejazdím. Tie náhradné diely....
Motor išiel hladučko, ťahal ako na dopingu, nebyť tých vibrácií, super, obehol som vo chvíľke aj to, čo som občas nechcel
majo, na rožky som do poľska nešiel => http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=99&t=17960mayo456 píše:na také jazdy by si si mal kúpiť nejaké iné auto a Ladu riešiť už len ako hobby auto že sa preveziem a založím do garáže. ak s ňou jazsíš týmto spôsobom a čakáš od nej výkony ako od nového auta sa nečuduj že sa sype aj to čo by sa nemalo ale držím palce, dúfma že na ceste ťa nestrtla žiadna závada.
ps. je zaujímavé, že ak to je kardaň, tak zrejme ložisko uloženia (hardynu som opticky pred cestou kontroloval, ta bola ok), pričom som kardaň komplet repasoval cca 2 roky do zadu... A to veľa km nejazdím. Tie náhradné diely....
Re: Paliho 2103
jj videl som že rožky od poského pekára to nie su viď môj príspevok tam
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Paliho 2103
To je uz menena, ci este origo? Ja som si kupil z Chevy Nivy, je mohutnejsia.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Paliho 2103
ktovie čo je toto zač... o tej nivackej viem, ale tak našiel som dalsiu tak som to hned nahodil a je to
Re: Paliho 2103
Ked mas, tak nie je čo riešiť, ale keby som kupoval novu, tak už len nivacku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Paliho 2103
to čo si robil?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Paliho 2103
No čo robil, jazdil mayo, kup si novu hardynu, vajdi z garaze a budes mat to iste
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Paliho 2103
Já kdysi na dálnici roztrhnul hardynu i s dvanáctkou. Po skoro 200 tkm jaksi nevydržela 7.000 otáček.
Re: Paliho 2103
Neměla by hardyna mít spíš otáčky závislě na rychlosti, než na otáčkách motoru?Hurikán píše:jaksi nevydržela 7.000 otáček.