Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Brzdy neodešly. (Zaplat Pánbůh) Jen to začlo téct. Od té doby, co nemám čidlo na hladinu vody (nová nádržka už čidlo nemá), se tak jednou za týden podívám k motoru a tam jsem našel zase poblitý plechy u převodky řízení. Minule mi tam tekla voda z prasklého radiátoru topení. Tak jsem něvěděl sice, co mi teče, ale odvezl jsem to na Mělník, ať to zjistěj. Po sundání části tapecírungu se dala nahmatat brzdovka na tělese posilovače brzd. Hladina brzdovky ani nestihla klesnout pod min. Takže brzdy celou dobu brzdili.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

jo to je standardni proces- pomaly unik brzdovky- to co mela Martina bylo horsi
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Teda co vy s tím všichni pořád děláte. Faktem je, že teď moc nejezdím, takže se nemá co podělat, ale válec je stejný ze Samary, vyrábí ho dobrých 18 let a to už to mohli vychytat. Neřeknu, když něco odejde na 20-30 let starý a prorezivělý krabici, kde brzdovka bývá zvodnatělá kaše, ale tohle jsou pořád ještě mladá auta. Můj válec je OK, chce to měnit pravidelně brzdovku, ono to pak tolik nekoroduje a nevydírají se těsnící gumičky.
Dokonce i ostřikovače přežily s chudou směsí Glacidetu, na dně nádobky to zmrzlo. Hned jsem raději dolil ten pro -30°. A funguje dál.
Tady byly a stále jsou mrazy jako kráva a mně to nespolehlivě startuje, v neděli jsem si připadal jako když startuju Š120 - snad na poosmé...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Brzdovku jsem měnil s bubnama na podzim. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Ahoj Skalouši, ještě jednou díky za svezení do Prahy. Bylo to příjemné. Jinak jsem se koukal a ta bouračka, jak jsme ji objížděli, to asi bylo tohle, ne? http://www.novinky.cz/krimi/76141-pri-t ... aneni.html
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Nejspíš to bude ono. Na i-dnes mají ještě "lepší" obrázky. Ty pasažéři z BMW vypadaj jako docela dobře propečený.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Skalouš píše:Brzdovku jsem měnil s bubnama na podzim. :-)
Brzdy jsou nevypocitatelne, taky menim brzdovku po dvou letech a letos jsem uz musel menit zadni prasatko. W.
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

No já jsem teď vyměnil obě prasátka vzadu, když jsem dělal ty brzdy na technickou.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Když nepočítám zkřivené kotouče, které jsem musel vyměnit hned po koupi, tak brzdy hodnotím jako mimořádně spolehlivé a prakticky bezúdržbové. Stačí jednou za dva roky odvzdušnit a komplet vyměnit brzdovou kapalinu, lepší je dát tu dražší: Synthol HD 265 - červená.
Jinak se nikde nic nezadírá a brzdí jak má. Destičky Sinter mají najeto 28 tis a ještě něco vydrží. Díky tomu vehementu u zadní nápravy jsem nějak nepochopil odvzušnění zadních brzd, resp. moc se to nedařilo. Zadní bubny jsem otevíral hned po koupi, skoro žádné opotřebení a bez koroze. Hlavní je, že kola se točí, nedrhnou, za jízdy nehřejí a vcelku dobře a rovnoměrně brzdí. Na STK v prosinci 2004 vše O.K. Samozřejmě s Octavií se to srovnat nedá... Já jdu do servisu jenom v nouzi. Brzdy na každém autě zvládne kterýkoliv garážník, na to je do Mělníku škoda cesty.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

brzdovku jsem menil uz 2x a prasata i HBV je puvodni..... nechce nekdo 2111 na nahradni dily?:-) nove kotouce, nove tlumice, nova baterka skoro nova prevodovka....:-) + nahradni vaha vzduchu:-)
zigulman
Příspěvky: 84
Registrován: čtv srp 04, 2005 09:03
Bydliště: Prerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigulman »

co za ni :wink:
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani :-)
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

:-) zatim jsem nekoupil nic jineho... a potrebuju se dohodnout se servisem jestli ma cenu hledat pricinu zavady. Pokud se to prece jen podari opravit aby to jelo a nezralo 12l/100km , tak si to mozna na chvili rozmyslim.
Myslim ze cena by mohla byt cca 57000kc. Optimalni pro hracicku ktery ze 2 zigulu udela jeden a pri tom nelituje casu. Z baraku to nepujde dokud nebudu mit jinej pojizdnej kombik s perspektivou alespon 4 roky(120000km).
zigulman: prave ze uz me tenhle zivotni styl s prominutim sere.
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

To Jiri

Příspěvek od Jura Baran »

Tak přesně z důvodů stejné znechucenosti nad zmíněným životním stylem jsem před třema rokama poslal z baráku 8 letou devítkovou Samaru :evil: . Když na ní nebylo nic podělanýho, tak to bylo báječný auto, na který nedám dopustit snad kromě motoru 1300. Ten byl u devítkový Samary v poměru k váze trochu málo. Místo toho jsem koupil 6 letýho eskorta v kombíku a pokud jde o životní styl, tak jsem se vrátil k normálu. Zkrátka u auta jsem zase začal měnit jenom olej, gumy a lít do toho vodu a benzín. No, prostě pohoda 8) . Ale přesto jsem zůstal svým způsobem idealistou a říkám si, že to prostě byl pech na špatně vyladěnej kus. Protože, jak říkám, když na tom nebylo nic podělanýho, tak to bylo skvostný auto. A s odstupem času je todle ten pocit, který převažuje.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

to je právě ono kdyby:-) kdby to bylo dodělané a produkce netrpěla extrémnímy výkyvy kvality tak by tehle aut jezdilo v česku víc a v rusku by se neuvažovalo o konci desítkové řady -prý klasika a samara se dělá dál...
Rozbory nechme anonymousovi:-)))
K tomu stylu patří i to že existuje jediný slušný servis - mělník, kde co se týče mechaniky nemám výhradu.
Elektronika je horší věc a fakt mi vyrazilo dech že jediné co provedli byl napojení auta na počítač při volnoběhu, výměna nových svíček DENSO za shitové brisky silver a konstatování že katalyzátor je asi kaput a at si ho vyndám.
několikaměsíční provoz autaku s vysokou spotřebou není zadarmo, měsíc dopředu nevím jestli budu mít čas dojet do mělníka atd atd.
Na renaultu můžu mít nasazený kdovíjaký protektorovaný gumy a dostatečně mi je vyváží každej servisauto netahne ani doleva nai doprava a volant se neklepe, na ladě se vyvažuje každou chvíli a zase to umí slušně jen v mělníku - jenže tam to vyvážení gum vyjde skoro na 400kc, a i s letníma novýma Pirellkama je pásmo rychlosti kdy volant vibruje.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jiri, to Ti nezavidim. Jeste bych Ti doporucil zkusit AMK Most, pokud by se Ti na to podival jejich technik tak ten je tam moc dobry. A ja dekuji vsem, kdo nade mnou drzeli ochrannou ruku (at uz to byl kdokoli), ze v dobe, kdy jsem sel kupovat auto jeste nebyli kombiky v nove rade :) . W.
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“