Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Brzdy neodešly. (Zaplat Pánbůh) Jen to začlo téct. Od té doby, co nemám čidlo na hladinu vody (nová nádržka už čidlo nemá), se tak jednou za týden podívám k motoru a tam jsem našel zase poblitý plechy u převodky řízení. Minule mi tam tekla voda z prasklého radiátoru topení. Tak jsem něvěděl sice, co mi teče, ale odvezl jsem to na Mělník, ať to zjistěj. Po sundání části tapecírungu se dala nahmatat brzdovka na tělese posilovače brzd. Hladina brzdovky ani nestihla klesnout pod min. Takže brzdy celou dobu brzdili.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Teda co vy s tím všichni pořád děláte. Faktem je, že teď moc nejezdím, takže se nemá co podělat, ale válec je stejný ze Samary, vyrábí ho dobrých 18 let a to už to mohli vychytat. Neřeknu, když něco odejde na 20-30 let starý a prorezivělý krabici, kde brzdovka bývá zvodnatělá kaše, ale tohle jsou pořád ještě mladá auta. Můj válec je OK, chce to měnit pravidelně brzdovku, ono to pak tolik nekoroduje a nevydírají se těsnící gumičky.
Dokonce i ostřikovače přežily s chudou směsí Glacidetu, na dně nádobky to zmrzlo. Hned jsem raději dolil ten pro -30°. A funguje dál.
Tady byly a stále jsou mrazy jako kráva a mně to nespolehlivě startuje, v neděli jsem si připadal jako když startuju Š120 - snad na poosmé...
Dokonce i ostřikovače přežily s chudou směsí Glacidetu, na dně nádobky to zmrzlo. Hned jsem raději dolil ten pro -30°. A funguje dál.
Tady byly a stále jsou mrazy jako kráva a mně to nespolehlivě startuje, v neděli jsem si připadal jako když startuju Š120 - snad na poosmé...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Ahoj Skalouši, ještě jednou díky za svezení do Prahy. Bylo to příjemné. Jinak jsem se koukal a ta bouračka, jak jsme ji objížděli, to asi bylo tohle, ne? http://www.novinky.cz/krimi/76141-pri-t ... aneni.html
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Když nepočítám zkřivené kotouče, které jsem musel vyměnit hned po koupi, tak brzdy hodnotím jako mimořádně spolehlivé a prakticky bezúdržbové. Stačí jednou za dva roky odvzdušnit a komplet vyměnit brzdovou kapalinu, lepší je dát tu dražší: Synthol HD 265 - červená.
Jinak se nikde nic nezadírá a brzdí jak má. Destičky Sinter mají najeto 28 tis a ještě něco vydrží. Díky tomu vehementu u zadní nápravy jsem nějak nepochopil odvzušnění zadních brzd, resp. moc se to nedařilo. Zadní bubny jsem otevíral hned po koupi, skoro žádné opotřebení a bez koroze. Hlavní je, že kola se točí, nedrhnou, za jízdy nehřejí a vcelku dobře a rovnoměrně brzdí. Na STK v prosinci 2004 vše O.K. Samozřejmě s Octavií se to srovnat nedá... Já jdu do servisu jenom v nouzi. Brzdy na každém autě zvládne kterýkoliv garážník, na to je do Mělníku škoda cesty.
Jinak se nikde nic nezadírá a brzdí jak má. Destičky Sinter mají najeto 28 tis a ještě něco vydrží. Díky tomu vehementu u zadní nápravy jsem nějak nepochopil odvzušnění zadních brzd, resp. moc se to nedařilo. Zadní bubny jsem otevíral hned po koupi, skoro žádné opotřebení a bez koroze. Hlavní je, že kola se točí, nedrhnou, za jízdy nehřejí a vcelku dobře a rovnoměrně brzdí. Na STK v prosinci 2004 vše O.K. Samozřejmě s Octavií se to srovnat nedá... Já jdu do servisu jenom v nouzi. Brzdy na každém autě zvládne kterýkoliv garážník, na to je do Mělníku škoda cesty.
Dodge Avenger 2.0 VVT
zatim jsem nekoupil nic jineho... a potrebuju se dohodnout se servisem jestli ma cenu hledat pricinu zavady. Pokud se to prece jen podari opravit aby to jelo a nezralo 12l/100km , tak si to mozna na chvili rozmyslim.
Myslim ze cena by mohla byt cca 57000kc. Optimalni pro hracicku ktery ze 2 zigulu udela jeden a pri tom nelituje casu. Z baraku to nepujde dokud nebudu mit jinej pojizdnej kombik s perspektivou alespon 4 roky(120000km).
zigulman: prave ze uz me tenhle zivotni styl s prominutim sere.
Myslim ze cena by mohla byt cca 57000kc. Optimalni pro hracicku ktery ze 2 zigulu udela jeden a pri tom nelituje casu. Z baraku to nepujde dokud nebudu mit jinej pojizdnej kombik s perspektivou alespon 4 roky(120000km).
zigulman: prave ze uz me tenhle zivotni styl s prominutim sere.
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
To Jiri
Tak přesně z důvodů stejné znechucenosti nad zmíněným životním stylem jsem před třema rokama poslal z baráku 8 letou devítkovou Samaru . Když na ní nebylo nic podělanýho, tak to bylo báječný auto, na který nedám dopustit snad kromě motoru 1300. Ten byl u devítkový Samary v poměru k váze trochu málo. Místo toho jsem koupil 6 letýho eskorta v kombíku a pokud jde o životní styl, tak jsem se vrátil k normálu. Zkrátka u auta jsem zase začal měnit jenom olej, gumy a lít do toho vodu a benzín. No, prostě pohoda . Ale přesto jsem zůstal svým způsobem idealistou a říkám si, že to prostě byl pech na špatně vyladěnej kus. Protože, jak říkám, když na tom nebylo nic podělanýho, tak to bylo skvostný auto. A s odstupem času je todle ten pocit, který převažuje.
to je právě ono kdyby:-) kdby to bylo dodělané a produkce netrpěla extrémnímy výkyvy kvality tak by tehle aut jezdilo v česku víc a v rusku by se neuvažovalo o konci desítkové řady -prý klasika a samara se dělá dál...
Rozbory nechme anonymousovi:-)))
K tomu stylu patří i to že existuje jediný slušný servis - mělník, kde co se týče mechaniky nemám výhradu.
Elektronika je horší věc a fakt mi vyrazilo dech že jediné co provedli byl napojení auta na počítač při volnoběhu, výměna nových svíček DENSO za shitové brisky silver a konstatování že katalyzátor je asi kaput a at si ho vyndám.
několikaměsíční provoz autaku s vysokou spotřebou není zadarmo, měsíc dopředu nevím jestli budu mít čas dojet do mělníka atd atd.
Na renaultu můžu mít nasazený kdovíjaký protektorovaný gumy a dostatečně mi je vyváží každej servisauto netahne ani doleva nai doprava a volant se neklepe, na ladě se vyvažuje každou chvíli a zase to umí slušně jen v mělníku - jenže tam to vyvážení gum vyjde skoro na 400kc, a i s letníma novýma Pirellkama je pásmo rychlosti kdy volant vibruje.
Rozbory nechme anonymousovi:-)))
K tomu stylu patří i to že existuje jediný slušný servis - mělník, kde co se týče mechaniky nemám výhradu.
Elektronika je horší věc a fakt mi vyrazilo dech že jediné co provedli byl napojení auta na počítač při volnoběhu, výměna nových svíček DENSO za shitové brisky silver a konstatování že katalyzátor je asi kaput a at si ho vyndám.
několikaměsíční provoz autaku s vysokou spotřebou není zadarmo, měsíc dopředu nevím jestli budu mít čas dojet do mělníka atd atd.
Na renaultu můžu mít nasazený kdovíjaký protektorovaný gumy a dostatečně mi je vyváží každej servisauto netahne ani doleva nai doprava a volant se neklepe, na ladě se vyvažuje každou chvíli a zase to umí slušně jen v mělníku - jenže tam to vyvážení gum vyjde skoro na 400kc, a i s letníma novýma Pirellkama je pásmo rychlosti kdy volant vibruje.