Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Dneska jedu až večer a tak jsem zvědavej, jak bude ta 4letá baterie fungovat. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

proste a dobre.. kdyz ma baterka dost.... tak si rekne..a smlouvat se s ni neda:-)
zarazily me jen udaje na te origos baterce...55Ah a startovaci proud
270A
ted tam mam akumu magnet 62Ah a udaj proudu je 480A... pokud vydrzi to ca ta ruska tak ji bude menit nekdo jinej...
tim ze lada potrebuje "levy"usporadani polu tak jsem nemohl koupit prvni co kde meli...
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Já na to zimní ježdění peču, potřebuji vyjet až v pátek brzy ráno 100 km. Moje baterka bude mít asi taky dost, je stará 5 let a něco. Zatím drží, ale ve čtvrtek ji preventivně přes noc nabiju, aby to ráno byla jistota. 8)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Ta moje 4letá je nejspíš OK. Ale tady v Praze skoro nemrzne. (-12--14°C)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Včera jsem si v Praze koupil ten nový cyklovač a stěrače mi stále necyklují. :? Chová se to stejně jako s tím původním, opraveným. Myslel jsem si, že se v něm vyšlehnul integráč. Zbývá hledat v páčkovém přepínači nebo motorku, neboť pojistkový panel jsem měl taky rozebraný.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Tavri: plati to co jsem rikal na zacatku... zkontrolovat funkci dobehoveho spinace... bohuzel mortorek ma lada vyborne ukryty... takze zacit schematama pojistkama a dratama ( napr. u R19 ma normalni provoz stiracu jinou pojistku nez provoz s cyklovacem)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Jiri: K motorku se jen tak nedostanu a ani k němu nepolezu, určitě ne teď v těch mrazech. Zkusím prozkoušet ten přepínač, když tak se na to všechno vyprdnu a proklemuju pozici cyklovače s 1. rychlostí, abych stěrače nespínal přes 2 pozice. Doběhák funguje, stěrače dobíhají, kam mají. Koupit neový mi připadlo jako nejjednosdušší řešení, leč nevyšlo to :( Jinak ten nový cyklovač už je hezky mrňavej, oproti tomu původnímu. Očíslovanej je stejně.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od Jarda »

Jiri píše:proste a dobre.. kdyz ma baterka dost.... tak si rekne..a smlouvat se s ni neda:-)
zarazily me jen udaje na te origos baterce...55Ah a startovaci proud
270A
ted tam mam akumu magnet 62Ah a udaj proudu je 480A... pokud vydrzi to ca ta ruska tak ji bude menit nekdo jinej...
tim ze lada potrebuje "levy"usporadani polu tak jsem nemohl koupit prvni co kde meli...
Jdou tam dát obě uspořádání pólů - kabely jsou dost dlouhé, AKU se otočí o 180° a je to.
480A je sice impozantní hodnota, ale startér žere asi 100A, takže 270A mi připadá dostačující - důležitější je ta kapacita (viz. 40Ah ve Fábiích a Oktávkách).
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no povedlo se to bez nasilneni, nova baterka je stejne velka jako stara, co se tyce startovaciho proudu a impozantnich hodnot... 270 A je hodnota podle DIN - udavaji rusove a 480 na nove baterce je podle EN.... Na nekterych baterkach je uvedeno oboje a 270A DIN odpovida cca 450 A podle EN...neveriů jsem ze je to tak velkej rozdi a tak jsem se pidil po informacich....
62 Ah se hodi když zapomenu svitit svetla:-).... se startovanim jsem nemel nikdy problem
Omlouvam se ze jeste nema fotky tesneni kolem dveri ale v jednom servisu se ted snazi prijit na to proc to tolik zere. Katalyzator je pry v pohode cekam co na tom najdou. na rozdil od Melniku maji chut hledat a logicky premyslet.
Jinak se tesim ze auto bude mit zase vsecky 4 tlumice funkcni.... uz jsou tam Kayaby... a svete div se .. made in Japan a cena nizsi nez orig rusky dovezeny do ceska.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Tak .. nova lambda, nove teplotni cidlo - jsem zvedav jestli se spotreba nejak pohne... cim dal vic mam chut se toho kramu zbavit...
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Kvůli takovejmdle problémům sem si předělal 1,7i na karbec...
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

první dojmy po opravě - nic moc, jede to mizerně (stejne jako před tím) uvidím co spotřeba.
( jo nový tlumiče jsou super:-)
Takže- předělat to legálně na karbec nejde - kolik je realna cena tyhle sracky na nahradni dily? vážně uvažuju o tom že se toho zbavím.
za poslednícdh 30000km stála údržba 45000kc to je "privela" ....
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Tak jsem se potkal na Mělníce s Erikem. A navíc mám nový hlavní brzdový válec. O víkendu začal téct. :-(
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

brzdovy valec taky reklamovala Martina...
predstava ze mi odejdou brzdy... fakt nic moc....
premyslim co se na tom aute jeste neposralo a brzdovy valec je prave ta soucastka ktera je zatim ok........
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Jiri píše:brzdovy valec je prave ta soucastka ktera je zatim ok........
dockaj chvile, dojde na psa mraz!
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“