Poruchy
Moderátor: Moderátoři
proste a dobre.. kdyz ma baterka dost.... tak si rekne..a smlouvat se s ni neda:-)
zarazily me jen udaje na te origos baterce...55Ah a startovaci proud
270A
ted tam mam akumu magnet 62Ah a udaj proudu je 480A... pokud vydrzi to ca ta ruska tak ji bude menit nekdo jinej...
tim ze lada potrebuje "levy"usporadani polu tak jsem nemohl koupit prvni co kde meli...
zarazily me jen udaje na te origos baterce...55Ah a startovaci proud
270A
ted tam mam akumu magnet 62Ah a udaj proudu je 480A... pokud vydrzi to ca ta ruska tak ji bude menit nekdo jinej...
tim ze lada potrebuje "levy"usporadani polu tak jsem nemohl koupit prvni co kde meli...
Jiri: K motorku se jen tak nedostanu a ani k němu nepolezu, určitě ne teď v těch mrazech. Zkusím prozkoušet ten přepínač, když tak se na to všechno vyprdnu a proklemuju pozici cyklovače s 1. rychlostí, abych stěrače nespínal přes 2 pozice. Doběhák funguje, stěrače dobíhají, kam mají. Koupit neový mi připadlo jako nejjednosdušší řešení, leč nevyšlo to Jinak ten nový cyklovač už je hezky mrňavej, oproti tomu původnímu. Očíslovanej je stejně.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Jdou tam dát obě uspořádání pólů - kabely jsou dost dlouhé, AKU se otočí o 180° a je to.Jiri píše:proste a dobre.. kdyz ma baterka dost.... tak si rekne..a smlouvat se s ni neda:-)
zarazily me jen udaje na te origos baterce...55Ah a startovaci proud
270A
ted tam mam akumu magnet 62Ah a udaj proudu je 480A... pokud vydrzi to ca ta ruska tak ji bude menit nekdo jinej...
tim ze lada potrebuje "levy"usporadani polu tak jsem nemohl koupit prvni co kde meli...
480A je sice impozantní hodnota, ale startér žere asi 100A, takže 270A mi připadá dostačující - důležitější je ta kapacita (viz. 40Ah ve Fábiích a Oktávkách).
no povedlo se to bez nasilneni, nova baterka je stejne velka jako stara, co se tyce startovaciho proudu a impozantnich hodnot... 270 A je hodnota podle DIN - udavaji rusove a 480 na nove baterce je podle EN.... Na nekterych baterkach je uvedeno oboje a 270A DIN odpovida cca 450 A podle EN...neveriů jsem ze je to tak velkej rozdi a tak jsem se pidil po informacich....
62 Ah se hodi když zapomenu svitit svetla:-).... se startovanim jsem nemel nikdy problem
Omlouvam se ze jeste nema fotky tesneni kolem dveri ale v jednom servisu se ted snazi prijit na to proc to tolik zere. Katalyzator je pry v pohode cekam co na tom najdou. na rozdil od Melniku maji chut hledat a logicky premyslet.
Jinak se tesim ze auto bude mit zase vsecky 4 tlumice funkcni.... uz jsou tam Kayaby... a svete div se .. made in Japan a cena nizsi nez orig rusky dovezeny do ceska.
62 Ah se hodi když zapomenu svitit svetla:-).... se startovanim jsem nemel nikdy problem
Omlouvam se ze jeste nema fotky tesneni kolem dveri ale v jednom servisu se ted snazi prijit na to proc to tolik zere. Katalyzator je pry v pohode cekam co na tom najdou. na rozdil od Melniku maji chut hledat a logicky premyslet.
Jinak se tesim ze auto bude mit zase vsecky 4 tlumice funkcni.... uz jsou tam Kayaby... a svete div se .. made in Japan a cena nizsi nez orig rusky dovezeny do ceska.
první dojmy po opravě - nic moc, jede to mizerně (stejne jako před tím) uvidím co spotřeba.
( jo nový tlumiče jsou super:-)
Takže- předělat to legálně na karbec nejde - kolik je realna cena tyhle sracky na nahradni dily? vážně uvažuju o tom že se toho zbavím.
za poslednícdh 30000km stála údržba 45000kc to je "privela" ....
( jo nový tlumiče jsou super:-)
Takže- předělat to legálně na karbec nejde - kolik je realna cena tyhle sracky na nahradni dily? vážně uvažuju o tom že se toho zbavím.
za poslednícdh 30000km stála údržba 45000kc to je "privela" ....