Dmatejova Laďka - krize

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Zachránit Laďku?

Spravit, projít TK
54
83%
Rozebrat, odhlásit
11
17%
 
Celkem hlasů: 65

Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Cory píše:No ked je spodna remenica na znackach a vrchne rozvodove kolo tiež, tak ma palit 4. valec, a potom 2.-1.-3.-....Takze v dmatejovom pripade to pali na konci vyfukovej doby.
1-3-4-2, i podle Jurčenka, říkáš to obráceně :D - ale přivedl jsi mě na dobrou stopu, protože já to měl přesně naopak, tak jak jsi psal Ty :D

Po menším laborování Laďka nastartovala, božský to zvuk, po tom se mi stejskaloooo :rolleyes:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od MartasBrno »

Teda upřímně, ta sochařina je fakt šílená, udělal jsi si krutý pomník.
Muselo být těžký dělat to v mrazu, osobně podobné věci nechávám na léto.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4311
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Teepee »

Tak ale, nemáš horkovzdušnou pistoli? https://picasaweb.google.com/1034647282 ... 7385192162
Kdyby to huplo dolů, a jestli na tom děláš zcela sám... : https://picasaweb.google.com/1034647282 ... 0729630418

Ale krásná ukázka toho, co se dá v domácích podmínkách s trochou chuti a umu, na správně jednoduchém autě udělat.
Dostal jsem chuť, dát se nějak takhle do Hnědého LADY.
Jenže já mám ženskou, a hlavně děti, které nechci přehlížet, tak bude muset v té garáži ještě chvíli počkat.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6589
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od JmJ »

Na programatora dost dobry :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Teepee píše:Tak ale, nemáš horkovzdušnou pistoli? https://picasaweb.google.com/1034647282 ... 7385192162
Kdyby to huplo dolů, a jestli na tom děláš zcela sám... : https://picasaweb.google.com/1034647282 ... 0729630418

Ale krásná ukázka toho, co se dá v domácích podmínkách s trochou chuti a umu, na správně jednoduchém autě udělat.
Dostal jsem chuť, dát se nějak takhle do Hnědého LADY.
Jenže já mám ženskou, a hlavně děti, které nechci přehlížet, tak bude muset v té garáži ještě chvíli počkat.
Jojo, dělám sám. Děti bohužel nemám, zatím jsem nenašel správnou mamču ... :-(
Horkovzdušku jsem tehdá ještě neměl, teď už mám. Zlevněnou CMI z OBI za 300 Kč, ale zatím pálí pěkně :-)

Teda, ale takové uznání jsem nečekal, děkuji, pánové kolegové ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od zelvotron »

Já to tedy obdivuju, ale zároveň v tom vidím obrovskou marnost. No a jak to dokončíš, tak s emůžeš vrhnout rovnou na kalinu, ne? :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Crocodile »

a předělat jí na Grantu !
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Kopr »

Proč marnost :?: asi ji má rád ,já mu fandím , i když motor bych si sehnal asi druhý než bych se tak kakal s tím co tam má :mrgreen: jinak celkem výživné fotky ti povím :wink:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Kopr píše:Proč marnost :?: asi ji má rád ,já mu fandím , i když motor bych si sehnal asi druhý než bych se tak kakal s tím co tam má :mrgreen: jinak celkem výživné fotky ti povím :wink:
Motor je druhý! Jenže byl těžký, tak jsem sundal hlavu, když už jsem měl nasyslené dvojí těsnění. Načež jsem zjistil, že jeho těsnění je přicpané, vačka lehce zběhlá ... tož jsem to přeskládal jak nejlíp šlo. Zas taková práce to není, na kroužky ani simerinky ventilů jsem se ale nekouknul ... což jsem už asi mohl ... snad bude dobrej.

Na Grantu se nic předělávat nebude, akorát vyměním kabeláž od centrálu, ale trvám na zadokolce s tahavým motorem, schopný potrápit v serpentýnách i ta levňoučká BMW (stejně to neuměj řídit) :D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od plavec »

Tyjo na tom je práce jako na kostele. To by to auto musela bejt pro mě srdcovka. Jinak bych ho radši nechal slisovat. S tím už mám i pár zkušeností :D
Ale držím palce, pokud ji budeš dávat do kupy !
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Další kontrolní otázka:

Motor nastartuje na sytič, předstih seřízený, volnoběh seřízený, ale po nějakých 5 minutách, ač ohřátý, najednou z ničeho nic chcípne.

Podezříval jsem kde co, benzín tam jde.
Dneska to nechtělo chytit už vůbec.
Svíčky zablité od benzínu.
Vytáhl jsem kabel od svíčky na 3. válci a zkoušel u bloku udělat jiskru. Nic.
Vyměnil jsem cívku, žádný rozdíl.
Napětí na cívce v klidu při otočením klíčku na rozsvícení kontrolek je nějakých 11,38V proti plášti cívky a to z obou kontaktů, na baterce tou dobou 12,24V. To je dobře?
S odtrhem jsem nehýbal, víčko je v obstojném stavu, odpor v palci má nějaký 1MOhm? Nějak jsem se nemohl dohodnout s měřákem, ale nevypadá to, že by tady byl problém.

Kondík. Může to být kondík? Ten jsem ještě neměnil ...

Baterka je teď na dobíječce ...

Jinak Laďka má vnitřek už taky nastříkaný na zeleno, a je osazená řidičova sedačka. Stenlyho dřící návarek pod B-sloupkem jsem ubrousil, poprvé jsem sundal nějaké dveře, pročež jsem si koupil obyč. levný šroubovák, který ale už teď tvrdostí překvapivě překonal nové Narexáky ... nikdy bych neřekl, že plastová rukojeť dokáže unést takové rány kladivem :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Cory »

mne odpor v palci ukazoval nejakych 5,37 neviem čoho, už si nepamatam :) Hlavne musi ukazovať stale rovnaku hodnotu. Takto som opravoval samaru, kde v servise bolo menene vsetko (sviecky, kable, hlava rozdelovaca, rozvody, robena hlava, menena cievka, karb...) za 9000Sk a nakoniec som zistil, ze problem bol v palci za 40 Sk :) A hodnoty pri merani skakali divoko. Prejavovalo sa to tak, ze motor naskocil, po chvili zdochol a nic..naskocil az na dalsi den...pokial som siel po rovinke, tak to islo, ale ako som mu pridal, tak sa to zakuckalo a zdochlo - sviecky boli mokre a začmudene.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9404
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Vašátor »

Ohmickou hodnotu palce si najdi v Tůmovi či podobné literatuře. Kondenzátor taky může dělat bordel. Nicméně pokud je to ulitý benzínem ... seřizoval jsi hladinu benzínu? Ovšem horní i spodní doraz! jehlového ventilu na plováku.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Palec můsí být řádově v kiloohmech. Tuším 5,6 kilo nebo tak nějak. "Bezkontaktní" palce mají kolem 2 kiloohmů. Pokud se měřák dohadoval o megaoohmech je palec respektive jeho rezistor v háji.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od zelvotron »

Kopr píše:Proč marnost :?: asi ji má rád ,já mu fandím , i když motor bych si sehnal asi druhý než bych se tak kakal s tím co tam má :mrgreen: jinak celkem výživné fotky ti povím :wink:
No protože když člověk vidí co za hniličky se zachraňuje a přitom kolikrát pěkný auta jdou pod drapák... Každopádně obdiv si zaslouží.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“