Další kontrolní otázka:
Motor nastartuje na sytič, předstih seřízený, volnoběh seřízený, ale po nějakých 5 minutách, ač ohřátý, najednou z ničeho nic chcípne.
Podezříval jsem kde co, benzín tam jde.
Dneska to nechtělo chytit už vůbec.
Svíčky zablité od benzínu.
Vytáhl jsem kabel od svíčky na 3. válci a zkoušel u bloku udělat jiskru. Nic.
Vyměnil jsem cívku, žádný rozdíl.
Napětí na cívce v klidu při otočením klíčku na rozsvícení kontrolek je nějakých 11,38V proti plášti cívky a to z obou kontaktů, na baterce tou dobou 12,24V. To je dobře?
S odtrhem jsem nehýbal, víčko je v obstojném stavu, odpor v palci má nějaký 1MOhm? Nějak jsem se nemohl dohodnout s měřákem, ale nevypadá to, že by tady byl problém.
Kondík. Může to být kondík? Ten jsem ještě neměnil ...
Baterka je teď na dobíječce ...
Jinak Laďka má vnitřek už taky nastříkaný na zeleno, a je osazená řidičova sedačka. Stenlyho dřící návarek pod B-sloupkem jsem ubrousil, poprvé jsem sundal nějaké dveře, pročež jsem si koupil obyč. levný šroubovák, který ale už teď tvrdostí překvapivě překonal nové Narexáky ... nikdy bych neřekl, že plastová rukojeť dokáže unést takové rány kladivem
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).