Dmatejova Laďka - krize
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Pořídil jsem svářečku Einhell, plech, bombu, chytsám se dovařit levou stranu podlahy, o které Stenly prohásil, že je OK a já jí propíchl prstem . Podotýkám, že se OK opravdu zdála, jen se mi nezdál zvuk při poklepu a bohužel jsem měl pravdu.
Než ale začnu vařit Laďku, učil jsem se na plechové konstrukci vrat, která se chystám osadit, abych nemusel pořád vysazovat ze závěsů ta asi 30letá provizorní. Jsem zvědav, jestli upadnou, až to pověsím - budou obložená dřevem tak, aby vypadala jako ta stará, jen rám je plechovka místo těžkých trámů.
No a zkomplikovala to mnou zaviněná nehoda s Beruškou, která přišla o dveře, leč na druhou stranu na na nich udržela SuperB, jemuž se všechny plasty vpředu rozpadly na kousky, včetně krytu pod motorem. Rozhodně Kalina coby bezpečný vůz zabodovala, nikomu se nic nestalo a odjel jsem po svých
To se stalo týden po mém přestupu od ČP k ČPP, havarijko skončilo taky týden před ... což mě zas tak nemrzí, škodu mám 14 tisíc a havarijko má min. 10 tisíc spoluúčast ... normální zlodějina to je.
Jinak GE Money rozhodně nedoporučuji, vytáhli ze mě v rozporu se smlouvou dalších 1100 Kč a CCS s 5000Kč a DVD přehrávač jsem od nich nikdy neviděl. Beruška je ale doplacená a já dostal nakonec techničák (pozdě ale přece - opět - vydání zdržovali v rozporu se smlouvou).
Než ale začnu vařit Laďku, učil jsem se na plechové konstrukci vrat, která se chystám osadit, abych nemusel pořád vysazovat ze závěsů ta asi 30letá provizorní. Jsem zvědav, jestli upadnou, až to pověsím - budou obložená dřevem tak, aby vypadala jako ta stará, jen rám je plechovka místo těžkých trámů.
No a zkomplikovala to mnou zaviněná nehoda s Beruškou, která přišla o dveře, leč na druhou stranu na na nich udržela SuperB, jemuž se všechny plasty vpředu rozpadly na kousky, včetně krytu pod motorem. Rozhodně Kalina coby bezpečný vůz zabodovala, nikomu se nic nestalo a odjel jsem po svých
To se stalo týden po mém přestupu od ČP k ČPP, havarijko skončilo taky týden před ... což mě zas tak nemrzí, škodu mám 14 tisíc a havarijko má min. 10 tisíc spoluúčast ... normální zlodějina to je.
Jinak GE Money rozhodně nedoporučuji, vytáhli ze mě v rozporu se smlouvou dalších 1100 Kč a CCS s 5000Kč a DVD přehrávač jsem od nich nikdy neviděl. Beruška je ale doplacená a já dostal nakonec techničák (pozdě ale přece - opět - vydání zdržovali v rozporu se smlouvou).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Hlásím, že jsem se do toho pustil, ale ještě to nemám. Každopádně levá sekera je vyměněná a vlastně celá podlaha. Ještě chybí vnitřní práh a kousek na středu. Pak tmel a aspoň základ (osvědčený Penetrátor). Pak přijde chvíle na opětovné sestavení a uvedení Laďky do provozu!!!
Jo a ještě musím přidělat novou matku na pás spolujezdce, kterou Stenly "vtipně" zavařil ... a taky sundat PZ dveře a obrousit návarek, o který drhnou. Ničím se tam nedá dostat ... i když ... mám vlastně ještě zámečnické pilníčky ... )
Jo a ještě musím přidělat novou matku na pás spolujezdce, kterou Stenly "vtipně" zavařil ... a taky sundat PZ dveře a obrousit návarek, o který drhnou. Ničím se tam nedá dostat ... i když ... mám vlastně ještě zámečnické pilníčky ... )
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Další hlášení, fotky budou brzy na picase
Mám problém - nenastartuju. Zářez na dolní řemenici je na 0 rysce, tomu odpovídá píst v HÚ a značka na horním rozv. kole.
Rozdělovač pak míří na díru 1. svíčky. Vůle ventilů jsem měl původně lehce nad 0,10 při -5°C, dnes seřízené na 0,15 při 6°C.
Blok je z motoru, o kterém nic nevím, rozvody jsou z Laďky, hlava je z taky z toho "nového" motoru, těsnění pod hlavou nové, protože staré mělo totál přicpané otvory na chlazení. Vačka, domeček i vahadla jsou opět Laďky, vypadala o něco líp.
Když ale točim, střílí to buď do karbecu nebo do výfuku. Co je špatně? Abych změřil předstih, potřebuju jedny ruce navíc ...
Naposledy jsem otočil rozdělovač tak, že do karbecu to střílet přestalo, jen do výfuku. Možná to ani už nestřílí, jen jak jsem blízko zdi garáže, rozlejhá se to, ale nejsem si tím jistej. Co může být ještě blbě?
Mám problém - nenastartuju. Zářez na dolní řemenici je na 0 rysce, tomu odpovídá píst v HÚ a značka na horním rozv. kole.
Rozdělovač pak míří na díru 1. svíčky. Vůle ventilů jsem měl původně lehce nad 0,10 při -5°C, dnes seřízené na 0,15 při 6°C.
Blok je z motoru, o kterém nic nevím, rozvody jsou z Laďky, hlava je z taky z toho "nového" motoru, těsnění pod hlavou nové, protože staré mělo totál přicpané otvory na chlazení. Vačka, domeček i vahadla jsou opět Laďky, vypadala o něco líp.
Když ale točim, střílí to buď do karbecu nebo do výfuku. Co je špatně? Abych změřil předstih, potřebuju jedny ruce navíc ...
Naposledy jsem otočil rozdělovač tak, že do karbecu to střílet přestalo, jen do výfuku. Možná to ani už nestřílí, jen jak jsem blízko zdi garáže, rozlejhá se to, ale nejsem si tím jistej. Co může být ještě blbě?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Dmatejova Laďka - krize
Mám problém - nenastartuju. Zářez na dolní řemenici je na 0 rysce, tomu odpovídá píst v HÚ a značka na horním rozv. kole.
Rozdělovač pak míří na díru 1. svíčky.
Vtedy ma palec mierit na 4.valec
Rozdělovač pak míří na díru 1. svíčky.
Vtedy ma palec mierit na 4.valec
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Dmatejova Laďka - krize
že by přehodil kabely na víčku rozdělovače ??
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Dmatejova Laďka - krize
No ked je spodna remenica na znackach a vrchne rozvodove kolo tiež, tak ma palit 4. valec, a potom 2.-1.-3.-....Takze v dmatejovom pripade to pali na konci vyfukovej doby.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Dmatejova Laďka - krize
Cory píše:Vtedy ma palec mierit na 4.valec
To asi ne, ale je o 180° otočená hřídel rozdělovače. Čili je potřeba rozdělovač povytáhnout, otočit hřídelí o 180° a zasunout zpět.Kopr píše:že by přehodil kabely na víčku rozdělovače ??
Re: Dmatejova Laďka - krize
Alebo prehodit kable: 4ka na 1. valec, 1ka na 4.valec, 2ka na 3.valec a 3ka na 2.valec
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Dmatejova Laďka - krize
To by samozřejmě šlo taky, ale proč to dělat polovičatě?? To je jako bych místo opravy nebo výměny vadného koaxu dával silnější zesilovač. Správné řešení je obvykle jen jedno.
Re: Dmatejova Laďka - krize
Ved maximalne len nebudu sediet cisla na viečku....a stretol som sa s viečkami, ktore mali číslovanie naopak, takže by som to nevidel ako polovičate riešenie, len kozmeticku vadu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Hehe, jsem idiot, díky, pánové
Tak za 3 hodinky už budu vědět, jestli to pomohlo
Tak za 3 hodinky už budu vědět, jestli to pomohlo
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Tož poslední fotky za několik měsíců. Část jsem dělal po víkendech, část po nocích, většinu v zimě. Část dokonce při těch -15°C mrazech, to bylo celkem drsné, neb některé věci měly jaksi tendenci přimrzat mi k rukám, např. kombinačky
https://picasaweb.google.com/dmatej79/L ... directlink
Zaujal mě práh, páč uhnil jen dole, zbytek je v dobrém stavu, tak jsem ho jen trochu nastavil.
Snad dneska nastartuju, jak jsem to přehazoval pořád dokola, nějak jsem se zasekl na tom 1. válci a tohle mě vůbec nenapadlo
Joj, to bude sláááávy!
Ženskou už zas nemám, tak aspoň něco veselýho. Beztak si mě nezasloužila ...
https://picasaweb.google.com/dmatej79/L ... directlink
Zaujal mě práh, páč uhnil jen dole, zbytek je v dobrém stavu, tak jsem ho jen trochu nastavil.
Snad dneska nastartuju, jak jsem to přehazoval pořád dokola, nějak jsem se zasekl na tom 1. válci a tohle mě vůbec nenapadlo
Joj, to bude sláááávy!
Ženskou už zas nemám, tak aspoň něco veselýho. Beztak si mě nezasloužila ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Dmatejova Laďka - krize
Moc pěkné . Doufám, že na jarní sraz už bude v cajku a přijedeš!
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Dmatejova Laďka - krize
Davide, když se na to tak dívám ... že bych sa na to nevy*ral . Mě by to srazilo na zem .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107