Dmatejova Laďka - krize

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Zachránit Laďku?

Spravit, projít TK
54
83%
Rozebrat, odhlásit
11
17%
 
Celkem hlasů: 65

Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Pořídil jsem svářečku Einhell, plech, bombu, chytsám se dovařit levou stranu podlahy, o které Stenly prohásil, že je OK a já jí propíchl prstem :-( . Podotýkám, že se OK opravdu zdála, jen se mi nezdál zvuk při poklepu a bohužel jsem měl pravdu.

Než ale začnu vařit Laďku, učil jsem se na plechové konstrukci vrat, která se chystám osadit, abych nemusel pořád vysazovat ze závěsů ta asi 30letá provizorní. Jsem zvědav, jestli upadnou, až to pověsím :D - budou obložená dřevem tak, aby vypadala jako ta stará, jen rám je plechovka místo těžkých trámů.

No a zkomplikovala to mnou zaviněná nehoda s Beruškou, která přišla o dveře, leč na druhou stranu na na nich udržela SuperB, jemuž se všechny plasty vpředu rozpadly na kousky, včetně krytu pod motorem. Rozhodně Kalina coby bezpečný vůz zabodovala, nikomu se nic nestalo a odjel jsem po svých :-)
To se stalo týden po mém přestupu od ČP k ČPP, havarijko skončilo taky týden před ... což mě zas tak nemrzí, škodu mám 14 tisíc a havarijko má min. 10 tisíc spoluúčast ... normální zlodějina to je.

Jinak GE Money rozhodně nedoporučuji, vytáhli ze mě v rozporu se smlouvou dalších 1100 Kč a CCS s 5000Kč a DVD přehrávač jsem od nich nikdy neviděl. Beruška je ale doplacená a já dostal nakonec techničák (pozdě ale přece - opět - vydání zdržovali v rozporu se smlouvou).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Hlásím, že jsem se do toho pustil, ale ještě to nemám. Každopádně levá sekera je vyměněná a vlastně celá podlaha. Ještě chybí vnitřní práh a kousek na středu. Pak tmel a aspoň základ (osvědčený Penetrátor). Pak přijde chvíle na opětovné sestavení a uvedení Laďky do provozu!!! :-)

Jo a ještě musím přidělat novou matku na pás spolujezdce, kterou Stenly "vtipně" zavařil ... a taky sundat PZ dveře a obrousit návarek, o který drhnou. Ničím se tam nedá dostat ... i když ... mám vlastně ještě zámečnické pilníčky ... :-))
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Další hlášení, fotky budou brzy na picase ;)

Mám problém - nenastartuju. Zářez na dolní řemenici je na 0 rysce, tomu odpovídá píst v HÚ a značka na horním rozv. kole.
Rozdělovač pak míří na díru 1. svíčky. Vůle ventilů jsem měl původně lehce nad 0,10 při -5°C, dnes seřízené na 0,15 při 6°C.

Blok je z motoru, o kterém nic nevím, rozvody jsou z Laďky, hlava je z taky z toho "nového" motoru, těsnění pod hlavou nové, protože staré mělo totál přicpané otvory na chlazení. Vačka, domeček i vahadla jsou opět Laďky, vypadala o něco líp.

Když ale točim, střílí to buď do karbecu nebo do výfuku. Co je špatně? Abych změřil předstih, potřebuju jedny ruce navíc ...
Naposledy jsem otočil rozdělovač tak, že do karbecu to střílet přestalo, jen do výfuku. Možná to ani už nestřílí, jen jak jsem blízko zdi garáže, rozlejhá se to, ale nejsem si tím jistej. Co může být ještě blbě?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Cory »

Mám problém - nenastartuju. Zářez na dolní řemenici je na 0 rysce, tomu odpovídá píst v HÚ a značka na horním rozv. kole.
Rozdělovač pak míří na díru 1. svíčky.

Vtedy ma palec mierit na 4.valec :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Kopr »

že by přehodil kabely na víčku rozdělovače ??
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Cory »

No ked je spodna remenica na znackach a vrchne rozvodove kolo tiež, tak ma palit 4. valec, a potom 2.-1.-3.-....Takze v dmatejovom pripade to pali na konci vyfukovej doby.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Hurikán »

Cory píše:Vtedy ma palec mierit na 4.valec :wink:
Kopr píše:že by přehodil kabely na víčku rozdělovače ??
To asi ne, ale je o 180° otočená hřídel rozdělovače. Čili je potřeba rozdělovač povytáhnout, otočit hřídelí o 180° a zasunout zpět.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Yellow01 »

Otočený rozdělovač.
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Cory »

Alebo prehodit kable: 4ka na 1. valec, 1ka na 4.valec, 2ka na 3.valec a 3ka na 2.valec
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Hurikán »

To by samozřejmě šlo taky, ale proč to dělat polovičatě?? To je jako bych místo opravy nebo výměny vadného koaxu dával silnější zesilovač. Správné řešení je obvykle jen jedno.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Cory »

Ved maximalne len nebudu sediet cisla na viečku....a stretol som sa s viečkami, ktore mali číslovanie naopak, takže by som to nevidel ako polovičate riešenie, len kozmeticku vadu :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Hehe, jsem idiot, díky, pánové :D
Tak za 3 hodinky už budu vědět, jestli to pomohlo ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Tož poslední fotky za několik měsíců. Část jsem dělal po víkendech, část po nocích, většinu v zimě. Část dokonce při těch -15°C mrazech, to bylo celkem drsné, neb některé věci měly jaksi tendenci přimrzat mi k rukám, např. kombinačky :D

https://picasaweb.google.com/dmatej79/L ... directlink

Zaujal mě práh, páč uhnil jen dole, zbytek je v dobrém stavu, tak jsem ho jen trochu nastavil.

Snad dneska nastartuju, jak jsem to přehazoval pořád dokola, nějak jsem se zasekl na tom 1. válci a tohle mě vůbec nenapadlo :D
Joj, to bude sláááávy! :-)

Ženskou už zas nemám, tak aspoň něco veselýho. Beztak si mě nezasloužila ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9404
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Vašátor »

Moc pěkné :). Doufám, že na jarní sraz už bude v cajku a přijedeš!
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Davide, když se na to tak dívám ... že bych sa na to nevy*ral :koko: . Mě by to srazilo na zem :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“