Paliho 2103
Moderátor: Moderátoři
Re: Paliho 2103
mne prestalo všetko naraz, a baterka by ko byt nemala, smerovky isli a alternátor sa menil pred rokom aj nieco za funglovku 82A z nivy
ono to naštartovalo úplne normálne, ale asi po 300 metroch všetko vypadlo
ono to naštartovalo úplne normálne, ale asi po 300 metroch všetko vypadlo
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paliho 2103
a nevypadl kabel?
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Paliho 2103
no sa poserete tá elektrika v tom aute je trochu čudná no vypálená 1. poistka v noci som už na to vôbec nepozeral, ale žeby kôli prvej poistke vypadlo takmer všetko bude to treba asi prerobiť
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Paliho 2103
Puhi, to je důvod k výměně auta? nestačí najít a opravit vadu?
Mimochodem, mně se stalo, že jse přijel domů a nechal auto stát 4 dny. Pak jsem ráno přišel, chtěl nastartovat a při otočení klíčku do polohy startování to udělalo Ťuk! a konec, tma, ticho, nereagovalo vůůbec na nic jakoby to auto vůbec nemělo baterku, nula.
Samozřejmě, že auto nemělo baterku. Baterka je skor deset let stará a mírně vzlíná kolem pólu... Kontakt byl nevodivý Stačilo sundat, očistit harříkem s kontaktolem a bylo to lepší než kdykoliv jindy. Upozorňuju, že i vazelína na tom měla svůj díl.
Mimochodem, mně se stalo, že jse přijel domů a nechal auto stát 4 dny. Pak jsem ráno přišel, chtěl nastartovat a při otočení klíčku do polohy startování to udělalo Ťuk! a konec, tma, ticho, nereagovalo vůůbec na nic jakoby to auto vůbec nemělo baterku, nula.
Samozřejmě, že auto nemělo baterku. Baterka je skor deset let stará a mírně vzlíná kolem pólu... Kontakt byl nevodivý Stačilo sundat, očistit harříkem s kontaktolem a bylo to lepší než kdykoliv jindy. Upozorňuju, že i vazelína na tom měla svůj díl.
Re: Paliho 2103
kto vraví o výmene? proste spoľahlivosť je u 33 ročného auta už iba neznámy pojem, potrebujem niečo novšie a spoľahlivé... lada však v garáži samozrejme ostaneMartasBrno píše: Puhi, to je důvod k výměně auta? nestačí najít a opravit vadu?
to sa stávalo už aj mne... tam sa to správalo ale o kvapku inak, ako naposledyMartasBrno píše: Mimochodem, mně se stalo, že jse přijel domů a nechal auto stát 4 dny. Pak jsem ráno přišel, chtěl nastartovat a při otočení klíčku do polohy startování to udělalo Ťuk! a konec, tma, ticho, nereagovalo vůůbec na nic jakoby to auto vůbec nemělo baterku, nula.
Samozřejmě, že auto nemělo baterku. Baterka je skor deset let stará a mírně vzlíná kolem pólu... Kontakt byl nevodivý Stačilo sundat, očistit harříkem s kontaktolem a bylo to lepší než kdykoliv jindy. Upozorňuju, že i vazelína na tom měla svůj díl.
Re: Paliho 2103
Tak čerpadlo konečne vymenené, dúfam že to už problémy robiť nebude. Prekvapilo ma okrem výrobnej vady na MS čerpadle, že má aj menej lopatiek ako to nové ruské. Takže podľa všetkého sa treba MS čerpadlám vyhýbať. Len dúfam, že sa to plastové nepretočí, ako Majovi
Re: Paliho 2103
Já bych řekl, že to červený má stejně lopatek jako origo ruský. To druhý jich má nějak moc.
Re: Paliho 2103
Vidím to úplně stejně jako Yellow. Každopádně přeju, ať funguje bez problému k plné spokojenosti.
Re: Paliho 2103
v obchode co mi to michael 4x4 kupoval vraveli, že toto je najlešpie čo sa dá zohnať tak som zvedavý. Vraj pri zmienke o mastersporte sa iba zasmial... všetko robí čína
Re: Paliho 2103
Tak vypadá to zajímavě a docela dobře. Každopádně su zvědav na zkušenosti. Taky bych totiž potřeboval trošku povzbudit chlazení.
Re: Paliho 2103
skoro však nebudem vedieť či to pomohlo, keďže v tomto tropickom počasí si to rozgúľať na výpadovke 180 je máličko nerozumné.
Re: Paliho 2103
Tak to je jasné, ře teď zkoušet nějaké rychlostní testy je nesmysl. Notabene při tomhle mrazu by se motor mohl uchladit i jenom vzduchem, případně topením.
On u mé třináctky s el. saharou bude problém asi v průtoku vzduchu chladičem. I v letním počasí totiž vydržela třiapůlhodinovou jízdu po dálnici s teplotou naprosto v normě. Celou dobu jsem ji přitom hnal na plný výkon při trvalé rychlosti v rozmezí 140 - 170 km/č (ručička rychloměru daleko mimo cejchované pole). Jenže potom stačí, když 10-15 minut ženu auto po okreskách na jedničku nebo dvojku při trvalých 5.000-7.000 otáčkách a teploměr brzy dosáhne hranice červeného pole. Zatím jsem to tedy ještě neuvařil, ale jednou při asi 30°C hicu a takovéto jízdě k tomu scházel už jenom kousíček. Potom takhle rozhicovaný motor už ani nechce pořádně držet volnoběh a je cítit, že i mnou používaná polosyntetika od Mobilu si sahá na své hranice.
On u mé třináctky s el. saharou bude problém asi v průtoku vzduchu chladičem. I v letním počasí totiž vydržela třiapůlhodinovou jízdu po dálnici s teplotou naprosto v normě. Celou dobu jsem ji přitom hnal na plný výkon při trvalé rychlosti v rozmezí 140 - 170 km/č (ručička rychloměru daleko mimo cejchované pole). Jenže potom stačí, když 10-15 minut ženu auto po okreskách na jedničku nebo dvojku při trvalých 5.000-7.000 otáčkách a teploměr brzy dosáhne hranice červeného pole. Zatím jsem to tedy ještě neuvařil, ale jednou při asi 30°C hicu a takovéto jízdě k tomu scházel už jenom kousíček. Potom takhle rozhicovaný motor už ani nechce pořádně držet volnoběh a je cítit, že i mnou používaná polosyntetika od Mobilu si sahá na své hranice.
Re: Paliho 2103
nj, nový chladič a možno silnejšie čerpadlo z 1.7 by to zrejme uchladili...
Re: Paliho 2103
Možná jo. I když chladič je krásně čistý. Zevnitř i zvenku. Myslím si, že to bude skutečně jenom tím vzduchem. Ještě když jsem měl klasickou mechanickou vrtuli, tak se teplota ani při takovémto zatížení skoro nehla. Ta el. sahara nemá potřebný výkon. Ta stačí jenom pro kadla kadla jízdu.
Re: Paliho 2103
na tom možno niečo bude, by ma zaujímalo, aké otáčky vyvinie tá el. sahara