Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ...atd

(Kam chodit nakupovat pro naše miláčky)

Moderátor: Moderátoři

Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ...atd

Příspěvekod Vašátor » ned úno 27, 2011 14:47

Classic-oldtimer.cz

Webové stránky: www.classic-oldtimer.cz
Facebook: http://www.facebook.com/pages/classic-oldtimercz/269990472275
Ceník pro vozy Lada 2101x - 2107x na konci příspěvku

Jak již většina z Vás zjistila, zabývám se se svým bratránkem renovacemi klasických historických vozidel. Jelikož na naší dílně v poslední době končí čím dál více žigulíků, rozhodl jsem se napsat ceník základních prací. Dotazy na práce mimo ceník směřujte zde, SZ nebo email. Krom generálních oprav převodovek a diferenciálu zvládáme vše, včetně výměny gufer ventilů bez sundání hlavy motoru.

V případě zájmu mohu auto vyzvednout v Brně, odvézt jej na dílnu, provézt opravy a opětovně jej dovézt do Brna. Pokud se domluvíme na vyzvednutí v pondělí večer a vrácení v pátek odpoledne (u oprav stihnutelných v tomto termínu), je převoz zcela zdarma. Jedinou podmínkou je mít palivo na 90km.

V ceníku je pro oficiální členy Ladaklub CS, o.s. započítána sleva 20%. V případě opravy jiného vozidla, než je Lada, je pro oficiální členy počítána sleva 10%. Momentálně se snažíme naše podnikání rozjet naplno, zatím máme relativně nějaký čas, tudíž jsou i tak ceny nastaveny velice nízko – a to jak pro vozy Lada, tak i pro moderní vozy či renovace veteránů.

Naší vizí do budoucna je zaměření se převážně na renovace anglických historických vozidel a to např. Rolls-Royce, Bentley, Triumph, Jaguar, MG … atd. Nicméně máme zkušenosti i s vozy bývalého východního bloku jako např. Škoda, Trabant, Tatra, Volha, VAZ … , západního bloku jako např. Auto Union, Fiat, Ford, Ifa, Mercedes, Renault … a dále i s Japonskými sportovními vozy 80-tých let jako např. Isuzu, Mitshubishi, Toyota… Více o nás na našich webových stránkách.

Provádíme rovněž servis a opravy moderních vozů všech značek, na které rovněž nabízíme náhradní díly za velmi výhodné ceny: např. kompletní sada klikových ložisek Chrysler PT Cruiser: dealer Chrysler 25 000kč, u nás 10 000kč – značka GM.

Frézování hlavy válců – rovnání/snižování, super povrch.
cena 250,-Kč, na počkání (do 60ti minut) cena 330,-Kč, ceny včetně DPH, pro nečleny se cena zvyšuje o 20%.
Přílohy
ceník lada.pdf
Ceník platný od 1.7.2012
(30.79 KiB) 1251 krát
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Sid » čtv bře 10, 2011 12:25

Ja by som si dovolil položiť hneď prvú otázku: Dokázali by ste spraviť kompletné nastavenie geometrie na lade.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Vašátor » čtv bře 10, 2011 23:01

Sid píše:Ja by som si dovolil položiť hneď prvú otázku: Dokázali by ste spraviť kompletné nastavenie geometrie na lade.

Samozřejmě :wink: . Ovšem cena bude závislá od počtu hodin, poněvadž kompletní nastavení geometrie závisí rovněž na povolení několika, většinou velmi zarezlých, šroubů.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Sid » pát bře 11, 2011 12:28

Hlavne že to viete urobiť. Neviem, kedy to bude treba, ale asi až tak koncom roka. Ako sa potom objednať a koľko sa čaká? Kde treba auto priviezť.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Vašátor » pát bře 11, 2011 12:49

Dílnu máme 45km od Brna, směr Praha. Pokud všechny šrouby rozhýbeš tak, aby je šlo povolit, ušetříš nějaké peníze, čímž i čas strávený na dílně. Jak to bude aktuální stačí napsat email, dohodneme termín, geometrii není problém udělat během dne.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Roman » pát bře 11, 2011 13:00

V Bratislave je (resp. bol - uz som ho davno nenavstivil) clovek, ktory bol ochotny spravit geometriu na ziguliku. Ale ako podmienku si daval - vymenene vsetky capy, dobre silentbloky na ramenach a rozhybane srouby na ramenach a vlastne podlozky. Majo raz menil cap u neho pred dielnou :D
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » čtv dub 14, 2011 21:51

Zajímalo by mě zda by byla nějaká sleva při vyvařování celé kastle 2104.
Tím tedy myslím čelo, přední blatníky, totálně shnilé prahy (tím pádem i sekery), lemy zadních blatníků, zadní čelo + celá hrana 5.dveří. Pokusím se najít fotografie.
Případně odhad ceny.
Dík Panthy
Přílohy
DSC00100.jpg
DSC00094.jpg
DSC00096.jpg
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Příspěvekod Vašátor » pát dub 15, 2011 07:18

Pošli mi na email další podrobnější fotky, nicméně podle popisu a prvních fotek odhaduji, že cena opravy zajisté přesáhne cenu jiného vozu v pěkném stavu. A to nepočítám lak. Tudíž pokud k vozu nemáš velký citový vztah, doporučil bych spíše výměnu vozu než náročnou opravu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » pát dub 15, 2011 14:26

Hmm, na podobnou zprávu jsem čekal - takže z toho asi nic nebude. Teď zkouším domluvit s Cooprem jeho Ladu :? . Tak tenhle bude čekat až se na něj dostanu. Alespoň se na něčem naučím s COčkem :D
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » stř dub 20, 2011 23:18

a ještě dotaz - ke Cooprově 21044 - píše, že má v háji palivové vedení (asi celé). Tušíš (odhadneš) aspoň přibližnou cenu opravy? dík :?
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Příspěvekod Vašátor » úte kvě 03, 2011 10:53

Prosím příště SZ nebo email. Zde to nekontroluji každý den.

Výměna palivového vedení pro systém vstřikování (čili 2 trubky) na kombíku cca 500kč.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

Příspěvekod Vašátor » úte srp 30, 2011 21:09

Zatím jen orientačně:

Byl by zájem o akci na nástřik spodku a dutin? Předběžný termín půlka října. Cena pro všechny členy ladafora 2000kč a to včetně materiálu - používáme přípravky značky Novol, máme s nimi velice dobré zkušenosti. Podmínkou jest řádně umytý podvozek.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

Příspěvekod Luděk Musil » stř srp 31, 2011 06:58

1. co si mám představit pod pojmem:
Vašátor píše:Podmínkou jest řádně umytý podvozek.

Stačí, když mi podvozek vystříkají v myčce na benzince nebo musím shánět wapku a rampu?
2. což takhle jako další vůz felicia combi? Dělá se u toho taky nějaká ochrana spodku a dutin?
3. počítám s tím tedy kolem půli října - na termínu se určitě domluvíme
4. časová náročnost této operace je ? hodin?
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

Příspěvekod Vašátor » čtv zář 01, 2011 14:28

Ochrana spodku a dutin by se měla provádět na všech vozech. Osobně doporučuji obnovovat nástřik po dvou letech. Moderní vozy sice mají pozinkovanou karoserii, nicméně zinek zvětrává a časem se pod něj voda dostane tak jako tak... Většina vozů nemá z výroby (krom zinku) žádnou ochranu dutin, rovněž podvozek není nijak zvláště chráněn.

Bohatě stačí omýt podvozek silným prodem vody - např z hadice. Důležité je, aby nikde nebyl nános bahna - podběhy a různé zákoutí karoserie. Podvozek před samotným stříkáním ještě očistíme tlakem vzduchu - vše co nedrží musí pryč. Podvozek musí být před nástřikem suchý!

Luďku, nástřik spodku a dutin doporučuji udělat i na Felicii.

Časová náročnost této operace je odhadem 3h. - záleží na připravenosti interieru, je potřeba částečné odstrojení z důvodu přístupu do dutin, převážně v místech prahů ze strany interieru, u žigulíků navíc do B sloupku.

Rád bych ještě připsal, že minimum pro tuto akci je 8 aut. Dílnu musíme řádně zamaskovat, což zabere jak hodně času, tak i finance.

Moměntálně tedy:
Luděk - Žigulík
Luděk - Felicia combi
Václav - Peugeot
Radek MB - Žigulík
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

Příspěvekod radek mb » pát zář 02, 2011 11:04

Já se taky hlásím, viz naše soukromé korespondence zhruba měsíc a půl stará. Jde o mojí 2106. Termín přizpůsobím ostatním, ať to není finančně tak náročné.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Další

Zpět na Firmy a kontakty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků