Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ...atd

(Kam chodit nakupovat pro naše miláčky)

Moderátor: Moderátoři

Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ...atd

Příspěvekod Vašátor » ned úno 27, 2011 14:47

Classic-oldtimer.cz

Webové stránky: www.classic-oldtimer.cz
Facebook: http://www.facebook.com/pages/classic-oldtimercz/269990472275
Ceník pro vozy Lada 2101x - 2107x na konci příspěvku

Jak již většina z Vás zjistila, zabývám se se svým bratránkem renovacemi klasických historických vozidel. Jelikož na naší dílně v poslední době končí čím dál více žigulíků, rozhodl jsem se napsat ceník základních prací. Dotazy na práce mimo ceník směřujte zde, SZ nebo email. Krom generálních oprav převodovek a diferenciálu zvládáme vše, včetně výměny gufer ventilů bez sundání hlavy motoru.

V případě zájmu mohu auto vyzvednout v Brně, odvézt jej na dílnu, provézt opravy a opětovně jej dovézt do Brna. Pokud se domluvíme na vyzvednutí v pondělí večer a vrácení v pátek odpoledne (u oprav stihnutelných v tomto termínu), je převoz zcela zdarma. Jedinou podmínkou je mít palivo na 90km.

V ceníku je pro oficiální členy Ladaklub CS, o.s. započítána sleva 20%. V případě opravy jiného vozidla, než je Lada, je pro oficiální členy počítána sleva 10%. Momentálně se snažíme naše podnikání rozjet naplno, zatím máme relativně nějaký čas, tudíž jsou i tak ceny nastaveny velice nízko – a to jak pro vozy Lada, tak i pro moderní vozy či renovace veteránů.

Naší vizí do budoucna je zaměření se převážně na renovace anglických historických vozidel a to např. Rolls-Royce, Bentley, Triumph, Jaguar, MG … atd. Nicméně máme zkušenosti i s vozy bývalého východního bloku jako např. Škoda, Trabant, Tatra, Volha, VAZ … , západního bloku jako např. Auto Union, Fiat, Ford, Ifa, Mercedes, Renault … a dále i s Japonskými sportovními vozy 80-tých let jako např. Isuzu, Mitshubishi, Toyota… Více o nás na našich webových stránkách.

Provádíme rovněž servis a opravy moderních vozů všech značek, na které rovněž nabízíme náhradní díly za velmi výhodné ceny: např. kompletní sada klikových ložisek Chrysler PT Cruiser: dealer Chrysler 25 000kč, u nás 10 000kč – značka GM.

Frézování hlavy válců – rovnání/snižování, super povrch.
cena 250,-Kč, na počkání (do 60ti minut) cena 330,-Kč, ceny včetně DPH, pro nečleny se cena zvyšuje o 20%.
Přílohy
ceník lada.pdf
Ceník platný od 1.7.2012
(30.79 KiB) 832 krát
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7406
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Sid » čtv bře 10, 2011 12:25

Ja by som si dovolil položiť hneď prvú otázku: Dokázali by ste spraviť kompletné nastavenie geometrie na lade.
Sid
 
Příspěvky: 1653
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Vašátor » čtv bře 10, 2011 23:01

Sid píše:Ja by som si dovolil položiť hneď prvú otázku: Dokázali by ste spraviť kompletné nastavenie geometrie na lade.

Samozřejmě :wink: . Ovšem cena bude závislá od počtu hodin, poněvadž kompletní nastavení geometrie závisí rovněž na povolení několika, většinou velmi zarezlých, šroubů.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7406
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Sid » pát bře 11, 2011 12:28

Hlavne že to viete urobiť. Neviem, kedy to bude treba, ale asi až tak koncom roka. Ako sa potom objednať a koľko sa čaká? Kde treba auto priviezť.
Sid
 
Příspěvky: 1653
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Vašátor » pát bře 11, 2011 12:49

Dílnu máme 45km od Brna, směr Praha. Pokud všechny šrouby rozhýbeš tak, aby je šlo povolit, ušetříš nějaké peníze, čímž i čas strávený na dílně. Jak to bude aktuální stačí napsat email, dohodneme termín, geometrii není problém udělat během dne.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7406
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Roman » pát bře 11, 2011 13:00

V Bratislave je (resp. bol - uz som ho davno nenavstivil) clovek, ktory bol ochotny spravit geometriu na ziguliku. Ale ako podmienku si daval - vymenene vsetky capy, dobre silentbloky na ramenach a rozhybane srouby na ramenach a vlastne podlozky. Majo raz menil cap u neho pred dielnou :D
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1286
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » čtv dub 14, 2011 21:51

Zajímalo by mě zda by byla nějaká sleva při vyvařování celé kastle 2104.
Tím tedy myslím čelo, přední blatníky, totálně shnilé prahy (tím pádem i sekery), lemy zadních blatníků, zadní čelo + celá hrana 5.dveří. Pokusím se najít fotografie.
Případně odhad ceny.
Dík Panthy
Přílohy
DSC00100.jpg
DSC00094.jpg
DSC00096.jpg
jedině kombi je správný směr!
otec: Vaz 2102 (1.2, 4q) - v GO, Vaz 2104 (1.3, 4q) - muzeum koroze, Škoda Octavia tour 96kW
ja: Vaz 21044i (1.7i, 5q), Vaz 21044i (1.7i, 5q), Vaz 2104 (1.3, 4q) - mírná koroze,bez TP
pracovní web | flickr.com | panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1067
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Příspěvekod Vašátor » pát dub 15, 2011 07:18

Pošli mi na email další podrobnější fotky, nicméně podle popisu a prvních fotek odhaduji, že cena opravy zajisté přesáhne cenu jiného vozu v pěkném stavu. A to nepočítám lak. Tudíž pokud k vozu nemáš velký citový vztah, doporučil bych spíše výměnu vozu než náročnou opravu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7406
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » pát dub 15, 2011 14:26

Hmm, na podobnou zprávu jsem čekal - takže z toho asi nic nebude. Teď zkouším domluvit s Cooprem jeho Ladu :? . Tak tenhle bude čekat až se na něj dostanu. Alespoň se na něčem naučím s COčkem :D
jedině kombi je správný směr!
otec: Vaz 2102 (1.2, 4q) - v GO, Vaz 2104 (1.3, 4q) - muzeum koroze, Škoda Octavia tour 96kW
ja: Vaz 21044i (1.7i, 5q), Vaz 21044i (1.7i, 5q), Vaz 2104 (1.3, 4q) - mírná koroze,bez TP
pracovní web | flickr.com | panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1067
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » stř dub 20, 2011 23:18

a ještě dotaz - ke Cooprově 21044 - píše, že má v háji palivové vedení (asi celé). Tušíš (odhadneš) aspoň přibližnou cenu opravy? dík :?
jedině kombi je správný směr!
otec: Vaz 2102 (1.2, 4q) - v GO, Vaz 2104 (1.3, 4q) - muzeum koroze, Škoda Octavia tour 96kW
ja: Vaz 21044i (1.7i, 5q), Vaz 21044i (1.7i, 5q), Vaz 2104 (1.3, 4q) - mírná koroze,bez TP
pracovní web | flickr.com | panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1067
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Příspěvekod Vašátor » úte kvě 03, 2011 10:53

Prosím příště SZ nebo email. Zde to nekontroluji každý den.

Výměna palivového vedení pro systém vstřikování (čili 2 trubky) na kombíku cca 500kč.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7406
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

Příspěvekod Vašátor » úte srp 30, 2011 21:09

Zatím jen orientačně:

Byl by zájem o akci na nástřik spodku a dutin? Předběžný termín půlka října. Cena pro všechny členy ladafora 2000kč a to včetně materiálu - používáme přípravky značky Novol, máme s nimi velice dobré zkušenosti. Podmínkou jest řádně umytý podvozek.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7406
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

Příspěvekod Luděk Musil » stř srp 31, 2011 06:58

1. co si mám představit pod pojmem:
Vašátor píše:Podmínkou jest řádně umytý podvozek.

Stačí, když mi podvozek vystříkají v myčce na benzince nebo musím shánět wapku a rampu?
2. což takhle jako další vůz felicia combi? Dělá se u toho taky nějaká ochrana spodku a dutin?
3. počítám s tím tedy kolem půli října - na termínu se určitě domluvíme
4. časová náročnost této operace je ? hodin?
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13 ( :hrob: ); 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá 2191 -> 16-?; 21011 - veterán (75) 12-?; bílá felicia combi s novým ksichtem -> 98-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 8730
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

Příspěvekod Vašátor » čtv zář 01, 2011 14:28

Ochrana spodku a dutin by se měla provádět na všech vozech. Osobně doporučuji obnovovat nástřik po dvou letech. Moderní vozy sice mají pozinkovanou karoserii, nicméně zinek zvětrává a časem se pod něj voda dostane tak jako tak... Většina vozů nemá z výroby (krom zinku) žádnou ochranu dutin, rovněž podvozek není nijak zvláště chráněn.

Bohatě stačí omýt podvozek silným prodem vody - např z hadice. Důležité je, aby nikde nebyl nános bahna - podběhy a různé zákoutí karoserie. Podvozek před samotným stříkáním ještě očistíme tlakem vzduchu - vše co nedrží musí pryč. Podvozek musí být před nástřikem suchý!

Luďku, nástřik spodku a dutin doporučuji udělat i na Felicii.

Časová náročnost této operace je odhadem 3h. - záleží na připravenosti interieru, je potřeba částečné odstrojení z důvodu přístupu do dutin, převážně v místech prahů ze strany interieru, u žigulíků navíc do B sloupku.

Rád bych ještě připsal, že minimum pro tuto akci je 8 aut. Dílnu musíme řádně zamaskovat, což zabere jak hodně času, tak i finance.

Moměntálně tedy:
Luděk - Žigulík
Luděk - Felicia combi
Václav - Peugeot
Radek MB - Žigulík
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 7406
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

Příspěvekod radek mb » pát zář 02, 2011 11:04

Já se taky hlásím, viz naše soukromé korespondence zhruba měsíc a půl stará. Jde o mojí 2106. Termín přizpůsobím ostatním, ať to není finančně tak náročné.
EAST RUNNER БРИГАДА.
LADA 1117 Kalina 1,4 16V
Bratrstvo Vana Tallinn
KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477
http://radek2107.webgarden.cz/
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 4750
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Další

Zpět na Firmy a kontakty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků